Gå til innhold

Den ultimate classen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg leter etter den ultimate classen på wow. Jeg skal begynne igjen snart med en venn. Han skal være disc priest, og det var meningen at jeg skulle være prot warrior.

 

Men jeg orker ikke tanken på dyr repair og skylden for wipes i instancer.

 

Derfor leter jeg etter en ny class.

 

Jeg kan spille disse classene ganske bra: Death Knight (all specs), Paladin (retri), Shaman (elemental, enchance), Druid (feral, balance), Rogue (all specs), Mage (arcane) og priest (disc). - Alt utenom Druid og Rogue fra privateservers.

 

Jeg vil kanskje ha en som burster insane damage og som holder ut lenge.

 

Vi snakker spell class pga gearet.

 

Jeg vil gjerne kunne instance like mye som pvpe.

 

Noe jeg kan tenke meg å spille: Death Knight, Shaman, Mage, WARLOCK! eller priest.

 

Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du får skylden for wipes som tank så er det enten fordi du ikke gjorde en jobb bra nok eller, mest sannsynlig, andre som gjorde jobben din umulig. Syntes ikke du skal la deg skremmes vekk fra å spille prot warrior pga. den muligheten - tanks har et veldig godt community på www.tankspot.com så det er masse å lære der som du kan øve på mens du levler og med dual specs så kan du være prot i alle instancer du gjør mens du levler også.

 

Av de andre klassene så er det bare å prøve de forskjellige og se hva du syntes er morsomst. Hvis vennen din skal levle en prest fra level 1 så ville jeg ikke valgt death knight var jeg deg og heller startet en death knight når vennen din når level 55 om du syntes du valgte feil klasse.

Lenke til kommentar

Dwarfs er en veldig god klasse. Om du klarer å bli elite dwarf før lvl 45 (eller elder før lvl 65) er du så og si uslåelig.

 

Et godt tips kan være å skaffe deg en høy sword mastery veldig raskt da dette faktisk kan gjøre at du utvikler magic powers raskere enn en nub som ikke kan trikset.

 

Men, dvergen din er sjanseløs om du ikke alltid bærer mye healing, for ikke bare løper han veldig sakte (om han får noe stort og farlig etter seg og må løpe), men han er også ekstremt sårbar mot slag som kommer ovenifra og treffer han i toppen av skallen.

 

Klarer du å unngå store beist som løper etter deg, og slag mot hodet vil jeg påstå at dwarf, spess elite/elder er den beste classen. Spesielt "axe casting" dansen som du kan aquire allerede før du når lvl 40 er ekstremt bra mot Horde om du spiller dansetrinnene dine riktig :)

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar
Dwarfs er en veldig god klasse. Om du klarer å bli elite dwarf før lvl 45 (eller elder før lvl 65) er du så og si uslåelig.

 

Et godt tips kan være å skaffe deg en høy sword mastery veldig raskt da dette faktisk kan gjøre at du utvikler magic powers raskere enn en nub som ikke kan trikset.

 

Men, dvergen din er sjanseløs om du ikke alltid bærer mye healing, for ikke bare løper han veldig sakte (om han får noe stort og farlig etter seg og må løpe), men han er også ekstremt sårbar mot slag som kommer ovenifra og treffer han i toppen av skallen.

 

Klarer du å unngå store beist som løper etter deg, og slag mot hodet vil jeg påstå at dwarf, spess elite/elder er den beste classen. Spesielt "axe casting" dansen som du kan aquire allerede før du når lvl 40 er ekstremt bra mot Horde om du spiller dansetrinnene dine riktig :)

You just made my day :D

Lenke til kommentar

Lurte faktisk på å starte warlock, som kan dps'e i instancer, og pvpe. Warlock er digg fordi nesten ingen kan spille det, og de dealer insane med damage.

 

Min første character var en tanking Druid. I Tbc hadde jeg 21k hp ub bearform, ganske godt geara.

 

Klarer rett og slett ikke velge mellom Warlock, og Warrior.

Lenke til kommentar
Dwarfs er en veldig god klasse. Om du klarer å bli elite dwarf før lvl 45 (eller elder før lvl 65) er du så og si uslåelig.

