Gå til innhold

[Løst]Hvilken dato kommer red bull til butikkene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Delte ut gratis red bull i Asker igår :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er i salg på de fleste 7-11 i Trondheim nå, samt på flere Bunnpriser. De kosta 20 kr pluss pant på Bunnpris. Kunne ikke se noen på Remabutikkene jeg var innom i går og førdagen, men en av de sa de hadde bestilt.

Endret av Pseudopod
Skrevet
Er i salg på de fleste 7-11 i Trondheim nå, samt på flere Bunnpriser. De kosta 20 kr pluss pant på Bunnpris. Kunne ikke se noen på Remabutikkene jeg var innom i går og førdagen, men en av de sa de hadde bestilt.

Kjøpte en fire pack på rema på moholt på torsdag. Kostet 78 spenn.

Skrevet

Åja, det var noe ja. :)

Men er det ikke slik at energi-drikker gir deg et skikkelig energi-kick med en gang du drikker de, og så synker bare energien din mer og mer ganske fort?

Skrevet

Yey, de hadde red bull på kiwi i sandnes området :)

Kjøpte 1x 4pkn. måtte betale 76kr + pant. Det er 80 kr, det vil si 20 kr per boks. Kan vell leve med den prisen :p

Skrevet

Redbull har funnet sin vei til ICA Maxi på Levanger og Shell på Inderøy (begge i Nord-Trøndelag). Så da bør den være de aller fleste steder i landet. ;)

Skrevet

Red Bull er faktisk en energidrikk som fungerer, i forhold til Burn, Battery og disse "jalla" merkene :p

Dette er også vitenskapelig bevisst, i en eller annen artikkel jeg husker å ha lest for ørten år siden :)

Skrevet
Noen som vet hvor mye en slik boks koster i usa forresten (i USD)?

kostet 2.50$ når jeg var der i sommer

holy crap :p

Viser bare hvor latterlig norge er mtp priser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...