Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har selv ett etter et tegneprogram, men jeg finner ingen på market. jeg søkte etter Draw!, og fikk beskjed om at det var gratis, men det finnes ikke på market lengre?

Finner den via mine nedlastninger, men klarer faktisk ikke søke den frem manuelt. Kommer heller ikke til appen via AndroLib. Mulig den har blitt midlertidig fjernet? Du får prøve igjen litt senere. :)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke for bereist på markedet så jeg vet ikke om det er EN widget som kan gjøre alt du ønsker, men kombinasjonen Battery Widget og Ring Toggle fungerer for meg. Battery widget viser deg grafisk i en 1x1 widget hvor mye batteri du har igjen. Trykker du på den får du opp en meny som kan ta deg til "Display"-menyen, Skru av/på WiFi, Skru av/på GPS og ta deg til BT-menyen. Ring toggle er en 1X1 widget som ser ut som en bjelle. Ved å trykke på den får du opp en meny der du kan velge mellom:

 

- Ring & Vibrate

- Ring Only

- Vibrate Only

- Silent

Lenke til kommentar

Jeg har en HTC Hero. Hos dama mi fant jeg nettverket til huseieren før, men de skiftet routeren sin. Nå finner jeg ikke nettverket deres lenger, noe som jeg syns er utrolig kjipt.

 

Ei veninne av meg har Nokia 5800, og får nesten full dekning.

Er en telefon som HTC Hero, som har så mange applikasjoner som knyttes opp mot Internett så dårlig trådløs sender?

Lenke til kommentar
Jeg har en HTC Hero. Hos dama mi fant jeg nettverket til huseieren før, men de skiftet routeren sin. Nå finner jeg ikke nettverket deres lenger, noe som jeg syns er utrolig kjipt.

 

Hvilken kanal er nettet på, og har du satt norsk locale på telefonen? Mulig nettverket er på en kanal som ikke er lovlig å bruke i usa, og at telefonen derfor ikke ser nettet.

Lenke til kommentar
Jeg har en HTC Hero. Hos dama mi fant jeg nettverket til huseieren før, men de skiftet routeren sin. Nå finner jeg ikke nettverket deres lenger, noe som jeg syns er utrolig kjipt.

 

Ei veninne av meg har Nokia 5800, og får nesten full dekning.

Er en telefon som HTC Hero, som har så mange applikasjoner som knyttes opp mot Internett så dårlig trådløs sender?

 

Jeg har stikk motsatt erfaring, og har alltid bedre dekning på tlf enn de to andre laptopene i huset. Men du burde vel tross alt spurt i htc hero tråden, da dette ikke er relatert til tråd-emnet....

Lenke til kommentar
Jeg har en HTC Hero. Hos dama mi fant jeg nettverket til huseieren før, men de skiftet routeren sin. Nå finner jeg ikke nettverket deres lenger, noe som jeg syns er utrolig kjipt.

 

Ei veninne av meg har Nokia 5800, og får nesten full dekning.

Er en telefon som HTC Hero, som har så mange applikasjoner som knyttes opp mot Internett så dårlig trådløs sender?

 

Som det ble sagt, hero leter default bare fra kanal 1-11. Gå inn på innstillinger > trådløse nett > trådløsinstillinger > trykk menu > avansert > juridisk område > velg 14.

Endret av gunna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...