Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen mulighet for å teste wimp på mobilen om man kun har invite til pc versjonen?

 

Mvh Olav B, G ;)

 

Joda, bare gå til wimp.aspiro.com med nettleseren på mobilen for å laste ned.

Husk 47 foran mobilnummeret når du logger inn.

 

Tusen takk! Det visste jeg ikke.. trodde det var egne invitasjoner til mobilversjonen! Nå blir det Wimp på mobilen fremover!

 

Noen som vet noe om hvor lange det er til de får offline musikk?

Endret av Drix1
Lenke til kommentar

I går hadde jeg et lite uhell med telefonen min.

 

Vel, jeg er ikke så glad i at folk loker rundt på telefonen min, ser på meldinger osv. Jeg hadde altså et såkalt "opplåsningsmønster" aktivert på min telefon, hvor kun de jeg kjente best hadde tilgang. I går skiftet jeg opplåsningsmønsteret igjen. Det var ei som prøvde å låse opp telefonen min, uten hell. Etterhvert fikk jeg at det var for mange forsøk, og at jeg må logge meg inn på Google Accounten min.

Jeg tenkte jo selvfølgelig at det ikke er no' stress.

 

Skrev inn brukernavn og passord etter jeg hadde aktivert mobilt nettverk, men den sier jo bare feil username med en gang, på en måte før den får sjekket om jeg er logget inn.

 

Er det mulig for å deaktivere dette?

Ev.t er det no' god app fra Android som gjør at man kan få passordbeskyttet meldinger?

Lenke til kommentar
Ingen mulighet for å teste wimp på mobilen om man kun har invite til pc versjonen?

 

Mvh Olav B, G ;)

 

Joda, bare gå til wimp.aspiro.com med nettleseren på mobilen for å laste ned.

Husk 47 foran mobilnummeret når du logger inn.

 

går jeg inn slik du sier kommer jeg til en "last ned for android", noe jeg har gjort, men her er det ingen registrering. Kan du oppgi hele urlen? Mulig de har fjernet linken.

Lenke til kommentar
Ingen mulighet for å teste wimp på mobilen om man kun har invite til pc versjonen?

 

Mvh Olav B, G ;)

 

Joda, bare gå til wimp.aspiro.com med nettleseren på mobilen for å laste ned.

Husk 47 foran mobilnummeret når du logger inn.

 

går jeg inn slik du sier kommer jeg til en "last ned for android", noe jeg har gjort, men her er det ingen registrering. Kan du oppgi hele urlen? Mulig de har fjernet linken.

 

Jeg har ikke testet det, men jeg tror at man ikke behøver en spesiell invitasjon for at det skal fungere på mobilen.

 

Har du ikke bruker må du bli invitert antar jeg. Dvs at jeg tror ikke det skal være noen registreringslink på siden.

Lenke til kommentar
I går hadde jeg et lite uhell med telefonen min.

 

Vel, jeg er ikke så glad i at folk loker rundt på telefonen min, ser på meldinger osv. Jeg hadde altså et såkalt "opplåsningsmønster" aktivert på min telefon, hvor kun de jeg kjente best hadde tilgang. I går skiftet jeg opplåsningsmønsteret igjen. Det var ei som prøvde å låse opp telefonen min, uten hell. Etterhvert fikk jeg at det var for mange forsøk, og at jeg må logge meg inn på Google Accounten min.

Jeg tenkte jo selvfølgelig at det ikke er no' stress.

 

Skrev inn brukernavn og passord etter jeg hadde aktivert mobilt nettverk, men den sier jo bare feil username med en gang, på en måte før den får sjekket om jeg er logget inn.

 

Er det mulig for å deaktivere dette?

Ev.t er det no' god app fra Android som gjør at man kan få passordbeskyttet meldinger?

Mener å huske at det var en tidligere i tråden som hadde samme problem. Det virker å være en bug i HTC Sense som gjør at enheten kun aksepterer wi-fi-nett når påloggingen skal skje. Den forrige karen hadde ikke dette hjemme og dette medførte dermed at han kjørte rundt i Oslo by sent om natten for å finne et åpent wi-fi-nettverk :)

Lenke til kommentar
I går hadde jeg et lite uhell med telefonen min.

 

Vel, jeg er ikke så glad i at folk loker rundt på telefonen min, ser på meldinger osv. Jeg hadde altså et såkalt "opplåsningsmønster" aktivert på min telefon, hvor kun de jeg kjente best hadde tilgang. I går skiftet jeg opplåsningsmønsteret igjen. Det var ei som prøvde å låse opp telefonen min, uten hell. Etterhvert fikk jeg at det var for mange forsøk, og at jeg må logge meg inn på Google Accounten min.

Jeg tenkte jo selvfølgelig at det ikke er no' stress.

 

Skrev inn brukernavn og passord etter jeg hadde aktivert mobilt nettverk, men den sier jo bare feil username med en gang, på en måte før den får sjekket om jeg er logget inn.

 

Er det mulig for å deaktivere dette?

Ev.t er det no' god app fra Android som gjør at man kan få passordbeskyttet meldinger?

Mener å huske at det var en tidligere i tråden som hadde samme problem. Det virker å være en bug i HTC Sense som gjør at enheten kun aksepterer wi-fi-nett når påloggingen skal skje. Den forrige karen hadde ikke dette hjemme og dette medførte dermed at han kjørte rundt i Oslo by sent om natten for å finne et åpent wi-fi-nettverk :)

 

Latterlig men :/ Jeg har jo det hjemme, men hadde ikke skrudd på Wi-Fi da tror jeg.

