Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at jeg også hadde foretrukket et program jeg kunne lagt inn min turnus på...

På den ene jobben min jobber jeg mandag til fredag 8 - 16 to uker, og mandag til fredag 12 - 20 hver tredje uke, samt hver syvende lørdag med påfølgende fredag fri.

Dette er utenom min ekstrajobb på 70% hvor jeg jobber nattevakt med en seksukers turnus som jeg ikke en gang gidder begynne å gjengi, men den inneholder to og to puljer med dager, samt ti-dagers periode med fri.

 

Og dette er etter at jeg har fått fast jobb. Det var mye verre før da jeg bare hadde den turnus-jobben, men 100% som inkluderte morgen- dag- mellom- og kveldsvakt i en seksukers turnus.

 

Jeg kan godt forstå at et litt avansert klokkeprogram hadde vært praktisk! :-)

Finnes det virkelig INGEN andre som har dette problemet og derfor har laget et mer avansert alarm-program?

Jeg har leitet mange ganger etter dette på Symbian, fant ikke noe der heller, og nå når jeg snart skal over på Android, hadde jeg på en måte forventet at noe slikt eksistererte :-P

Er det virkelig så vanskelig å lage? Eller er det bare at ingen andre har samme behovet?

Du kan jo prøve å kontakte utvikleren av en alarm-app du liker og spørre om han kan legge til en sånn funksjon. Jeg har kontaktet et par utviklere og er ideen din god nok/ikke for vanskelig å implementere så kan det jo henne h*n tar seg bryet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

noen som har en god kalender widget som viser fremtidige events? (google calender)

 

samsung galaxy s

noen som har noe@

Prøvd denne: market.android.com/details?id=se.catharsis.android.calendar&feature=search_result

har prøvd den. problemet er at den viser ukenr for uker det ikke skjer noe og sånn. så om kalenderen min er tom de neste to månedene f.eks så vil ikke de førsre eventsene vises
Lenke til kommentar

På min Galaxy Tab har jeg et program som heter Digital Frame. Det viser en pen klokke og kalender hvis jeg ønsker det. Konseptet og designet er stilig, men jeg savner litt mer funksjonalitet/skins. Fins det noen tilsvarende programmer, men som kan mer?

Jeg ønsker å bruke Taben som bordklokke med kalender, kanskje notifications, og annet passende snacks. Har Market noe å tilby?

 

OBS: ikke widget, men fullscreen program

 

 

Lenke til kommentar

Norsk Tipping har nå lansert Holmenkollen Ski Jump på Android Market:

 

https://market.android.com/details?id=no.agens.holmenkollenNT

 

Hvorfor må man laste ned 26MB, når programmet som blir installert bare er 176KB? Og hvorfor er det ikke noen Exit/Avslutt-funksjon?:hmm:

 

Resten av programmet blir lagret på minnekortet, mens 176kb blir lagret på det interne minnet.

 

Bruk "home"-knappen for å avslutte. Spillet går i dvale og vil avsluttes etter en liten stund hvis det ikke blir startet på nytt igjen. Merker ikke noe lagg i mobilen min, selv om det ligger i dvale (Desire).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble marketenabler for min del (Jeg har tele2). Dersom man har root kan man like gjerne ha det liggende på telefonen og bruke det den sjeldne gangen det er noe som ikke er tilgjengelig med svensk (eller norsk for den saks skyld) simkort.

 

 

Ellers synes jeg spillet skuffet stort. Knappen man må trykke på for å sette nedslag er akkurat der man må følge med for å time. Dermed blokker min egen finger for den viktigste delen av skjermen. Veldig klønete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det ble marketenabler for min del (Jeg har tele2). Dersom man har root kan man like gjerne ha det liggende på telefonen og bruke det den sjeldne gangen det er noe som ikke er tilgjengelig med svensk (eller norsk for den saks skyld) simkort.

 

 

Ellers synes jeg spillet skuffet stort. Knappen man må trykke på for å sette nedslag er akkurat der man må følge med for å time. Dermed blokker min egen finger for den viktigste delen av skjermen. Veldig klønete.

 

Jeg trykker noe til venstre for knappen, og det funker helt fint. Men enig at plasseringen er litt snål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...