EMS15 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hei:D Jeg har nettopp dinga 80! Jeg lurer på hvordan jeg går fram. Har kjøpt Titansteel Destroyer og fire biter av Savage Saronite settet. Jeg skal både pvpe og pvee på paladinen min, og jeg tenkte jeg først skal begynne med heroics og se hvordan det går. Problemet er det at jeg aldri har vert 80 før. Og jeg instancet ikke mye mellom 70-80, dvs. Jeg gikk kanskje 12-14 instancer. Hvordan begynner jeg? Hva begynner jeg med? - Tanken er den at jeg skal komme meg i 10 mans naxx ASAP, får joine neste uke med guildet hvis jeg får gear. Noen som kan hjelpe meg? Edit: Jeg er retribution. Endret 10. mai 2009 av EMS15
Tommsern92 Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Få tak i det som er mulig å få av epics i hc og som passer til pallyen din
nagina Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Det første alle tanks gjør er vel VH heroic for å få de imba legs. HoL normal gir defence rating trinket som er god start. AN heroic gir +111 stam trinket som også eier gata. Har ikke alt på hodet nå, men disse gir garantert god start.
EMS15 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 Har nå en epic (Titansteel Destroyer), en green (Waist) Resten blues. Hva kan jeg gjøre nå?
Alpakasso Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 I følge armory har du 7 greens, ikke 1. Du bruker også tanking ring og pvp-chest.
NothgaliC Skrevet 8. mai 2009 Skrevet 8. mai 2009 Du kan også få opp JW og BS slik at du får bonusene
EMS15 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 I følge armory har du 7 greens, ikke 1. Du bruker også tanking ring og pvp-chest. Armory er kjent for å være litt treig, er det ikke det? Har to greens igjen. Og hvis jeg har en chest med 20 stamina og 10 crit rating. Og får en med 30 stamina, 15 crit rating og 5 resilience, bruker jeg den selv om den er pvp
EMS15 Skrevet 8. mai 2009 Forfatter Skrevet 8. mai 2009 Du kan også få opp JW og BS slik at du får bonusene Tenkte på Skinning og Mining. Orker ikke tankten på JC og BS. Klarer meg med stamina og critchance, og seff noen små ekstra penger.
SnusHanen Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 gå UP HC, for tanking sverdet er også en ting! lvl rep med argent crusade for tanking head enchant er også good.
Budbringer Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 (endret) Første du bør gjøre er å enchante gearet ditt og sette på gems. Etter det burde du sjekke looten til alle hc's og gå de heroicene som dropper noe fint for deg. Første pri burde være å skifte ut trinkets + pvp gearet + tanking ringen =) Endret 9. mai 2009 av AlbariaAnders
EMS15 Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Skrevet 9. mai 2009 Alt er notert og jeg prøver å gjøre noe med det
Bear^ Skrevet 9. mai 2009 Skrevet 9. mai 2009 1. Last ned addonen "AtlasLoot". Den har oversikt over alt som dropper i heroics (med mer selvsagt) og gjør det lett for deg å se hvilken heroic du bør satse på. 2. Sjekk ut de forskjellige faksjonene og hva de selger. Tanks burde f.eks holde seg godt oppdatert med Argent Crusade og Wyrmrest mens DPSers burde holde seg godt oppdatert med Argent Crusade og Ebon Blade. Du kan sjekke disse faksjonene, hva de selger og hvilken reputation level du trenger for å kjøpe dem, via det allerede nevnte AtlasLoot addonen. 3. Enchants, men ikke få enchants på gear du har planer om å bytte ut. Bruk www.wow-heroes.com eller www.be.imba.hu for å få en liten pekepinne på hvilken enchants du burde gå for. Du får og om du ikke har det tips til hvilken gems to burde sette inn. Få og en blacksmith til å lage en Eternal Belt Buckle som gir 1 ekstra gem slot i beltet. Eternal Belt Buckle er ikke bundet og kan fritt trades.
EMS15 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 (endret) Ok, jeg er på god vei å få full blues. Var VoA heroic igår:P - En venn av meg skaffa meg plass Fikk ny neck, nye boots og head enchant igår - ikke i VoA hc altså! Er det lurt å enchante gearet som veldig snart skal byttes ut igjen da? Alt skal vekk fortest utenom våpnet.. Prøver å få to nye ringer først, og kanskje en back. så skal jeg Naxx neste uke=D Endret 10. mai 2009 av EMS15
EMS15 Skrevet 10. mai 2009 Forfatter Skrevet 10. mai 2009 (endret) 1. Last ned addonen "AtlasLoot". Den har oversikt over alt som dropper i heroics (med mer selvsagt) og gjør det lett for deg å se hvilken heroic du bør satse på. 2. Sjekk ut de forskjellige faksjonene og hva de selger. Tanks burde f.eks holde seg godt oppdatert med Argent Crusade og Wyrmrest mens DPSers burde holde seg godt oppdatert med Argent Crusade og Ebon Blade. Du kan sjekke disse faksjonene, hva de selger og hvilken reputation level du trenger for å kjøpe dem, via det allerede nevnte AtlasLoot addonen. 3. Enchants, men ikke få enchants på gear du har planer om å bytte ut. Bruk www.wow-heroes.com eller www.be.imba.hu for å få en liten pekepinne på hvilken enchants du burde gå for. Du får og om du ikke har det tips til hvilken gems to burde sette inn. Få og en blacksmith til å lage en Eternal Belt Buckle som gir 1 ekstra gem slot i beltet. Eternal Belt Buckle er ikke bundet og kan fritt trades. Har atlasloot Jeg har søkt litt rundt på Arget Crusade og det er vel mest for healers og tanks? Jeg er retri atm. Men fant en head som var veldig fin. Men er denne bedre enn denne? Knights of Ebon Blade er fin. Det er noen fine boots jeg kunne tenkt meg. Vet du forresten hvor jeg får rep med disse, må jeg grinde eller kan jeg gjøre dailys? Jeg kjøpte en head enchant for 20 stone keeper's shard (eller noe sånt) Har ganske mange. Endret 10. mai 2009 av EMS15
-Léon- Skrevet 10. mai 2009 Skrevet 10. mai 2009 Kjøp tabard til Knights of Ebon Blade og Arget Crusade, ha de(n) på deg når du gjør instancer, du får litt rep av normal og mere når du gjør heroic instances. Er også dailys til Ebon Blade, hvis det er de som holder til i Icecrown(elns). Kan ikke linke hvor de er siden jeg sitter på jobben.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå