Gå til innhold

Den store "I dare you"

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg hadde gjort det klovnegreiene om noen hadde klovnekostyme og klovnesminke. Garantert. + hvis du bor i Halden.

Skal jeg skaffe noe, og filme deg? Høhø ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

utfordring 1: kle deg i sjuskete klær og skitne deg til litt. så sitter du deg ned på gaten i "tigge posisjon". fylle litt kaffe i en kopp og blir illsint vist noen er så frekk at de kaster mynt i kaffen din!

dette har jeg hatt lyst til å gjøre selv :p

edit:

har lyst å se noen andre gjenta noe jeg har gjort selv.

utfordring 2: danse på bryggen i bergen, kun iført boxer/truse. (trenger ikke være akkurat bryggen, men det var der orginalen ble utført)

Endret av 2ball(s)
Skrevet
Hva med å gå med en kaffekanne på gata og fylle kaffe i koppene til utenlandske tiggere?

HAHA! Enig!

kanskje påtide at noen begynner å utføre?

Skrevet (endret)

jeg er redd for at noen tar alle de kule før jeg før tak i kamreamann :p

jeg SKAL gjøre noe av det.. dritmorro :!:

edit: skal lett ta utfordringen til lars, men da må jeg komme meg til by'n først. 2ball er bonde-nerd :p

edit2:

Utfordring: komme til en gatemusikant med en 100-lapp eller mer. (jo større, jo bedre) og veksle den i mynt.

utfordring2: "være umulig på bussen". når sjoføren spør hvor du skal svarer du: "hjem". når sjoføren prøver å finne ut hvor du bor sier du at det er det huset som ligger ved siden av naboen sitt. så er det bare å dra dette videre til noen blir sinna. til slutt kan du si hvor du skal. det er da du drar frem kontantene dine. dette skal selvsagt være en 1000-lapp eller bare 50-øringer.

det hjelper på om det er god kø bak deg ;)

Endret av 2ball(s)
Skrevet (endret)
Utfordring: Kle seg i litt skitne klær. Ta med en kaffekopp, finne en tigger, sette koppen ved siden av hans/hennes kopp, og sitte ved tiggeren i noen minutter.. :p

Eventuelt ha med gitar, og synge DRITHØYT slik at tiggeren nærmest får vondt i øra.

Endret av ikkespisgress
Skrevet (endret)

Tægge et sted med deodorant foran folk, med voldsom innlevelse, gjerne fler sprayflasker

Kle seg yo-klær og fake bling og rappe noe ekstremt teit på gata for penger

Endret av Demantios
Skrevet (endret)

Ved mindre du tolker å helle kaffe i koppene til tiggerne som flørting ser jeg ikke problemet. :hm:

Endret av Mr.Graves
Skrevet

da har vi 15 utfordringer! Nå MÅ noen snart utføre? Jeg tror jeg skal få en kamerat til å utføre den med kaffekannen i koppen til tiggerne

Skrevet (endret)
Synd man ikke kan gjøre noe av dette når man har kjæreste. :blush:

Eller? Hmm.

Hvorfor ikke?

Vel, kanskje hun blir flau over å kjenne meg. :p

Hvis jeg gjør de riktig ille tingene hvertfall.

Det var det jeg tenkte på.

Selv om det ikke nødvendigvis blir slik.

Endret av ikkespisgress
Skrevet

den å fylle kaffe i koppene til tiggerne har jeg tenkt på lenge :p

om det er sigøynertiggere i trondheim når jeg kommer hjem i sommerferien så frister det sterkt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...