Gå til innhold

Synnøve Svabø... gi oss en annen


garvern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
synes svabø gjorde en god jobb jeg. En mer livlig ECV kommentator skal du lete lenge etter.

Akkurat det som er problemet. Jeg vil høre poengutdelingen, ikke en manisk jeg-tror-jeg-er-morsom-og-kul-kommentator.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Jeg sier bare takk og lov for SVT1!! Jeg pleier ikke å se eller følge med på MGP, men når jeg for engangs skyld skulle se dette, så setter NRK den avdanka skrulla til lede programmet. Tragisk!!

Lenke til kommentar

Mange reagerer på at hun pratet for mye og for mye tull. Men det syns jeg Pedersen også gjorde.

 

Men det jeg reagerte på, var de stadige pillene hun kom med mot FRP og høyresida i Norsk polikk, mens hun forherliget Stoltenberg og regjeringen.

 

Slikt er vel ikke tillatt av en NRK kommentator..?

Lenke til kommentar

Haha, svenske kommentatorer var mykje betre, gullkornet kom når norge skulle stemme:

 

"Ja, no har Sverige sjanse til å vinne!" (sarkastisk)

"Jepp, heile 4 poeng fra Norge! Kanskje vi går rett til topp!"

 

Så kom den store poengoversikta

 

"Nope, ser ikkje ut til at vi vann likevel."

Lenke til kommentar

Var mange dårlig valg av NRK når det gjelder denne sendingen, og spesiellt under resultatene.

Ikke bare skravla Svabø svada ut av en annen verden og overdøvde det som var, og så skulle de jo like godt dra inn gud og hvermann av avdanka MGP kjendiser til intervjuv mens land ga sine stemmer. Ble jo en eneste stor skrapete telefonlinje konsert i stedet for å la oss følge med på hva hva som skjedde på scenen. Håpløst :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Må dere alltid syte for alt? Er det så faens vanskelig å bare slå av tv? Det er utrolig hvor mye grinete svette skaller som finnes på Internett for tiden.

MGP er en ganske stor hendelse, som mange vil se. Er ikke rart om folk blir grinete av skravlinga til j... kjerringa.

Da skulle vel igrunn Mute knappen være ypperlig å ha. At det taes kaka når det gjelder syting, over alt mulig er iallefall ikke å se bort ifra.

Den ble mye brukt også. Mellom sangene. Selv hadde jeg trodd at det skulle være unødvendig, men neida.

Lenke til kommentar
Må dere alltid syte for alt? Er det så faens vanskelig å bare slå av tv? Det er utrolig hvor mye grinete svette skaller som finnes på Internett for tiden.

MGP er en ganske stor hendelse, som mange vil se. Er ikke rart om folk blir grinete av skravlinga til j... kjerringa.

Da skulle vel igrunn Mute knappen være ypperlig å ha. At det taes kaka når det gjelder syting, over alt mulig er iallefall ikke å se bort ifra.

Den ble mye brukt også. Mellom sangene. Selv hadde jeg trodd at det skulle være unødvendig, men neida.

Nå ville jeg også høre hva kommentatorene sa, og hva representantene for hvert land når de delte ut poeng sa, så mute knappen var da ganske ubrukelig.

Lenke til kommentar
Haha, svenske kommentatorer var mykje betre, gullkornet kom når norge skulle stemme:

 

"Ja, no har Sverige sjanse til å vinne!" (sarkastisk)

"Jepp, heile 4 poeng fra Norge! Kanskje vi går rett til topp!"

 

Så kom den store poengoversikta

 

"Nope, ser ikkje ut til at vi vann likevel."

 

Ja, dette må være toppen av kransekaken eller hva? :D (sarkastisk)

 

Nei, jeg må igjen få si at svabø var helt rå i går. Fantastisk. Og dette vil nok føre til at en større del av befolkningen benker seg foran skjermen i årene som kommer. Med dette tenker jeg på den yngre delen av befolkningen som ikke tar seg selv så høytidelig. At det detter ut skjellsord og jantelover er og blir helt patetisk og lavmål. Godt dere hadde sveriges kanal som et annet alternativ, så vi andre kunne glede og more oss over frekke og vittige kommentarer og trimmet magemusklene. At folk atpåtil oppretter hat-grupper på facebook vitner jo bare om hvor høye på pæra enkelte er. Ta dere en pille, ro ned og skift kanal, eller enda bedre, skift den gammeldagse innstillingen. Ser ut som samtlige har en overdose av PMS her:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...