Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva kan jeg stikke opp i analen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ano Nym

Bruk talgelys, som begynner lite men blir mer å mer utvidet. Fungerer veldig godt, bruk hjerne noe glidemiddel eller andre ting (vaselin?) både ved rompehullet og på talgelyset.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Du kan stikke alt opp i bakenden som du kan stikke i munnen. Enkelt tips jeg fikk fra legen når jeg skulle prøve analt med eksen. (greit å bruke noe mindre først og så penisen)

 

Husk at det er ikke lurt å stikke for små ting opp der, du kan miste take på dem og det er ikke alltid du kan få dem ut. Pluss alt som er skarpt er ikke lurt å bruke. Kniv er f.eks. en veldig dum idé.

Lenke til kommentar
Når sant skal sies så er det vel strengt tatt ikke meningen at man skal putte noe som helst opp der.

Hva legger du i ordet "mening"? Jeg tror ikke de forskjellige kroppsdelene våre kom med bruksanvisninger skrevet på steintavle.

 

Mening som grunnen til at den eksisterer som i vårt menneskelige tilfelle vil si evolusjonært. Biologisk sett er endetarmsåpningen til toalettbesøk og tarmgassutslipp, og strengt tatt finnes det ingen ytterligere mening med denne kroppsåpningen.

 

Når det er sagt stiller jeg meg overhode ikke negativ til analsex - jeg sier bare at rent biologisk har den ikke egentlig en seksuell funksjon, og man burde være forsiktig med hva man finner på å putte oppi der.

Lenke til kommentar
Mening som grunnen til at den eksisterer som i vårt menneskelige tilfelle vil si evolusjonært. Biologisk sett er endetarmsåpningen til toalettbesøk og tarmgassutslipp, og strengt tatt finnes det ingen ytterligere mening med denne kroppsåpningen.

 

Når det er sagt stiller jeg meg overhode ikke negativ til analsex - jeg sier bare at rent biologisk har den ikke egentlig en seksuell funksjon, og man burde være forsiktig med hva man finner på å putte oppi der.

 

 

Også er prostataen tilfeldig hvis plassert slik at det er mulig å stimulered den via bakdelen vår :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...