Gå til innhold

Når skal jeg hevde meg helt i toppen? 37k 3DMark 2006!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har brukt en cpu som ikke er på markedet enda, noen som har noe info om den?

 

Processor - Intel® Core i7 CPU 975

 

i7 975 er den nye toppmodellen. Skal ta over for i7 965. i7 940 blir også byttet ut med en som heter i7 950. Forskjellen er at de nye er litt høyere klokket, og så er de med "D0" stepping. i7 920 som er minste modellen blir ikke byttet ut, men også den har nå kommet i "D0" stepping.

Lenke til kommentar

makset CCC på 1000Mhz, og minne klarer ikke mer før jeg ser megakjipe artifacts. gfx klokken har mer eller mindre ingenting å si, det er cpu all the way.. ;)

 

har ikke funnet ut hvorfor jeg ikke fikk premie, kan virke som jeg la ut score bittelitt for sent.

Lenke til kommentar
makset CCC på 1000Mhz, og minne klarer ikke mer før jeg ser megakjipe artifacts. gfx klokken har mer eller mindre ingenting å si, det er cpu all the way.. ;)

 

har ikke funnet ut hvorfor jeg ikke fikk premie, kan virke som jeg la ut score bittelitt for sent.

 

Eller så var det noen admin som ville at en kompis skulle vinne i stedet :hmm:

Lenke til kommentar

bitteliten update, jeg sliter i VELDIG med å kjøre over 230Mhz BCLK.. dette kan vise seg å være ram relatert, alle som har vært over 230 kjører med elpida brikker.. må jeg punge ut 2.5k for sånne..? UGG!!!

 

jeg er på nitro, og har klart cpu test på 5.32GHz.. de andre testene derimot...

post-88790-1243623166_thumb.jpg

Lenke til kommentar

er hwbot.org som teller, futuremark er TREGE med å validere drivere. scoren min er heller ikke "gyldig" før futuremark får godkjent driverene.

 

enda diggere :)

 

http://www.futuremark.com/community/compet...ing/regional09/

 

JOOOHOOOOO :D :D

 

Systemet ble kjølt med STÅLKONTROLL av Sturla (stoolman) sitt LN2 rør, holdt temps selv under cpu test på 5.429Ghz. Blir vel å kjøpe dette av han, kan anbefale andre det samme :)

post-88790-1243637238_thumb.jpg

Endret av **dp**
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...