Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kampene, Latias. Det var moro smile.gif

GG. Gidd å takle bakfra da jeg skal sette ballen i åpent mål da. mad.gif

 

Corner- og frisparksvariantene dine er helt rare. Eneste det fører til, er at det blir massive rom for kontringer. Hva er tankegangen bak de greiene? tongue.gif

 

Haha, de er bare morogreier, men det ble jo faktisk mål på både cornervariant og frisparkvariant :D.

Det var for øvrig helt på trynet av meg å skli ned Carew med Ledley King når du skulle få skyte i åpent mål, men det ga jo iallfall straffe som jeg dessverre reddet og du fikk spille mot 10 mann i store deler av kampen. :p

Lenke til kommentar

Tror du misforstår meg. Jeg vet hvordan jeg tar et vanlig lobbskudd når jeg er aleine mot keeper. Det jeg vil finne ut hvordan han gjør er å stoppe opp kjapt og vippe ballen over. Mulig det bare går på bedre spillere for jeg får det ikke til på min Pro som har 80 skill atm.

 

Edit: Skal teste det ut Aunmar

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar

For å stoppe opp på xbox bruker du LB, tilsvarende L1 på playstation. Og for å lobbe ballen på akkurat den måten som vist 3.43 ut i filmen holder du inne fintknappen(LT). Og som sagt du trenger ikke å stoppe helt opp som han i filmen gjør, bare ikke ha full fart når du gjør det.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...