Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

En tingene som har irritert meg mest er at spillerne på død og liv skal dempe ballen før dem skyter. Før holdt det lenge å trykke skyteknappen før de mottok ballen, så hamret de den på første touchen. Nå demper de ballen i halvparten av situasjonene. Trykker du sentreknappen derimot, så sentrer de fint på første touchen.

Dette er sant og det har irritert meg kraftig mange ganger. Det skal sies at det er utrolig gøy når spilleren faktisk tar den på volley, men det skjer dessverre for sjeldent. Greit nok å dempe den om det er en mindre dårlig pasning, men når pasningen faktisk er strøken og det er bingo for at spilleren skal ta den på volley eller dempe den, er det ganske kjipt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte mot LunaticFanatic en gang. Han så alle målene han scorte mot meg i reprise. I tillegg tok han hysje-feiringen og høre-feiringen mot meg. Mildt sagt veldig irriterende. Var en her som snakket om en menneske-test for noen tråder siden. Det der syntes jeg er bare umennesklig irriterende :)

Lenke til kommentar

Spilte mot LunaticFanatic en gang. Han så alle målene han scorte mot meg i reprise. I tillegg tok han hysje-feiringen og høre-feiringen mot meg. Mildt sagt veldig irriterende. Var en her som snakket om en menneske-test for noen tråder siden. Det der syntes jeg er bare umennesklig irriterende :)

 

Når eg vant 8-2 det eller? Og så en gang tok eg høre feiringen, SÅ helikopter feiringen og SÅ hysjefeiringen etterpå, nesten som eg skammet meg etterpå. :blush:

Lenke til kommentar

Spilte mot LunaticFanatic en gang. Han så alle målene han scorte mot meg i reprise. I tillegg tok han hysje-feiringen og høre-feiringen mot meg. Mildt sagt veldig irriterende. Var en her som snakket om en menneske-test for noen tråder siden. Det der syntes jeg er bare umennesklig irriterende :)

 

Når eg vant 8-2 det eller? Og så en gang tok eg høre feiringen, SÅ helikopter feiringen og SÅ hysjefeiringen etterpå, nesten som eg skammet meg etterpå. :blush:

 

Etter hva jeg har fått med meg så hater jo du når andre feirer mot deg :p

Lenke til kommentar

Hvordan scorer man på frispark? Har ikke klart det en eneste gang.. :thumbdown: spiller på det aller letteste å har prøvd med Zlatan, Xavi, Kaka, Messi, Ronaldo å flere! Hehe :new_woot:

 

Burde jeg prøve skyte over muren med presisjons skudd (noe som aldri jeg har fått til å fungere, eller mot lengste kryss med presisjonsskudd? Eller burde jeg skippe presisjons skudd å bare fyre løs? Chippe over muren? Noen som vet :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...