Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Har en widget som heter "switchers" som har det du trenger
Kan den skru av mobilnettet (ikke datatrafikk)? Altså sette telefonen i flight-modus, men fortsatt ha wifi-tilgang. Veldig kjekt i auditorier som ikke takler mobilsignaler, samtidig som det er fristende å fikle litt med telefonen.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du vil se hvordan batteriet ditt oppfører seg mtp opp og utlading så fungerer Battery Graph ypperlig (hvis du f. eks vil se hvor lang tid den bruker på opplading og får et mer nøyaktig tidspunk på når du startet utladingen). Har brukt det et par dager nå og gjør akkurat hva den lover. Man skal visstnok kunne eksportere dataene også, men det har jeg ikke testet.

Lenke til kommentar
Phonalyzr gjør noe av dette:

Usage summary

Top callers by minutes

Top callers by calls

Missed vs. regular calls

outbond vs. inbound calls

Numer of minutes per time

 

osv..

Takker. Sjekker ut senere. :)

CallMeter kan også anbefales, den holder oversikt over ringte minutter og sms. Du kan legge inn gratisminutter/sms, bare vær obs på at når du sletter meldinger så forsvinner disse fra denne oversikten. Problemet med Phonalyzr er at den kun viser totalt ringte minutter (inn+utgående)men den viser også Outbound vs. Inbound slik at du kan regne ut hvor mye du har ringt ut.

 

Personelig bruker jeg både Phonalyzr og CallMeter og synes de utfyller hverandre godt.

Endret av Zoni
Lenke til kommentar

OI Shopping List er et fint program hvor du kan skrive en handleliste og etterhvert som du plukker varer kan du bare touche de forskjellige produktene så blir de kryssa ut. Kan også brukes som en ToDo-list. Det følger med 3 forskjellige skins og man kan lagre flere forskjellige lister. Ting du har listet opp tidligere kan kjapt legges til på nytt ved å velge de fra en "liste-over-tidligere-brukte-items".

 

Min nye handlepartner hvertfall!

 

 

Edit: Etter å ha trykka litt mer fant jeg også ut at man kan legge til pris på de forskjellige tingene. Si du ofte kjøper kyllingfilet, Pepsi, brød, melk (poenget blir litt borte med så få produkter, men dere skjønner tegninga). Da kan du skrive 46,- på kyllingfilet, 17,50,- på Pepsi og 20,- og 10,- på de to siste. Du kan som sagt tidligere plukke ut dette fra en "liste-over-tidligere-brukte-items" og da er fortsatt prisen der til neste gang. Programmet regner naturligvis ut totalprisen for alle produktene på lista og også prisen på de produktene du har kryssa ut (så du kan se hvor mye handlekurven koster underveis).

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar
Finnes det en liten app eller widget som oppdaterer ALT? Værmelding, mail, facebook inkl widget, wifiscan, alle programmene som har en oppdatering tilgjengelig, og all synkronisering(noe jeg har glemt?)?

aTrackDog

Den oppgraderer alle programmene, men det er ikke bare det jeg ville. Alle nettbaserte programmer jeg husker i farta må oppdateres(ikke oppgraderes) inni hvert program individuelt, jeg vil ha en widget som oppdaterer alt.

Lenke til kommentar

Jeg syntes batteriet mitt var drit dårlig. må lade den hver natt. bruker 3G maks 30 min om dagen. og bruker ikke tlf til mye annet enn å ringe og sms med for tiden. litt apps her og der, men ikke mye. så fant jeg ut at gps stod på??? tror ikke det skal ha noe å si da jeg ikke har på 3G, men har skrudd den av nå. er det noe annet jeg kan gjøre for å forbedre batteri tiden? Amobil skrev at batteri tiden på HERO var kjempe bra... BUMP!!!

Lenke til kommentar
Jeg syntes batteriet mitt var drit dårlig. må lade den hver natt. bruker 3G maks 30 min om dagen. og bruker ikke tlf til mye annet enn å ringe og sms med for tiden. litt apps her og der, men ikke mye. så fant jeg ut at gps stod på??? tror ikke det skal ha noe å si da jeg ikke har på 3G, men har skrudd den av nå. er det noe annet jeg kan gjøre for å forbedre batteri tiden? Amobil skrev at batteri tiden på HERO var kjempe bra... BUMP!!!

At GPS-antenna er på har mye å si for batteritiden. 3G brukes i den sammenheng til å laste ned kart i f.eks. Google maps og virker helt uavhengig av GPS-antenna og vise versa.

Lenke til kommentar
Ja, det holder med å aktivere sikkerhets varsler. Slik som jeg har beskrevet.

Min Sikkerhets-varsel-knapp med kameraet på er grået ut, så får ikke trykket på den :|

Noen ide om hvorfor?

Samme problemet som jeg har på CoPilot også. Noen som vet hvorfor? Er det fordi kart-pakken ikke har varsling eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...