Gå til innhold

Kan monster-pandemien utslette menneskeheten?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror ikke menneskeheten vil bli utslettet, men jeg tror store deler av jordas befolkning vil stryke med på grunn av en slik pandemi.

 

Det tror jeg også. Fordi Bibelen sier klart at epidemier, pandemier eller hva i huleste og slike ting skal globalt øke i styrke, i endetiden. Den som vi allerede er inne i. I tillegg skal naturkatastrofer øke i styrke, og bli tildels ganske så voldsomme. Det står faktisk beskrevet at jorden skal til slutt rave og sjangle som en full mann. Så denne Tellus har noen flotte tider fremover.

Do you feel it? hehe.

 

Vi får bare håpe at vi unngår fiseinfluensen, isåtilfelle husk og hold dere godt for nesen.

Endret av IDF
Lenke til kommentar
Det tror jeg også. Fordi Bibelen sier klart at epidemier, pandemier eller hva i huleste og slike ting skal globalt øke i styrke, i endetiden.

 

Det er da 1000 vis av mulige tolkninger man kan bruke i bibelen, det morsomme er at det meste er skrevet for å skremme og holde mennesker under kontroll.

 

Fungerer faktisk utmerket på en hel del mennesker som fortsatt lar seg lure flere tusen år etter at den ble skrevet.

 

Og ærlig talt, de kristne mente verden var over når svartedauen inntraff for mange hundre år siden, men pytt pytt det er vel ikke så viktig i dag eller?

Lenke til kommentar

Uff here we go again.

 

Hvordan gikk det med fugleinfluensa, sars, kugalskap, afrikaniserte killer bees, ekoli, osv?

 

En ny sykdomm dukker opp og media overhyper det til de grader. Noen titalls døde og man får alle i de store byene som er berørt til å gå rundt med maske.

 

Tenk dere litt om, det er ekstremt mye større sjangse for å bli drept i trafikken enn å bli smittet av noen av disse sykdommene (det er vel faktisk mye større sjangse for å bli truffet av lynet flerfoldige ganger på rad) så hvorfor da gå rundt med en dumm maske istedenfor å ta f.eks sykkelen, toget eller bussen til jobb/skole?

 

 

 

Og til IDF:

Hvilke epedimier og pandmier har økt i styrke i det siste?

Har vi hatt en ny svartedøden som jeg ikke har fått med meg? Jeg som trodde levealderen på jorden bare økte og økte pga fremskritt i legevitenskapen og automatisering av industrien.

 

Hvor er de store krigene som tar millioner av menneskeliv? hvor er de store epidimiene? hvor er de lovløse tillstandene? Hvor er de store naturkatastrofene?

Endret av flesvik
Lenke til kommentar
Dødstallet er steget til 149.

Har fått bekreftelse av min søster som jobber på flyturer fra spania - sør amerika at de alle helsesjekkes nå og det er snakk om å ta i bruk munnbind på flyene.

Noe bekymret for henne da hun er virkelig utsatt.

 

152 nå, men uansett et lite tall, er omtrent like mange som blir drept i biltrafikken i usa på 2-3 dager.

Lenke til kommentar

Det er snakk om at FARC-geriljaen klarte å utvikle dette viruset for å bruke det mot regjeringshæren i Bolivia. Det er grunnen til at det rammer hardest de som har et bra immunforsvar (=soldater). Viruset slapp fri i forbindelse med frigivelse av gisler i januar. FARC sitter muligens på vaksinen og driver hemmelige forhandlinger med regjeringene i Bolivia og Mexico om å slippe vaksinen. Dette vil i så fall gi WHO 3-4 måneder kortere tid på å lansere en endelig vaksine som vi alle kan dra nytte av.

Lenke til kommentar
Mexico er Mexico.

 

Har du vært der? Jeg har, og det er ikke så ille som folk tror og som det fremstilles i Hollywood. En stor og rik middelklasse i mange byer.

 

Uansett så oppdaget jeg at Norsk Medisinaldepot er privatisert! OG + De eier sine egne apotek Vitus og Apotek 1. Det betyr at de vil tjene på å sende ut Tamiflu til drittsekkene som hamstrer.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Norsk_Medisinaldepot

Lenke til kommentar
Skremmende tankesett, NoWiSee, skremmende. Hvorfor vente på at det skal utvikle seg sykdom som tar seg av dette "problemet" når vi kan ta saken i egne hender. Vi kan jo begynne med massesterilisering eller regelrett avslakting av mennesker for å redusere befolkningen som et preventivt tiltak isteden?