Hvis den var på, så fungerte det ihvertfall ikke, og jeg måtte resette telefonen >.<

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvor det ble av Toggle Settings? Lastet det ned da jeg fikk min HTC Hero i forrige uke og det ble kjapt et av mine nyttigste og mest brukte programmer på telefonen. Tok ROM-oppgraderingen i går og skulle legge inn alle programmene på nytt, da jeg til min store overraskelse ikke klarte å finne Toggle Settings noen sted.

 

Noen som vet eller har link til et sted jeg kan laste ned?

Endret av jonamart
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvor det ble av Toggle Settings? Lastet det ned da jeg fikk min HTC Hero i forrige uke og det ble kjapt et av mine nyttigste og mest brukte programmer på telefonen. Tok ROM-oppgraderingen i går og skulle legge inn alle programmene på nytt, da jeg til min store overraskelse ikke klarte å finne Toggle Settings noen sted.

 

Noen som vet eller har link til et sted jeg kan laste ned?

 

Toggle Settings er ikke å finne på Android Market lengre, men jeg vet ikke hvorfor. I aTrackDog får jeg faktisk opp at det finnes en ny versjon, v2.5.0 (jeg bruker i dag v2.1.2). Siden jeg har dagens apk på telefonen, har jeg lagt den ut slik at du kan laste den ned fra meg.

 

Toggle Settings v2.1.2

Lenke til kommentar
Har noen funnet en tilfredsstillende widget som lar deg spikre en "post-it" på en av hovedskjemene (altså en åpen lapp og ikke et program du må åpne for å lese teksten (jeg beskrev vel kanskje hva en widget er der? Har ikke sjekka opp betydningen, men gjetter bare).

 

Har prøvd Status Note (som man måtte åpne for å lese) og Stick(y?) Note som jeg synes var litt for enkel, bare en delvis transparent gul flekk på skjermen med tekst på. Jeg ønsker altså noe litt stiligere. Den sistnevnte førte også til at "Add to home ---> Android Widget"-lista på ble 4x så lang som den opprinnelig var fordi du får opp et valg for alle de forskjellige rutestørrelsene den tilbyr.

Heisann.

 

Jeg siterer meg selv her. Har testa en del flere widgets nå, men ennå ikke funnet en som er enkel, grei og som ser bra ut. Sticky note er det nærmeste jeg har kommet, men jeg synes altså den ser for enkel ut. Vet noen om en som oppfyller kriteriene mine i innlegget jeg siterer?

Lenke til kommentar

Navn: SPB TV

 

Beskrivelse: Et program til Android som viser deg TV-kanaler fra (nesten) hele verden, inkl tv-guide, "picture in picture" og annet snacks

 

Vurdering: Et must for alle TV-slitere på farten, du får grei kvalitet på lyd og bilde, enkel oversikt over programmene. Eneste minuset jeg ble oppmerksom på er at det kunne vært flere kanaler, Norge er dårlig representert.

 

Pris: 9.95$ på Market, gratis visse andre steder

 

URL: http://www.spbsoftware.com/android-software/tv/

 

Lenke til kommentar
Noen morsomme spill?

Jeg kan anbefale Robo Defense og Retro Defense om du liker tower defense spill. Eller så er de Blob ganske artig. Det er litt som det innebygde spillet (Tweeter, er det ikke?) der du styrer en ball ved hjelp av gyroen i telefonen (altså ved å vippe på den). Twiggle er et ganske morsomt puzzle spill der du må matche like farger på rad med en liten vri. Du kan rotere telefonen og dermed endre spilleplanet så det er et ekstra moment å tenke på.

 

 

Robo Defense finner du en ganske omfattende gratis versjon av på Markedet. Ellers er de andre spillene betalingsspill.

Lenke til kommentar
Det er litt som det innebygde spillet (Tweeter, er det ikke?) der du styrer en ball ved hjelp av gyroen i telefonen (altså ved å vippe på den).

 

Langt fra å pirke, men jeg trodde dette var akselerometeret? Men når jeg tenker over det så har vel kanskje akselerometeret mer å gjøre mer akselerasjon? Hvordan er det gyrometeret og akselerometeret fungerer? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Ehh, nå har jeg lastet ned og installert ChopSMS.. Burde jeg fjerne standardsms leseren? Hvordan? Tiltak å få opp 2 varsler om ny melding...

 

Bare gå til settings i menyen til standard-meldingsprogrammet og skru av varsling.

 

Det er litt som det innebygde spillet (Tweeter, er det ikke?) der du styrer en ball ved hjelp av gyroen i telefonen (altså ved å vippe på den).

 

Langt fra å pirke, men jeg trodde dette var akselerometeret? Men når jeg tenker over det så har vel kanskje akselerometeret mer å gjøre mer akselerasjon? Hvordan er det gyrometeret og akselerometeret fungerer? Noen som vet?

 

Telefonen har ikke gyro.

Det er akselerometeret som benyttes (når telefonen holdes helt stille er utslaget 9.81m/s² loddrett nedover pga gravitasjonen).

Endret av anders iver
Lenke til kommentar

Gyro merker rotasjon, aksellerometer merker aksellerasjon. Det er alltid en tyngdeaksellerasjon rett nedover, og med tre aksellerometere som står i hver sin retning, kan man regne ut hvilken vei mobilen holdes. Aksellerasjon i en retning vil kanskje da oppleves som om mobilen holdes en annen vei?

 

Stemmer nok at mobilen ikke har gyro, men den har faktisk kompass!

 

Rett meg hvis jeg tar feil :)

Lenke til kommentar
KOm ny versjon i går av gulesider appen, i releasenote stod det bla noe ala "fungerer nå på hero"

 

Fungerer fremdeles ikke for meg. Kan kun søke manuelt.

Fant ut av problemet. Min HTC Hero tror jeg er i utlandet av en eller annen grunn, og jeg hadde satt den til å ikke bruke funksjonen når jeg var i utlandet :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...