Gå til innhold

Den store test-tråden. Test og lær av/til andre uten å starte nytt emne!


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Dette er en test på å legge et innlegg inn i en spoiler. Når innlegget oppdateres, håper jeg spoileren også gjør det!

 

 

 

 

[link=https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1427705&p=21356494] Fant ut dette er en grei nok løsning, det andre fungerte ikke... [/link]

 

Tydeligvis ikke dette heller.

 

 

 

 

Tydelig at forumet ikke vil få meg til å gjøre ting riktig i dag..

Endret av Itek
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-w7DZlO15

Liverpool på Anfield pleier aldri være et stort problem. 3 poeng.

 

 

Her bryter vi tapsrekken mot United. Vi var for redd på OT men på Emirates klarer vi oss helt fint. Det er dog skrevet i stjernene at Van Persie kommer til å score, men det ender 2-1. 3 poeng.

 

Enig. Tottenham er aldri et problem.

 

Chelsea sliter med å score. Eto'o får en heldig defleksjon, men vi utligner og det blir en kjedelig 1-1 kamp. 1 poeng.

 

Denne kan jeg komme tilbake til etter jeg har sett de spille mot et topplag på bortebane denne sesongen. Så langt har de bare spilt mot Chelsea (hvor de tapte). Blir det en fair kamp med nøytral dommer kan denne fort ende med 3 poeng til oss. Muligens uavgjort, men ikke tap.

Arsenal - Crystal Palace: 3 poeng. (2 - 0)

Liverpool - Arsenal: 3 poeng (2 - 3)

Arsenal - Manchester United: 3 poeng (2 - 1)

Arsenal - Sunderland: 3 poeng (3 - 0)

Stoke - Arsenal: 3 poeng (0 - 2)

Arsenal - Swansea: 3 poeng (3 - 0)

Tottenham - Arsenal: 3 poeng (1 - 3)

Chelsea - Arsenal: 1 poeng (1 - 1)

Arsenal - Manchester City: 3 poeng (2 - 1)

 

25/27 poeng er ikke så ille.

Enig. Blir nok Chelsea tap uansett, og derifra tror jeg det bare går nedover for dere. Sliter med å score mot Stoke, og klarer ikke et eneste mot West Ham låter ikke bra. Men man vet jo aldri. Håper Moron-inho gjør det han er best til: parkere bussen til uavgjort. Det hadde vært saker det.

Blir koselig å knuse scouserne i morgen :)

Dårligste kampen jeg har sett på lenge.

Jeg er så skuffet at jeg har vondt.

Slapp av. Vi har "lette" kamper i PL fremover. Ramsey er tilbake til neste storkamp og jeg spår bedre tider. Tottenham og Liverpool kommer til å rote bort en del poeng. Samme med Chelsea. City er våres største konkurrent, men de er i en liten formdupp slik som oss så forhåpentligvis taper de flere poeng nå også.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei,

jeg har lagt til hw specs i min profil, men hvordan får jeg gjort at det dukker opp som signatur i mine posts? Spørsmålene er ofte relatert til hw, og derfor ville det vært best for alle parter om det dukker opp i samtlige innlegg.

 

Takk på forhånd

 

Mvh Fredrik

Lenke til kommentar

Hei,

jeg har lagt til hw specs i min profil, men hvordan får jeg gjort at det dukker opp som signatur i mine posts? Spørsmålene er ofte relatert til hw, og derfor ville det vært best for alle parter om det dukker opp i samtlige innlegg.

 

Takk på forhånd

 

Mvh Fredrik

1. Gå inn på din profil

2. Trykk på "Rediger min profil"

3. Velg fanen "signatur"

4. Endre signatur og lagre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

 

TEst2

 

 

 

Test - 1234 - testing testing - 1234.

 

Spørsmål; Hvordan fjerner jeg sitatet i sitatet? Noen ganger ønsker jeg å sitere noen som har sitert andre enn meg, men hver gang jeg tømmer sitatet jeg ønsker og fjerne, så hopper den en side tilbake når jeg skal fjerne den tomme sitatboksen..

Endret av Lucre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...