Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg har lagt merke til er at jeg ikke er så flink til er å vinne hodedueller. Har ingen problemer med selve headingen og klarer som oftest å få ballen dit jeg vil.

 

Men, når jeg spiller online mot bedre spillere vinner jeg så og si ingen hodedueller. Hva er hemmeligheten? Er det bare timing?

 

Bruker selvfølgelig LT/L2 for å plassere meg best mulig, men følgen blir ofte at når jeg har plassert meg riktig så har ballen allerede kommet frem og jeg taper duellen.

Endret av Solaar
Lenke til kommentar

En ting jeg har lagt merke til at jeg ikke er så flink til er å vinne headinger. Det gjelder bare når jeg spiller online mot bedre spillere, mao er jeg ikke flink nok til det. Hva er hemmeligheten? Er det bare timing?

 

Har funne ut at timingen har mykje å sei ;) Var elendig til å heade i starten, men no vinner eg fleier duellar enn før.

Lenke til kommentar

Jeg bruker aldri L2 når jeg skal vinne en hodeduell, prøver bare plasere meg der ballen kommer og trykke X mange ganger. Funker ganske greit. Og det er mye lettere å score på innlegg enn corner! L1 + Firkant er jo mål med en gang :D

Endret av Kriss^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bruker selvfølgelig LT/L2 for å plassere meg best mulig, men følgen blir ofte at når jeg har plassert meg riktig så har ballen allerede kommet frem og jeg taper duellen.

Hvordan bruker du den? Holder du inne hele tida eller trykker du likt som du trykker på B? Forklar nøye ;)

Lenke til kommentar

B? Hva slags hemmelig knapp er det?

 

Når jeg skal vinne en hodeduell holder jeg inne L2 og forsøker å bevege meg foran den andre spilleren, når ballen kommer forsøker jeg å time headingen riktig. Jeg har begynt å bli bedre til dette men når jeg spiller online taper jeg så og si alle hodedueller.

Lenke til kommentar

Bruker selvfølgelig LT/L2 for å plassere meg best mulig, men følgen blir ofte at når jeg har plassert meg riktig så har ballen allerede kommet frem og jeg taper duellen.

Hvordan bruker du den? Holder du inne hele tida eller trykker du likt som du trykker på B? Forklar nøye ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...