 

Et godt tips kan være å skaffe deg en høy sword mastery veldig raskt da dette faktisk kan gjøre at du utvikler magic powers raskere enn en nub som ikke kan trikset.

 

Men, dvergen din er sjanseløs om du ikke alltid bærer mye healing, for ikke bare løper han veldig sakte (om han får noe stort og farlig etter seg og må løpe), men han er også ekstremt sårbar mot slag som kommer ovenifra og treffer han i toppen av skallen.

 

Klarer du å unngå store beist som løper etter deg, og slag mot hodet vil jeg påstå at dwarf, spess elite/elder er den beste classen. Spesielt "axe casting" dansen som du kan aquire allerede før du når lvl 40 er ekstremt bra mot Horde om du spiller dansetrinnene dine riktig :)

 

Lol hvor får du sånne ideer?

Lenke til kommentar
Lurte faktisk på å starte warlock, som kan dps'e i instancer, og pvpe. Warlock er digg fordi nesten ingen kan spille det, og de dealer insane med damage.

 

Min første character var en tanking Druid. I Tbc hadde jeg 21k hp ub bearform, ganske godt geara.

 

Klarer rett og slett ikke velge mellom Warlock, og Warrior.

 

siden ingen andre har sagt det enda, så tenker jeg at det var på tide at noen gjorde det

 

SMAK OG BEHAG! DET FINNES INGEN ULTIMATE CLASS!

 

en annen ting, vis du appearently kan spille så mange klasser, så burde du vel vite innen nå hva som passer best for deg :p

 

btw, prest er best. bastabom!

Endret av wizardos
Lenke til kommentar
Jeg vil kanskje ha en som burster insane damage og som holder ut lenge.

 

Å finne det der kan bli vanskelig, men personlig syntes jeg affliction warlock er rimelig rått.

Med en kombinasjon av Drain life, life tap og riktige talents, kan du praktisk talt ikke gå tom for mana elr hp så lenge du har en brukbar tank, som voidwalker faktisk er :p

Burst-damage er ikke vill, men damagen er brukbar, og hvertfall i raids, på bosser hvor du får brukt alle DoT, DET er vill damage det!

 

Lykke til :thumbup:

 

Hvis du vil være best i spille velger du en warlock ikke alt for moro og lvle men du eier hele spille, de er så overpowerd at hogger skriker

 

Det er rått å levle wl, men det går vel på smak og behag.

Suveren guide: Leveling a warlock

Lenke til kommentar
Dwarfs er en veldig god klasse. Om du klarer å bli elite dwarf før lvl 45 (eller elder før lvl 65) er du så og si uslåelig.

 

Et godt tips kan være å skaffe deg en høy sword mastery veldig raskt da dette faktisk kan gjøre at du utvikler magic powers raskere enn en nub som ikke kan trikset.

 

Men, dvergen din er sjanseløs om du ikke alltid bærer mye healing, for ikke bare løper han veldig sakte (om han får noe stort og farlig etter seg og må løpe), men han er også ekstremt sårbar mot slag som kommer ovenifra og treffer han i toppen av skallen.

 

Klarer du å unngå store beist som løper etter deg, og slag mot hodet vil jeg påstå at dwarf, spess elite/elder er den beste classen. Spesielt "axe casting" dansen som du kan aquire allerede før du når lvl 40 er ekstremt bra mot Horde om du spiller dansetrinnene dine riktig :)

Bjarnemann har rett.

Lenke til kommentar

Blir nok en prot warrior gitt. Vi skal prolly fortsette på Warrioren og Priesten.

 

Hadde 3x xp når vi begynte å jeg ha elendig gear, heh :p

 

oss

 

Kanonknut

kanonkari

 

Jeg tror også det blir en lock som alt.

 

Men noe jeg lurer på er warrior repair. En venn av meg er 80 full epic og sier at han bruker 20g (omtrent) pr death. Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Bortsett fra shoulders, cloak, wrists, ring, ring og trinket …?

 

:roll:

 

Eneste som har durability av de tingene du ramser opp er jo shoulders og wrist da.... :roll: Men du dauer jo bare som warrior hvis folka du spiller med er ubrukelige, så finn noen skikkelige folk å spille med så blir det billig repair.

Endret av grovetussen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...