Gå til innhold

Når kommer Nokia E52 i butikkhyllene ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tidligere hørt at Nokia E52 kommer ut i andre halvdel av 2009..

 

Noen som har hørt eller vet noe nermere ?

 

3.kvartal vil jeg tro.. I beste fall midt mellom 2.kvartal og 3.kvatal..

 

GSMarena pleier og treffe rimelig bra så jeg går ut i fra at det stemmer..

Ok, takker. Vet ikke om jeg vil vente til ca august, blir gjerne E51.

Lenke til kommentar
Sannsynligvis mot slutten av 3. kvartal.

 

Nokia E55, som er samme mobil, men med mer effektivt tastatur, bør komme iløpet av sommeren. Kjøp heller den :)

Såg på den nå..den er muligens enda penere enn E52 ? Hvis den er like bra så er den gjerne vel så grei ?

 

Den har ihvertfall vanvittig standby, enda bedre enn E52 :)

 

Håper den ikke har så høy SAR-rating(stråling) som E51, for den har forholdsvis høyt nivå. E52/55 bruker tilsynelatende betydelig mindre strøm enn E51, og da er trenden mindre stråling. Hvis ikke det er metallet som gjør det(jeg tror ikke det). Vet ikke om f.eks. E90 har metall, den har ihvertfall mye lavere stråling.

 

http://www.sarshield.com/english/radiationchart-nokia.htm

 

Edit: Ser på tastene til E55..det blir nok big problem med skrivingen på denne hvis en er vant til det vanlige tastaturet..?

Endret av Pinky2
Lenke til kommentar

Hvis du prøver å skrive på den som et vanlig tastatur blir det problemer ja :p

 

Men dette er jo bare en videreføring av standardtastaturet, og garantert kjappere. Eneste forskjell fra vanlig T9 er at det er 2 bokstaver per tast istedet for 3 eller 4, og at bokstavene er sortert som på PC-tastatur. Garantert raskere!

 

E55 og E52 har sannsynligvis nøyaktig samme batteritid. Rart hvis de ikke har det. Disse er nøyaktig like, med unntak av tastatur og fargetone.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Noen som vet hvor mye denne kommer til å koste?

I "HjemmePC" skrev de ca. 2 100 NOK. Men har ikke funnet noen andre priser på denne mobilen på nettet...

Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte denne prisen?

 

Jeg ser nå at den har kommet på Komplett sine websider.

Ubekreftet dato til 16.Juli med en pris på 2995,- .

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har bestilt Nokia e52 på komplett for 3 uker siden. Da sto det "Ubekreftet dato 7. august". Og når jeg forventer at den er på lager idag, så står det "Ubekreftet dato 19. august". Er det normalt at man må vente så lenge og utsetter lagerstatusdatoen hele tiden? Burde de ikke vite om telefonen kommer inn eller ikke? Blir så heftig irritert.. Dette viser iallefall at mobilen ikke kommer i butikkhyllene med det første. :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Hvorfor kjøper folk fortsatt S60? Akkurat byttet vekk fra en E51. Grei nok telefon, men ganske ustabil på visse programmer og ikke akkurat 2009-OS

Lenke til kommentar
Hvorfor kjøper folk fortsatt S60? Akkurat byttet vekk fra en E51. Grei nok telefon, men ganske ustabil på visse programmer og ikke akkurat 2009-OS

 

E51 har av en eller annen grunn hatt mye problemer med software. Vi hadde 3 forskjellige sw versjoner på E51 som jobbtelefoner, men alle tullet mye mer enn min N82, og også E66.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...