Gå til innhold

Er jeg bortskjemt ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei satt og kjeda meg i går, fikk lyst på hjemmelaget sjokolade kake. Ringte da til muttern, snakket om litt av hvert.

Hintet frempå at jeg savner hjemmelaget sjokolade kake.

Så i dag fikk jeg en telefon fra henne der hun gir meg et sporingsnummer til ei kake hu har sendt som ekspress pakke i posten.

Så i Morgen har jeg ei stor hjemmebakt sjokolade kake på 2 kg her på hybelen.

Er jeg bortskjemt eller hva ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du er bortskjemt hvis du får

en stk widescreen og en stk dvd spiller ala 12k i julegave, å så sitte i klasserommet å klage over at du ikke fikk det riktige merke for 15k.

Å få en kake er vel kanskje ikke å være så ekstremt bortskjemt, særlig ikke hvis du kanskje bare er 16år, og har vært på hybel under 1år, å ikke er så mye hjemme...

For min del skal jeg ta meg en stor pause fra familien når jeg drar i militæret, og etter det også... Det er greit at mora mi er hjemme bare i natt i uka, men det er så alt for jævlig mye...

Så på den måten vil jeg si at du er bortskjemt, siden du bor på hybel :D

Skrevet

Klart du ikke er! Må ikke gi oss hjemmeboere dårlig samvittighet nå! Det er mor sin jobb å pleie ungene, og dette gjelder for en lengre periode enn før hun klarer å presse deg ut døren (eller i mitt tilfelle holde meg igjen). Nå vil jeg ikke si jeg er veldig kravstor selv, men klærne blir jo vasket, og maten blir som regel lagt :oops: Ja, jeg vet jeg har det bra! Men tjener mine egne penger (stort sett), og er glad for jeg har muligheten til å spare penger ved å bo hjemme.

Du fikk kake! NYT DEN!

Skrevet

Et godt tips: lær deg å bake selv, da hadde du hatt den kaka på en time. Dessuten er det digg å kunne mekke kake akuratt når det passer deg selv. Jeg bor hjemme, så jeg vil si du er bortskjemt, hybel....., gleder meg til jeg flytter ut

Skrevet
Et godt tips: lær deg å bake selv, da hadde du hatt den kaka på en time. Dessuten er det digg å kunne mekke kake akuratt når det passer deg selv.

:yes: Gjør det... da blir du ikke så mammadalt/bortskjemt...

Skrevet

LOL topic :lol: , du er ikke bortskjemt du er bare heldig som har en snill mor. Jeg er gammel, har samboer og et barn, fortsatt er jeg mors lille gull :-? men hva gjør vel d, så lenge man har et hjem å komme til hvor noen er glad i en. Alle dere tøffinger som lengter å komme dere ut av rede, en dag vil dere hjem igjen til mors kjøttkaker (spesielt når dere oppdager at dama deres ikke vet hva et kjøkken er :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...