Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan hadde du reagert om dama gav bort random kyss?


Gjest Guest_TP_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
men hvordan hadde du reagert hvis dette var dama di?

 

Typen hennes var ikke der, og alkohol var innblandet.

 

Hadde det vært dama mi hadde det vært uakseptabelt, andre jenter er greit, men ikke andre gutter, selv om hun kanskje ikke mente noe med det, kunne det være at han trodde det, så blir det drama osv. nei er hun sammen med meg er hun sammen med meg, godnatt kysset skal til meg da :p

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Det hadde hvert totalt uaktuelt for min del, jeg ville ikke akseptert det.

Når jeg har dame, så ser jeg på meg selv som tabu for alle andre damer.

Og da regner jeg med det samme for min partner.

 

Klemmer og slikt er selvfølgelig greit, men et kyss.... da har du krysset en usynelig strek spør du meg...

 

Helt enig med deg! Jeg har kjæreste no, og hvis hun hadde kysset en annen en på munnen på en fest hadde jeg reagert og blitt veldig lei meg :/ Klem hadde vært greit selvfølgelig, lite kyss på kinnet: njaaa, men kyss på munnen da krysser du den usynlige grensen.

Lenke til kommentar
"Synd for deg. Kødden min har allerede vært der".

 

Tror ikke jeg hadde tenkt stort lengre enn det. Såfremt jeg ikke sier det til vedkommende, da.

Og før din var der så var andre gutter sine der. Vet ikke om det er sånn man vil tenke. ^^

Det spørs vel på hva slags rare fetisjer man har :p

Lenke til kommentar
"Synd for deg. Kødden min har allerede vært der".

 

Tror ikke jeg hadde tenkt stort lengre enn det. Såfremt jeg ikke sier det til vedkommende, da.

Og før din var der så var andre gutter sine der. Vet ikke om det er sånn man vil tenke. ^^

Det spørs vel på hva slags rare fetisjer man har :p

 

Ingen kommentar :blush:

 

Edit: Desuten er de eneste kjærestene jeg har, små jomfrujenter som jeg lurer med meg fra den lokale u.skolen. Girls go far for en pose med kontantkort :)

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Gjest medlem-87354

Vel, gubben min gav sin ex ett lett kyss på munnen på bursdagen hennes første eller andre året vi var sammen, og fortalte det til meg. Naturligvis, eg blei såra da, i og med at det var exen å sånn. Han bør jaggu være glad eg var sykt forelska i han, ellers hadde eg nok dumpa ræva hans rimelig kjapt. Han gav det visstnok til ho fordi ho maste sånn om det, men det gjør det ikkje akkurat greit fordetom. I tillegg var jo eg en bekjent av ho, og ho visste vi var i lag liksom (og ene exen min hadde dumpa meg fordi han ville prøve lykken med ho). Etter det snakka eg ikkje med ho meir. Og eg har lagt meg ett lett kyss tilgode som eg kan gi til kem eg vil. Heldigvis så kutta de kontakten, for etter det eg husker var ho jævlig masete på han. Ringte han og ville han skulle hente ho her og der, og kjøre ho rundt, og ringte når ho hadde problemer med alt mulig tull.

Hadde det fortsatt hadde vi nok ikkje vært sammen i dag.

 

Men eg syns ikkje det er greit. Om det hadde skjedd igjen hadde eg nok prøvd å kvele han -.-

Endret av medlem-87354
Lenke til kommentar

Jeg hadde nok blitt sur og uttrykt min misnøye kraftig. En klem bør være nok til slike "venner". På langt nær noen grunn til å slå opp.

 

Men siden tråd-tittelen ikke definerer kjønn; hvordan ser dere på kyssing/klining med samme kjønn? Kanskje helst for dere med jente-kjærester, da kyssing mellom hetro menn kanskje ikke er spesielt vanlig.

Endret av avlvl
Lenke til kommentar

I og med at jeg ikke er en swinger, så liker jeg ikke om dama gir andre oppmerksomhet av typen: "jeg er seksuellt tiltrukket av deg". Kysser dama en annen kar på munnen og allikevel klarer å gi inntrykk til meg om at det ikke var ment som en slags seksuell signalisering, så bryr det meg ikke.

 

Det blir situasjonsbestemt. Er vi i begravelse, så gjelder andre regler enn for om vi er på beachparty og hun er fnisete og brisen.

 

Det er også humørbestemt. Er jeg i dårlig humør, så er det mindre som skal til. Om hun flørter/kysser med ei annen jente, så er ikke det heller nødvendigvis greit. Det kommer an på hva jeg føler meg klar for der og da. Det er hennes ansvar å ta hensyn til meg i slike situasjoner, og omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...