Gå til innhold

Når skal jeg hevde meg helt i toppen? 37k 3DMark 2006!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alt jeg bencher på nå for tiden er kjøpt. venter på ett rampage II extreme fra asus.

Måtte betale for 4890korta når du sku ha på noe annen kjøling, eller missforstod jeg "takk til digitalimpuls.no for the cards"(ellernoe lignende)?

Ufatterlig dyrt å drive med slikt, hadde vært moro å prøvd litt selv da, måtte blitt med kun dice. Frister litt å prøve å lage en liten SS til eget bruk også.

 

Uansett, du gikk for 2nd plass og du klarte det, helt konge. Håper du kan snike til deg et par points til med høyere gfxclocks, det er vel egentlig ikke her flaskehalsen ligger i 06?

 

Gratulerer og lykke til vidre :>

Lenke til kommentar
er det CB på disse? :D

 

 

Godt å høre :)

 

Da aner jeg ikke hva du måler tempen på. Hjertet ditt kanskje? ;)

 

kortene er ikke isolert skikkelig, dette var bare en kjapp test. gidder ikke dra kortene ned til -120C med en bitteliten klump isolasjon på baksiden.

 

1100Mhz gikk fint på -35C i hvert fall, med -100C på hver så kanskje vi ser 1200mhz++?

 

H

 

alt jeg bencher på nå for tiden er kjøpt. venter på ett rampage II extreme fra asus.

Måtte betale for 4890korta når du sku ha på noe annen kjøling, eller missforstod jeg "takk til digitalimpuls.no for the cards"(ellernoe lignende)?

Ufatterlig dyrt å drive med slikt, hadde vært moro å prøvd litt selv da, måtte blitt med kun dice. Frister litt å prøve å lage en liten SS til eget bruk også.

 

Uansett, du gikk for 2nd plass og du klarte det, helt konge. Håper du kan snike til deg et par points til med høyere gfxclocks, det er vel egentlig ikke her flaskehalsen ligger i 06?

 

Gratulerer og lykke til vidre :>

 

flaskehalsen er cpu, men det hjelper sikkert bittelitt med høyere skjermkortklokk!

 

jeg har kjøpt alle tre kortene nå, jeg lånte ett inntil nylig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...