Gå til innhold

Office 2007 SP2 er klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Innebærer PDF støtte at en også kan åpne PDF i f.eks word eller bare lagre PDF slik en kunne med en patch fra MS fra før?

Jeg får i alle fall bare masse tull opp når jeg åpner i Word 2007 (etter å ha installert service packen).

Skrevet (endret)
"Oppdateringspakken skal etter planen legges ut på Windows Update i august."

Hvorfor den store forsinkelsen?

Har nettopp lastet ned Sp2 Via automatiske oppdateringer. fikk med Explorer 8,0 også pluss noen andre fixer.

Så August stemmer ikke.

Endret av Jollis
Skrevet (endret)

Denne ble lastet ned og installert på min Win7 b7100 via Windows Update i går kveld. Man må riktignok velge å installere "optional" oppdateringer.

Endret av maedox
Skrevet (endret)

de fikset ikke html mail problemene i outlook 2007 nei..

bruke word til å rendere html.. hah.

sky unna office/outlook 2007 som om det er pesten, snakk om å ta mail

standaren 10år tilbake.

blir som å lage hjemmesider som skal være kompatibel med IE3.

Endret av anotherzen
Skrevet

Jeg finner ikke fullversjonen av Servicepakken noe sted ?

Dvs. filen til ditribusjon til PCer som er uten internett.

Den som lastes ned nå må koble seg til nettet under oppdateringsprosessen.

Skrevet

standaren 10år tilbake.

Bruker du Office til å lage hjemmesider? Ja, da er du nok 10 år tilbake i tid...

Skrevet

Direkte link i artikkelen... :roll:

Skrevet

Jeg har Office 2007 med SP1. Kan jeg slette alle filene i Updates mappa (installasjonsfilene) også legge inn SP2 filene eller må både SP1 og SP2 filene ligge i Updates mappa?

Skrevet

Direkte link i artikkelen... :roll:

Det er ikke den fulle hele pakka der.

Nedlastingsstørrelse: 1 kB - 291.3 MB betyr at den henter ned fra nettet det som trengs under kjøring av fila. Jeg trenger "fullfile" eller "redist" som er hele pakka.

Skrevet
Dersom du trykker "Last ned" knappen starter du nedlastingen av, nettopp office2007sp2-kb953195-fullfile-nb-no.exe

Det gjorde den ihvertfall hos meg.

Stemmer det, den laster ned hele filen.

Men jeg har fått ett merkelig problem. Fikk oppdatert office uten problemer på to av pcene jeg har Office 2007 på. Mens den tredje vil ikke la seg oppdatere.

Den starter oppdateringen og holder på en stund, men så får jeg bare beskjed om at den ikke kan oppdatere (oppdateringen feilet)

Prøvde så via Windows Update, og den laster ned, og starter oppdateringer, men så skjer det samme.

Har Office 2007 student (opp til tre pcer) + Gratis Outlook 2007 Norsk (fått via Hosted Exchange kontoer), men dette har jeg på to av pcene. Kun en som ikke lar seg oppdatere.

Noen som har noen ide på hva som kan være feil?

Skrevet

standaren 10år tilbake.

Bruker du Office til å lage hjemmesider? Ja, da er du nok 10 år tilbake i tid...

For de av oss som jobber med implementering, drift og oppsett av løsninger for utsendelse av nyhetsbrev etc (masseutsendelser) er Outlook 2007 et mareritt fra A til Å. Og får å få dette til å virke, så lager vi faktisk sider omtrent som for IE3. Outlook 2007 bruker faktisk Office til å lage nettsider, da en moderne formatert epost faktisk er en nettside. Så bruker det Outlook 2007 så lager du stadig vekk nettsider ved hjelp av Office.

At Microsoft har valgt å bruke Word til å rendre HTML i Outlook 2007 er et håpløst valg, noe som burde vært endret sporenstreks.

@anotherzen: 100 % enig, helt hårreisende valg av Microsoft.

@generelt til tråden.

ODF-støtten ser bra ut. Har testet med å åpne en del manualer jeg har i .odt, lagre de tilbake med Office 2007 sin odf-støtte og så åpne de igjen i OpenOffice. Ingen feilmeldinger og layout/innhold er bevart. Kommer sikkert å finne feil etterhvert, men førsteinntrykk er bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...