Gå til innhold

Konkurranse: Overklokkernes mesterskap 2009


Anbefalte innlegg

Cedar Mill må vel være en het kandidat her med LN2.

 

LN2 er (for) dyrt å få tak i, men ellers godt tenkt ;)

 

Har et par ideer om hvilke CPUer folk kommer til å bruke her...

 

Tror neppe du kommer noen vei her uten å ta i bruk LN2. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg stupt inn i denne konkurransen med hodet først.

Men... det blir for dyrt å kjøpe inn containere, LN2 og hardware bare for å delta.

Endret av formann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Cedar Mill må vel være en het kandidat her med LN2.

 

LN2 er (for) dyrt å få tak i, men ellers godt tenkt ;)

 

Har et par ideer om hvilke CPUer folk kommer til å bruke her...

 

Tror neppe du kommer noen vei her uten å ta i bruk LN2. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg stupt inn i denne konkurransen med hodet først.

Men... det blir for dyrt å kjøpe inn containere, LN2 og hardware bare for å delta.

 

Ehh LN2 er grisebillig, containeren det kommer inn i derimot er dyr.

Endret av HWBruker
Lenke til kommentar
Cedar Mill må vel være en het kandidat her med LN2.

 

LN2 er (for) dyrt å få tak i, men ellers godt tenkt ;)

 

Har et par ideer om hvilke CPUer folk kommer til å bruke her...

 

Tror neppe du kommer noen vei her uten å ta i bruk LN2. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg stupt inn i denne konkurransen med hodet først.

Men... det blir for dyrt å kjøpe inn containere, LN2 og hardware bare for å delta.

 

Ehh LN2 er grisebillig, containeren det kommer inn i derimot er dyr.

 

Da lurer jeg på hvor du får det så billig. 50-60 liter koster vel ca 50-60 kroner literen også. Det er kun billig om du skal ha mange kubikkmeter av det. Hvertfall såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Ehh LN2 er grisebillig, containeren det kommer inn i derimot er dyr.

 

 

 

Ja dette kan du forklare videre hvor man får tak i LN2 grisebillig. Vi snakker ikkje om å kjøpe inn en tankbil for at LN2 prisen per liter blir billig. Her snakker vi om kanskje 40 liter om gangen. ;)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Ehh LN2 er grisebillig, containeren det kommer inn i derimot er dyr.

 

 

 

Ja dette kan du forklare videre hvor man får tak i LN2 grisebillig. Vi snakker ikkje om å kjøpe inn en tankbil for at LN2 prisen per liter blir billig. Her snakker vi om kanskje 40 liter om gangen. ;)

 

Seff, besøk nermeste bedrift som har det i container på størrelse med en ok leilighet så blir det veldig billig.

 

http://www.wartsila.com/ feks har det hvor eg bur.

 

Edit: Vel å merk så kjenner jeg de så jobber der, ikke alle så har sosiale nettverk utenfor forum i gues.

Endret av HWBruker
Lenke til kommentar
Kanskje ikke LN2 er dyrt for deg, men for oss er det det - jeg lukter troll, btw.

 

Nei nei ikke denne gangen, tar på meg skylden for trolling meste parten av tiden men ikke denne gangen. :thumbup: Og hvis jeg er troll hvorfor sende denne PM? "Må snakke med deg ang LN2-leverandøren - har du MSN-adresse?"

Endret av HWBruker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...