Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Meebo kunne ikke ta vare på meldinger mens jeg var avlogget, og jeg klarte ikke å finne noe informasjon om at ebuddy kunne det heller :(
Meebo kan ta vare på logger mens du ikke er påkoblet, hvis du registrerer deg hos meebo. Hvis du faktisk er avlogget fra tjenesten, er du jo avlogget og kan ikke ta imot noe som helst.
Lenke til kommentar
Så kan jeg altså være online på Meebo uten å være pålogget på mobilen/PC, og motta meldinger neste gang jeg logger på?
Såvidt jeg har skjønt, ja. Har ikke registret meg hos meebo selv, men en kompis har. Usikker på om android-klienten lar deg se beskjedene da, eller om de bare havner i en log på web. Du kan jo lage en gratis bruker på https://www.meebo.com og se. Det koster i hvert fall ingenting. :)
Lenke til kommentar

Mine programmer:

 

Faceboook

Spotify

Astro

aTrackDog

Barcode Scanner

CardioTrainer

Google Skymap

Gule Sider

Meebo IM

NetCounter

NewsRob

Pinball

Solitaire

Varsel fra YR

Wefi Connect

Yrwidget

 

Samme lista i spoiler med ein liten forklaring.

Vis du ser programmer eg bruker som det finnes ein bedre versjon av så skrik ut!

 

 

 

Faceboook - Vel... det er facebook...

 

Spotify - Spotify, musikk

 

Astro - Filebrowser

 

aTrackDog - Program som holder styr på versjonene av programvaren du har lasta inn på telefonen din, og gir deg ei liste over program som kan oppdateres

 

Barcode Scanner - Strekkode leser, du kan søke opp info om produkter av nesten alle slag. Også får å ta bilde av 3d strekkoder på skjermen for å laste ned programvare

 

CardioTrainer - Dette har eg ikkje testa enda, eit eller anna treningsgreier

 

Google Skymap - Bilde av himmelen på mobilen, fungerer med kompasset, ser stilig ut.

 

Gule Sider - Når noken ringer, slår Gule Sider opp kontanten og viser navn og adresse. Du kan også søke etter nummer direkte i programmet.

 

Meebo IM - Har ein heil rekke meldingsprogrammer som MSN, Gtalk, AIM Facebook etc

 

NetCounter - Viser ein oversikt over 3g / wlan bruken. ( 665mb første dag med mobilen over 3g, takk gud for mobilt breibånd!)

 

NewsRob - Nyheitsleser, RSS greie, funkerer med www.google.com/reader

 

Pinball - Pinball spel

 

Solitaire - Kabel spelet vi alle kjenner

 

Varsel fra YR - Værvarsel

 

Wefi Connect - Program som automagisk leiter opp trådlause nettverk og kobler seg til, og sjekker om han har internet på punktet.

 

Yrwidget - Værvarsel, men syntes den andre greia 2 hakk lengre opp var bedre!

 

Lenke til kommentar

Gudene vet hva "TDC" er for slags abonnement, men så lenge du har en norsk (/svensk/britisk/tysk/m.fl.) operatør , er det ikke noe problem å finne i market. Det ligger der.

Har du faket at du er i f.eks. USA med Market enabler, vil du naturlig nok ikke finne det.

 

Ineg som vet om et bra aksje-program som har aksjene på Oslo Børs?

Lenke til kommentar
gå til spotify.com med nettleseren på telefonen din.

Det løste endelig problemet! på spotify siden så linket den først til market hvor jeg bare fikk melding som før om at den ikke fant spotify, men her var det også mulighet for å laste ned installeringsfilen direkte og da virket det.

Lenke til kommentar
Gudene vet hva "TDC" er for slags abonnement, men så lenge du har en norsk (/svensk/britisk/tysk/m.fl.) operatør , er det ikke noe problem å finne i market. Det ligger der.

Har du faket at du er i f.eks. USA med Market enabler, vil du naturlig nok ikke finne det.

 

Ineg som vet om et bra aksje-program som har aksjene på Oslo Børs?

TDC

TDC er egentlig dansk, kanskje der problemet ligger? Telefonen står ihvertfall konstant i roaming mode.

Lenke til kommentar

Bare en liten advarsel.

 

Hadde ett program som heter Wefi - Automatic WiFi

Etter ett par dager stod det bare misslykket tilkobling når jeg skulle koble til wifi, og når jeg prøvde å koble til igjennom det innebygde wifi"programmet" så skjedde det samme.

Trodde wifi var ødelagt, så søkte DOA pga. en annen feil også.

 

Tenkte å teste alle muligheter før jeg sendte inn telefonen, og etter å ha uinnstallert dette programmet kommer jeg nå på wifi igjen, og den andre feilen er borte.

 

Liten advarsel hvis noen skulle ha samme problem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...