Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter, redd for å si at de fingrer?


Anbefalte innlegg

Gjest gnikkeren

Menneh... er det fingring som er det vanlige da? Såvidt meg bekjent så er det gnikking som er det store hos jentene. Å fingre definerer jeg som å kjøre fingrene ut og inn, gir jo større glede å stimulere klitten, altså å gnikke.

correct me if im wrong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jente_*

Hvorfor er alle gutter så nysjerrige på det egentlig?:p De fleste snakker ikke om det i veninnegjengen, det er en privatsak.

 

Ja, de aller fleste gjør det. hvor ofte er jo helt inviduelt, sikkert noen som gjør det 3 ganger daglig liksom.

Lenke til kommentar
Menneh... er det fingring som er det vanlige da? Såvidt meg bekjent så er det gnikking som er det store hos jentene. Å fingre definerer jeg som å kjøre fingrene ut og inn, gir jo større glede å stimulere klitten, altså å gnikke.

correct me if im wrong.

 

Gnikking, fingring... same shit det definere ikke noen spesiell måte å utføre hvordan du onanere.

Lenke til kommentar
Hvorfor er alle gutter så nysjerrige på det egentlig?:p De fleste snakker ikke om det i veninnegjengen, det er en privatsak.

 

Ja, de aller fleste gjør det. hvor ofte er jo helt inviduelt, sikkert noen som gjør det 3 ganger daglig liksom.

Kanskje fordi vi ser på onani som en livsavhengighet, akkurat som å gå på dass!

Lenke til kommentar
Fingring er den desidert enkleste måten for en jente å få orgasme, hvertfall uten hjelpemidler. Så de fleste gjør nok det.

Hun jeg er sammen med nå får aldri orgasme gjennom fingring. :p

Ja var nok litt for bastant i ordbruken der, skal inrømme det. Står dog fast ved at det er veldig vanlig.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig onanerer jenter også, selv om jeg tror de aller fleste ikke gjør det så ofte som gutter. Grunnen til at vi ikke legger ut om det er vel fordi det er en privatsak, og ikke noe som kommer opp i samtaler til vanlig. Samt det er ikke helt norm at jenter legger ut om det heller. Når det kommer til sex generelt så er det helt andre normer for jenter der ute enn gutter.

Lenke til kommentar

Da jeg gikk i 7. for 6 år siden var enkelte av jentene ganske åpne om det. Husker at hu ene i klassen ikke trodde på mange av guttene når de sa at de ikke hadde runket og at det var helt vanlig og teit å lyve om det, hun sa selv at hun også hadde fingra. Men er nok mer vanlig på ungdomskolen, er jo da de fleste begynner å knulle også så da er fingring liksom litt mer uskyldig.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Sjølv byrja eg å utforska i underlivet i 14års alderen om eg ikkje hugser heilt feil.

Andre byrjer før, og andre seinare. Så det er godt mulig at dine venniner faktisk ikkje har komt til det enda.

 

Uansett, når eg fekk spørsmål om eg onanerte, sa eg nok nei. Var vell 17-18år gammal før eg byrja å svara ja på sånne spørsmål. Rett å slett fordi det er ein privatsak.

Eg ser ikkje på runking og fingring på samme måte, runking har me på ein måte alltid fått med oss at guttane driver med, mens onanering for jenter er det ikkje så mykje snakk om. Kan derfor litt vansklegare å snakka om for mange, spessielt i så ung alder.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Madde ;)

Mange sier jo at "jentene kommer i puberteten før guttene", ser ikke ut som det stemmer helt alltid.

Ang. At gutter begynner med onanering før jentene.

 

Nei, det er ikke altid sånn. ;)

Jeg f.eks begynte å fingre når jeg var 9. :!: :innocent:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...