Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Finnes det virkelig ingen vekkerklokke-app som kan ringe annenhver lørdag? :o

 

Jobber du annenhver lørdag? ide hadde vært å laget en kalenderoppføring, som du repeterer annen hver lørdag (det går fint å repetere hendelser annenhver uke i de fleste kalendere) åsså sette på alarm på den eventen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at det kan være et behov for å stille inn alarmen på annenhver lørdag. Det tar ca 10 sek å stille inn.

 

10 sek annenhver uke, er det et stort tidstap, eller en slitsom prosedyre? Edit: tar virkelig ikke så mye som 10 sek :blush:

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Jeg må innrømme at jeg også hadde foretrukket et program jeg kunne lagt inn min turnus på...

På den ene jobben min jobber jeg mandag til fredag 8 - 16 to uker, og mandag til fredag 12 - 20 hver tredje uke, samt hver syvende lørdag med påfølgende fredag fri.

Dette er utenom min ekstrajobb på 70% hvor jeg jobber nattevakt med en seksukers turnus som jeg ikke en gang gidder begynne å gjengi, men den inneholder to og to puljer med dager, samt ti-dagers periode med fri.

 

Og dette er etter at jeg har fått fast jobb. Det var mye verre før da jeg bare hadde den turnus-jobben, men 100% som inkluderte morgen- dag- mellom- og kveldsvakt i en seksukers turnus.

 

Jeg kan godt forstå at et litt avansert klokkeprogram hadde vært praktisk! :-)

Finnes det virkelig INGEN andre som har dette problemet og derfor har laget et mer avansert alarm-program?

Jeg har leitet mange ganger etter dette på Symbian, fant ikke noe der heller, og nå når jeg snart skal over på Android, hadde jeg på en måte forventet at noe slikt eksistererte :-P

Er det virkelig så vanskelig å lage? Eller er det bare at ingen andre har samme behovet?

Lenke til kommentar

Snakker om tasker, siden jeg fikset cyanogen 7 på n1'en min, så har Tasker valgt å fjerne muligheten for å automatisk ta tlf samtaler mens jeg har handsfree.

Har noen en app for slikt? De jeg fant var for BT og blokkering.

 

Og while im at it, lider av å et nettverk som krever passord for å få internet (cisco browser passord) og det som irriterer meg mest er at aiPhonen har et slikt autofyll system for browseren, mens den vår stock ikke har det. Finnes det en app for slikt?

Lenke til kommentar

Snakker om tasker, siden jeg fikset cyanogen 7 på n1'en min, så har Tasker valgt å fjerne muligheten for å automatisk ta tlf samtaler mens jeg har handsfree.

Har noen en app for slikt? De jeg fant var for BT og blokkering.

 

Og while im at it, lider av å et nettverk som krever passord for å få internet (cisco browser passord) og det som irriterer meg mest er at aiPhonen har et slikt autofyll system for browseren, mens den vår stock ikke har det. Finnes det en app for slikt?

 

Er ikke helt sikker på om det er dette du spør om, men Asproxy lar deg oppgi passord for bla proxytilgang. Mulig du kan opprette en pseudoproxy-innstilling der du bare oppgir brukernavn og passord. Ellers mener jeg at Dolphin har denne autofyll-funksjonen.

Lenke til kommentar

Quick Settings gir er brightness-slider, ringetone aksess, volumkontroll, og GPRS/Wifi/bluetooth/GPS av/på switcher på samme skjerm.

Kan også sjekke hva batteriet bruker power på.

 

Kan tappe på navnet til Wi-Fi så kommer du rett til wi-fi oppsettet i wi-fimenyen. Er tilogmed en flashlight som gjør skjermen helt hvit du kan tappe på øverst. Jeg bruker den så ofte at den er shortcut på home-skjermen.

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned Sweeter Home betaen og synes den var veldig fin og med mange muligheter, selv om den var vanskelig å sette opp. Etter hvert fikk jeg beskjed om at betaen hadde utløpt eller noe slikt, men jeg finner ikke noen ny versjon på siden og ingenting på marked...

 

HTC Hero 2.1

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med Multipicture Live Wallpaper. Jeg har to skjermer og skal ha to bilder, men plutselig kan de bli byttet om sånn at bildene ligger på feil skjerm. Men nå har jeg også et annet problem med at det ene bildet vises på begge skjermene. Jeg har laget en egen mappe til disse to bildene og valgt at MLW skal hente bildene fra denne mappa, og begge bildene ligger i mappa når jeg er inne på MLW og ser.

 

Noen som vet hvordan jeg kan løse de problemene? Jeg har gått inn på common settings, picture source og valgt picture folder (hvor jeg valgte mappa med de to bildene). Deretter picture selection order og name (ascending order) som vil gi den riktige rekkefølgen. Men så blir det plutselig bare rot.

Lenke til kommentar

Finnes det app som lar meg ha to klokker samtidig og som viser to forskjellige tider. F.eks Oslo og et annet sted i verden? Har det på min HTC Gratia, men skulle gjerne visst om det finnes apps som lar meg gjøre dette slik at jeg kan få det på min Huawei U8800.

 

Jeg bruker "Clocks around the world", men de finnes jo et stort utvalg. Hvorfor ikke bare gjøre et søk i markedet?

 

https://market.android.com/search?q=world+clock

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...