Gå til innhold

Rygge Air Show 2009 - den nye storebror ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt usikkert hva jeg tenker når jeg leser om "Uttalelser om privatlivet" innenfor besøk av Rygge Air Show.

Rygge Air Show - Uttalelser om privatlivet

Jeg vet ikke om det er lov eller ikke for folk som har tenkt samle inn så mange opplysninger om oss når vi har besøkt dem? Kanskje det er "standard-regler" for mange websider? Jeg bare lurer om dette. Kanskje jeg er for pirkete?

Rygge Air Show 2009 er forpliktet til å beskytte deres personlige opplysninger og å utvikle teknologi som gir Dem som bruker, den beste og sikreste online opplevelse. Denne fortrolighetserklæring gjelder nettstedet Rygge Air Show 2009 og opprettholder reglene for datainnsamling og bruk av personlige opplysninger. Som bruker, besøkende eller medlem av Rygge Air Show 2009 nettstedet, aksepterer du de retningslinjer som beskrevet i denne fortrolighetserklæringen.

Innsamling av personlig informasjon

Rygge Air Show 2009 samler inn personlig identifiserende informasjon, som din e-mailadresse, navn, hjemme- og arbeidsadresse samt telefonnummere m.m. Rygge Air Show 2009 innsamler også inn anonym demografisk informasjon, som ikke er unik for Dem som person, dette innkluderer ditt postnummer, alder, kjønn, preferanser, interesser og favoritter.

Informasjon vedrørende din datamaskins hardware (elektronisk innhold men ikke data) og programvare blir automatisk innsamlet av Rygge Air Show 2009 når De besøker nettstedet. Denne informasjon kan inneholde: din IP-adresse, nettlesertype, domenenavn, besøkstider og adresser på eksterne refererende nettsteder. Denne informasjonen blir brukt av Rygge Air Show 2009 til drift av denne tjenesten/nettstedet, for å opprettholde kvalitet og for å kunne levere generelle statistikker vedrørende bruk av nettstedet Rygge Air Show 2009.

...

Rygge Air Show 2009 innsamler og bruker dine personlige opplysninger til å ivareta driften av Rygge Air Show 2009 nettstedet og dermed kunne levere de tjenester du etterspør. Rygge Air Show 2009 anvender også personlig identifiserende informasjon for å kunne informere Deg om andre produkter og tjenester tilgjengelige via Rygge Air Show 2009 og dets partnere. Rygge Air Show 2009 kan også kontakte dem via avstemninger for å kunne foreta målinger vedrørende din mening og personlige holdning til eksisterende og eventuelle nye tjenester som vi måtte tilby.

Får håpe bare at de får informasjon fra brukere selv som har gitt opplysninger - og ikke at de fisker opp fra oss uvitende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...