Gå til innhold

Last ned Windows 7 RC


Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne ut hva du mener er feilinformasjon, uten at jeg finner noe særlig. Mener du jeg burde spesifikt føyd til Core Duo i siste linje i stedet for å bare skrive "osv"?

 

Pfffh! Ikke prøv å ro deg i land nå. :green: Core Duo var vel langt fra noen billig-CPU som celeron og sempron, det var jo "the shit" på sin tid blant mobile prosessorer.

 

Jeg vant! 3-0 til meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

phax: Med "vi andre" tenker jeg på sånne brukere som ikke gidder å sitte og vente på dårlige nedlastningsservere hos Microsoft. Hvor lang tid tar nedlastningene av den nødvendig filen fra Microsoft? Jeg tror bit-torrent med nok "seeders" ville vært raskere, mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
phax: Med "vi andre" tenker jeg på sånne brukere som ikke gidder å sitte og vente på dårlige nedlastningsservere hos Microsoft. Hvor lang tid tar nedlastningene av den nødvendig filen fra Microsoft? Jeg tror bit-torrent med nok "seeders" ville vært raskere, mulig jeg tar feil.

Dårlige servere?

 

Jeg har lastet ned i både 1,5 og 4 Megabytes/s fra MS. Klarer du ikke vente en halvtime på en nedlastning, så er det ikke serverne som er problemet.

Endret av novastrum
Lenke til kommentar

Jeg er begeistret for en liten DOS-fil som heter slate versjon 1.0, for her får du slettet harddiskens "MBR (master boot record). Resultatet er at nyinstallasjoner ikke vil se det gamle som ligger på harddisken din, sånn at du slipper masete ekstra dialogbokser som spør etter hva du vil gjøre med de gamle partisjonene dine. Jeg plasserte verktøyet på en CD-plate (CD-R i Nero tror jeg det var) som jeg formaterte til å boot'e som stasjon A: (som en floppydisk). Syntaksen er slate og ett tall, hvor det laveste tallet er første disk, husker ikke om det var 0 eller 1 en skulle skrive (eks.: slate 1). Om du kun har en harddisk koblet til og skriver feil, så gjør jo ikke det noe.

 

Her er ellers en omtale av liknende hjelpeverktøy:

http://members.tripod.com/~diligent/harddisk.htm

 

Kommentar:

Jeg skal innrømme at jeg ikke har forsøkt å laste ned Windows 7 RC. Dersom det kun tar en halvtime så er jeg enig at det er overkommelig. Jeg forventet meg hastighet ala det som windows-update serverne serverer oss, og det er jo ikke like hyggelig. Takk for tilbakemelding.

Endret av G
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...