Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Unormalt å synes eldre kvinner er fine?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er 17 år. Lurer på om det er unormalt å synes at jenter/damer/kvinner i 25-35 års alderen er pene? Føler kanskje det er litt snålt å synes at det motsatte kjønn som er nesten det doble av min alder er fine, men jeg gjør det alikevel. :blush:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De er "forbidden fruit" og har dermed en spenning ved seg som gjør dem triltrekkende.

Ser ikke helt hvorfor kvinner som kun er 10~ år eldre må betraktes som "forbidden frukt".

Skrevet (endret)

Helt normalt.

Det blir fremdeles sett litt merkelig på av samfunnet hvis en eldre kvinne finner en vesentlig yngre mann. ergo "forbidden fruit".

Endret av MrLee
Gjest member-101642
Skrevet (endret)

Det er få heterofile menn som misliker kvinner i den alderen. :whistle:

Endret av member-101642
Skrevet
Helt normalt.

Det blir fremdeles sett litt merkelig på av samfunnet hvis en eldre kvinne finner en vesentlig yngre mann. ergo "forbidden fruit".

Ergo hyperkonservativt normativt bull? :D

Skrevet

Takk for svar, godt å vite at man ikke er 'syk' i hodet om man har slike tanker :p

Skrevet (endret)

Angelina Jolie nærmer seg vel 40? Og hun er jo HOT! Og 90% av alle de hotte skuespillerne (som spiller i brukende filmer) er jo 30-40 :)

EDIT: Jolie er 34 i Juni.

Endret av grovetussen
Skrevet
Hei! Er 17 år. Lurer på om det er unormalt å synes at jenter/damer/kvinner i 25-35 års alderen er pene?

25-35 er ikke akkurat "eldre", men. Det virker kanskje slik når man er i tenårene, men du oppdager nok noe annet når du kommer over 20. Og i den alderen er jo kvinner ofte virkelig snacksy uansett!

Skrevet

Når jeg leste emne tittelen forventet jeg at du mente kvinner i alderen 60-80 år. Det er ikke så altfor normalt.

Kvinner 25-35 år derimot er fullstendig normalt.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...