 

Edit: Selvsagt av dem, ikke oss.

 

Ingen dårlig idé.

Lenke til kommentar
Mexico er Mexico.

 

Har du vært der? Jeg har, og det er ikke så ille som folk tror og som det fremstilles i Hollywood. En stor og rik middelklasse i mange byer.

 

Uansett så oppdaget jeg at Norsk Medisinaldepot er privatisert! OG + De eier sine egne apotek Vitus og Apotek 1. Det betyr at de vil tjene på å sende ut Tamiflu til drittsekkene som hamstrer.

 

http://no.wikipedia.org/wiki/Norsk_Medisinaldepot

Er så egoistisk å hamstre :no:

Lenke til kommentar
[...]Er så egoistisk å hamstre :no:

 

Nja, det er egoistisk å hamstre når det allerede er knapphet på ting og du har tenkt å beholde alt sjøl. Men i Norge er ikke det noe problem, om det skulle bli helt krise har staten lovverket klart for å dra rundt å kartlegge hva den enkelte har i kjelleren... Men det finnes flere måter å hamstre på enn å kjøpe inn i panikk 10 minutter før portforbud innføres... :roll:

 

Å hamstre i god tid, er derimot ikke (nødvendighvis) egoistisk. Kjøper du inn ett privat lager nå, når det enda er tid for Norsk medisinaldepot å bestille opp mer. Evt lenge har hatt ett greit lager i kjelleren med ting du tror kan komme godt med. Da hjelper du på å redusere nasjonens sårberhet, da de, helt sikkert begrensede, ressursene kan settes inn på andre enn deg og din familie.

Endret av M98kF1
Lenke til kommentar
Vi må ikke hvile på laurbærene. Hadde det ikke vært for alle tiltakene, ville vi alle vært døde pga SARS.

 

Har du noen kilder på dette? Ikke på at "vi alle ville vært døde", men at det det ble gjort storartede tiltak som faktisk reddet en større mengde mennesker fra å dø?

 

Nå har jeg ikke lest gjennom hva som er kranglet om tidligere i tråden, så dere får ha meg unnskyldt dersom jeg bare repeterer det andre har sagt!

 

Man anslår at ca 36 000 mennesker dør av influensa hvert eneste år. Det tilsvarer ca 100 personer daglig, hvis vi fordeler antall døde utover antall dager i et år (noe som ikke blir helt riktig, siden influensaen går i sesonger, men...)

 

Altså... Hvor mange er hittil bekreftet døde som følge av svineinfluensa? 100-150 ? På hvor lang tid? Jeg forstår virkelig ikke at vanlige folk gidder å bekymre seg for dette nå. Synd at media blusser opp saken så voldsomt, i stedet for å berolige folk..

 

Hvorfor kan de ikke heller skrive at over to millioner mennesker kommer til å dø av aids, som også karakteriseres som en pandemi, i løpet av 2009 ?

Lenke til kommentar

Georgia_Guidestones.jpg

 

MAINTAIN HUMANITY UNDER 500,000,000

IN PERPETUAL BALANCE WITH NATURE

 

GUIDE REPRODUCTION WISELY —

IMPROVING FITNESS AND DIVERSITY

 

UNITE HUMANITY WITH A LIVING

NEW LANGUAGE

 

RULE PASSION — FAITH — TRADITION

AND ALL THINGS

WITH TEMPERED REASON

 

PROTECT PEOPLE AND NATIONS

WITH FAIR LAWS AND JUST COURTS

 

LET ALL NATIONS RULE INTERNALLY

RESOLVING EXTERNAL DISPUTES

IN A WORLD COURT

 

AVOID PETTY LAWS AND USELESS

OFFICIALS

 

BALANCE PERSONAL RIGHTS WITH

SOCIAL DUTIES.

 

PRIZE TRUTH — BEAUTY — LOVE —

SEEKING HARMONY WITH THE

INFINITE

 

BE NOT A CANCER ON THE EARTH —

LEAVE ROOM FOR NATURE —

LEAVE ROOM FOR NATURE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...