Gå til innhold

Microsoft-søk blir Bing


Anbefalte innlegg

Lurer på hva du får som svar hvis du søker etter ting som "Best operativ system"(1) eller "Embrace, Extend and Extinguish"(2)

 

1: Where to buy Windows 7

2: Nothing to see here, now go away!

:lol:

 

men det skal jo bli spennende å se hvordan microsoft velger å svinebundle dette opp mot forbrukerne denne gangen. at firmaet vinner kunder på innovasjon og overlegne produkter blir isåfall første gangen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, når microsoft ikke greier engang å få opp SIA

står liksom "comming soon" på bing.com

hvordan i huleste vil de greie å ta råtta på google? som har en epic enkel google.com som altid *funker* :whistle:

 

Årsaken til at det står Coming Soon er jo ganske åpenbar, det er ikke lansert enda. Det er ikke meningen at det skal fungere enda. Trenger du flere forklaringer?

Endret av Speciale
Lenke til kommentar

jeg tipper dette er nok et dårlig forsøk på å loppe Google for brukere. Med store reklamebannere som blinker og skriker mot deg hver gang du gjør et søk. MS har lang vei igjen før de har forstått at reklame gjør seg best i tekst og ikke grafikk.

 

Nå venter jeg bare at Bing skal inneha en lignende tjeneste som iGoogle-tjeneste. Jeg vet ikke hva det er, men det virker som MS har problemer med å forstå hva folk vil ha.

 

:no:

Lenke til kommentar
Står Bing for noe?

 

"Bing Is Not Google"?

Recursive acronym!

woooo

:w00t:

Tenkte det samme. :p

 

Bing solgte sjela si til M$, får håpe han i det minster tjente fett på det...

Fanboy? Det å bruke dollartegn i MS sier vel sitt.

 

Selv ble jeg aldri noen fan av Live, selv om det har en del geniale funksjoner. Det er kanskje snakk om vaner, og at det ikke gir meg noen bedre resultater enn google. Om sistnevnte endres er det bra for alle, selv om fanboys vil det annerledes. Konkurranse er alltid bra.

Lenke til kommentar

Er faktisk en smule imponert over Bing, det fungerer langt bedre enn jeg egentlig først hadde forventet, jeg så stort sett for meg en Live Search med nytt navn, men dette her ser faktisk ut til å fungere ganske så bra! Det er et par haker fremdeles, slik som at den norske motoren er helt elendig, så jeg må bruke den amerikanske, samtidig som den sliter endel om du staver ord / setninger feil og kommer heller ikke med forslag til hva som kan være riktig søkeord slik som Google. Men sånt regner jeg med at blir rettet på etterhvert, er tross alt BETA enda!

 

Spent på å se hvor godt lokalisert den norske utgaven vil bli etterhvert, for det er mye interessant av ekstra funksjonalitet med Bing som Google søk ikke har som jeg håper vi får se gode norske utgaver av!

 

 

Så til nå må jeg si meg imponert over den amerikanske motoren, vil faktisk bruke den fast i en ukes tid for å se hvordan inntrykket mitt er over en kort periode, vil trolig ikke erstatte Google for min del, ikke med det første hvert fall, men skal ikke se bort ifra at når den er ute av BETA og om den norske utgaven blir brukanes lokalisert at jeg vil gå over til Bing!

Lenke til kommentar
Er faktisk en smule imponert over Bing, det fungerer langt bedre enn jeg egentlig først hadde forventet, jeg så stort sett for meg en Live Search med nytt navn, men dette her ser faktisk ut til å fungere ganske så bra! Det er et par haker fremdeles, slik som at den norske motoren er helt elendig, så jeg må bruke den amerikanske, samtidig som den sliter endel om du staver ord / setninger feil og kommer heller ikke med forslag til hva som kan være riktig søkeord slik som Google. Men sånt regner jeg med at blir rettet på etterhvert, er tross alt BETA enda!en er ute av BETA og om den norske utgaven blir brukanes lokalisert at jeg vil gå over til Bing!

Bare sånn raskt, den amerikanske versjonen er faktisk Preview Release, altså burde den være ganske lik det endelige produktet, den Norske er fortsatt Beta :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...