Gå til innhold

Er Elefun.no en seriøs RC-Butikk?


xfs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-97590

Beste butikken eg har handla fra.

Fantastisk kundeservice og alt. Skulle det være noe galt med noe, sender de deg nytt med en gang, uten spørsmål.

Har handla tilnærmet alt mitt RC-utstyr der, aldri hatt problemer med de.

 

Vant i tilleg en pris av posten i fjor Link

 

Så denne butikken kan du helt trygt handle fra.

Endret av member-97590
Lenke til kommentar

Tja, eg vet ikke om det var så kjapp levering. Bestilte meg et lagerført fly der på tirsdag og det er fortsatt ikke sendt. Nå har eg ikke erfaring med nettbutikker innenfor dette markedet fra før men innen data pleier lagervare å bli sendt ut innen påfølgende virkedag. Noe Elefun også skriver på nettsiden sin at de skal gjøre. Eg betalte da med visakort.

 

Nå skal eg la tvilen komme butikken til gode ei stund til. Uforutsette ting kan skje den beste(ikke oppdatert lagerstatus eller noen har glemt å oppdatere sporingsinformasjonen).

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Tja, eg vet ikke om det var så kjapp levering. Bestilte meg et lagerført fly der på tirsdag og det er fortsatt ikke sendt. Nå har eg ikke erfaring med nettbutikker innenfor dette markedet fra før men innen data pleier lagervare å bli sendt ut innen påfølgende virkedag. Noe Elefun også skriver på nettsiden sin at de skal gjøre. Eg betalte da med visakort.

 

Nå skal eg la tvilen komme butikken til gode ei stund til. Uforutsette ting kan skje den beste(ikke oppdatert lagerstatus eller noen har glemt å oppdatere sporingsinformasjonen).

 

Ville tatt en telefon til de.

For meg har de allitd sendt neste virkedag, uansett om det er et svært fly, eller en liten del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...