Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter, redd for å si at de fingrer?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har merket at når vi spør ei jente om ho har fingra, sier ho alltid nei.

Men oss gutter er ikke redd for å si så mye(om runking).

Det jeg lurer på er om, pleier det egentlig vere sant at de ikke har fingret, pleier jenter å fingre??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser at du er 96- modell og muligens har spurt jenter som er like gamle. Tviler på at det er vanlig av 12-13 gamle jenter å innrømme slikt. Er vel i den alderen gutter begynner å snakke om det
Det stemmer nok. Da jeg var på den alderen så jentene "æææsj, du er ekkel!" bare man sa "din pikk". :!:
Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har merket at når vi spør ei jente om ho har fingra, sier ho alltid nei.

Men oss gutter er ikke redd for å si så mye(om runking).

Det jeg lurer på er om, pleier det egentlig vere sant at de ikke har fingret, pleier jenter å fingre??

Siden du er 96mod (12-13år) så spørs det om dem faktisk gjør det. Gutter begynner med onanering i en yngre alder enn jenter. Spør igjen om 3-4år så skal du se det kanskje har blitt fart på sakene

 

Fingring er den desidert enkleste måten for en jente å få orgasme, hvertfall uten hjelpemidler. Så de fleste gjør nok det.
Det er individuelt det, men fingre på klitten er det som slår best ann for dem fleste
Lenke til kommentar
Det vet jenta Christeven mye om.

Trenger ikke være jente for å kunne litt om jenter vettu ;) Trenger ikke være bilmekaniker for å uttale seg om biler heller. Bortimot samtlige jenter jeg har vært borti har sakt at (som Demantios sier) stimulering av klitten er den sikreste måten å få orgasme på. Selvfølgelig er det forskjeller fra jente til jente, men når såpass mange mener det er det enkleste så er det nok noe i det du. Jeg har hvertfall til gode å oppleve at en jente ikke får orgasme når jeg gjør det, om de faker vet jeg jo ikke :p Selv om jeg ikke tror (eller håper) det. hehe

Lenke til kommentar

Jeg vil tro at når man begynner onanere er individuelt, som alt annet. Men gutter har vel kanskje en tendens til å begynne tidligere, nettopp fordi de er mer åpne om det. Jeg var bare barnet da jeg begynte.

 

edit: Men for å svare på topic - det er nok ikke mange jenter på barne- og ungdomskolen som vil innrømme at de onanerer.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Fingring er den desidert enkleste måten for en jente å få orgasme, hvertfall uten hjelpemidler. Så de fleste gjør nok det.

Hun jeg er sammen med nå får aldri orgasme gjennom fingring. :p

 

Ok.

 

Uansett så er nok de fleste "ung" litt flaue når de får et sånt spørsmål. Men på min alder er sex et vanlig tema og snakke om egentlig..

Lenke til kommentar

Jeg tror de fleste jenter fingrer(eller har fingret), men er redde for å snakke om det. Jeg er 15 år å går i 9ende, og vi prater aldri om fingring. Guttene pleier å mase masse om vi fingrer, shaver oss osv.. men de aller fleste lar vær å svare.

 

Men som sagt tror jeg de fleste jenter fingrer, men kanskje sjeldnere enn guttene? jeg selv fingrer ikke hver dag, men det går i perioder. Noen ganger fingrer jeg hver dag/flere ganger daglig, mens andre ganger kan det gå flere måneder/uker der jeg ikke fingrer.

 

Men hvis du er 96'er så tviler jeg på at jentene på din alder fingrer.. Jeg begynte med det i 8ende klasse, og jeg tror det er det som er normalt. Har ikke hørt om mange barneskole jenter som fingrer, men hvem vet?

Lenke til kommentar

Jentene i klassen min er blitt mye mer åpnere enn for et halv år siden bare.

Men fingring er ingen som vil innrømme/ikke gjør.

 

Jentene i klassen min er blitt mye mer åpnere enn for et halv år siden bare.

Men fingring er ingen som vil innrømme/ikke gjør.

Lenke til kommentar

Klart de gjør det, men de innrømmer selvsagt ikke det fordi de ikke vil bli sett på som løs, akkurat som når jenter blir sur fordi gutter stirrer på dem når de går utfordrende kledd.

 

Ingen grunn til at de ikke gjør det, før eller senere oppdager de at det er behagelig å tafse der nede, akkurat som gutter.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...