Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar det her i stedet for å lage ny tråd..: noen som vet hva greia med Virtual Pro'en NR1TOP100 eller PSN x-DavidVilla-x (noe lignende iaf) er?? Spilte med han i forigårs i proffrangert kamp. Hans Pro er tilsynelatende ranket som nr1 men under spill med han hadde han ingen indikator over hodet, som om han var datastyrt, og når han scorer løper lagkamerater etter han automatisk -som om han er datastyrt. Ikke ender han opp på toplista etter endt kamp heller. Så, greia? EAs testpilot eller "gamemaster" på noe vis? :hmm:

Lenke til kommentar

Hva er folkets meninger om WC spillet?

 

 

Jeg skal hvertfall ha det på grunn av forandringene som er gjort.. Føles litt som om laget tenker litt mer selv.

 

Har spilt mer fifa enn noen gang i det siste og irriterer meg mer og mer over de små feilene i fifa 10. (Har faktisk ødelagt en kontroll....)

 

Synd at oppdateringene som er gjort med tanke på mekanikk ikke kan bli overført direkte til fifa 10.

Lenke til kommentar

Eg har bestilt WC og det lå på 498, så ja.

 

Men det er ikke bare "Fifa med landslag" som du sier da, stemningen, fokuset på publikum, trenere og spillere er helt nytt. Grafikken er imo mye bedre enn på Fifa 10. Og med 199 lag å velge i så blir det litt å ta av.

 

Du kan også konkurere i den fullstendige turneringen på Internett for å kjempe mot rivalene dine og bevise at ditt land virkelig er det beste. Følge dine egne mål i virtuell, internasjonal liga-modus mens du klatrer oppover i ligaene for å bli kåret til den beste spilleren i verden. Og før landet ditt til seier i Sør-Afrika i Captain Country-modus.

 

Så eg gleder meg som en unge til eg får spillet i postkassen ;)

Lenke til kommentar

Synes streffene var ævlige i starten, men etter å ha sett tutorialen og prøvd litt går det bra. Det er med folk som Pirlo, så aner ikek hvordan det er med folk som er dårligere på straffer. Klarer dog ikke å sette straffene helt i hjørnet, men med treningsmodusen som følger med regner jeg med at det blir lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...