Gå til innhold

Når skal jeg hevde meg helt i toppen? 37k 3DMark 2006!


Anbefalte innlegg

Satan for ett mas på folk............. :nei:

 

Vel det at DP viser at det norske overklokkingsmiljøet lever i beste velgående enda og at han blåser mere liv i overklokkingsdelen her på forumet som bare har gått i "hvor langt kan jeg overklokke min E8400 på et asus P5Q?" Og liknende lenge er vel ikke mas, Det er interesse :p

 

og jeg må si jeg håper at flere av de gode gamle fra den gangen vi hadde overklokking.no kunne kommet tilbake til de norske forumene.

 

det er alltid ekstra gøy å lese om norsker som gjør kule ting på norsk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ett mas fordi dere maser om resultater hele tiden. Etter ørten poster med mas svarer han at han har tatt knekken på noen RAM brikker bare for å få ørten nye poster om at han bare må kjøpe nye brikker og komme med resultater ASAP. Jeg kjenner Haakon, å dere trenger ikke være redde for at det ikke kommer flere resultater fra han, for det gjør det. Det er bare det at det ligger litt mer arbeid bak det han holder på med enn det gjør å overklokke PC'en 99% av folk her inne sitter på........

Lenke til kommentar
Har du fiksa noen brukbare resultater? Eller er det fortsatt tidlig i benchsessionen enda ;)

 

Hvis det er meg du snakker til fikk jeg et par brukbare scores med 10-litersdunken min, til tross for noen pussige problemer forårsaket av kondens :p DP bestemte seg for å drøye klokkinga et par dager, men det kommer nok...... Du lat liksom ikke 50 liter nitrogen fordampe ;)

Lenke til kommentar

litt opptatt med dugnad osv, hvis jeg er heldig får jeg låne meg en W3570 senere neste uke også.. det kunne vært hyggelig. (spørs dog om jeg tør låne en slik chip)

 

har jeg tid så tar jeg en kjapp bench i dag, har montert HR-03GT på 4890 kort nr.3, så alle kortene står direkte i slottene sine.

 

Haakon

Lenke til kommentar
litt opptatt med dugnad osv, hvis jeg er heldig får jeg låne meg en W3570 senere neste uke også.. det kunne vært hyggelig. (spørs dog om jeg tør låne en slik chip)

 

har jeg tid så tar jeg en kjapp bench i dag, har montert HR-03GT på 4890 kort nr.3, så alle kortene står direkte i slottene sine.

 

Haakon

 

 

høres bra ut haakon! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...