Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]JENTER! Ville dere datet/blitt sammen med en sånn gutt?


Anbefalte innlegg

Du er vel 80% normal, med tanke på avhold fra alkohol (som jeg antar var det du mente).

 

"ja, ville dere falt for en sånn fyr? eller er han for vanlig og kjedelig? "

 

Hva er alternativet?

Han gutten som droppa ut fra skolen og kjører motorsykkelen sin hver dag utfor skolen hvor alle andre er?

Han som røyker gress, og er dum som et brød?

Han som oppfører seg som en Compton-gangsta og truer 8. klassinger?

 

Tro meg, du er <standarden> og gjennomsnittet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[..]Vanlig er preferred, så lenge begge to har samme syn på ordet og meningen bak.

 

Når noen snakker om en helt vanlig fyr, tenker jeg at han ikke skiller seg ut på noen måte, ikke går sin egen vei, ikke utfordrer eller provoserer. Det forbinder jeg med "vanlig", og for meg høres det jævlig kjedelig ut. Men som du sier, alle har sin tolkning av ordet.

Lenke til kommentar
Hei, som tittelen sier, ville dere blitt sammen med en sånn gutt:

 

18 år(blir 19)

satser på skolen,

rolig,

avholds,

elsker fotball og musikk,

har en fast gjeng som han henger med, men noen ganger med andre venner,

liker å se filmer: komedie, action, drama (alt som er bra):p

 

ja, ville dere falt for en sånn fyr? eller er han for vanlig og kjedelig?

 

Greit, var litt lite info, så nå kommer tilleggene:

ambisiøs,

familien er viktig,

smart,

blid,

bruker ironi, sarkasme og sånt,

jason mraz er en ekte kunstner,

står for det han mener, men respekterer andre sine synspunkter(brøler ikke ut at han har rett for eksempel),

 

det var litt mer. Så jenter, ville dere falt for en sånn gutt med slike egenskaper?

Lenke til kommentar

Hva har vell egentlig alkohol til felles med å finne den rette, alle mine forsøk i beruset tilstand har aldri vart lengre enn til morgenen derpå :S :p

 

Alt man har og si til trådstarter er, at du har like stor sjangse på ei dame som alle andre. Gleden er ikke det å alltid få den dama du ønsker deg, da lærer du lite.

Mitt råd er egentlig å ikke tenke så mye på det.

 

Min plan er å utdanne meg helt ferdig først før jeg finner meg noe kjæreste. Da har du mye mer tid til å fokusere på din egen ungdomstid i tillegg til de viktige studiene o.l. Når utdanningen din er ferdig, og du har kommet deg i arbeid, vil du ha to vinnende fordeler.

  • Du har en jobb som du har jobbet for å få, som kan skrytes litt av :)
  • Du får etterhvert en trygg økonomi, å kan stå raskere på egne ben!

Selv om det er kjedelig å vite at noen av vennene dine f.eks. har kjæreste og du også ønsket at du hadde det. Vil du virkelig forstå at jobben du gjorde i skolen ikke skadet deg, men styrket deg 110% klar for livet som så vidt har begynt.

 

Lykke til alle og enn hver. Final exam coming up soon, be good!!! :)

Mvh Johsse.

Endret av Johsse
Lenke til kommentar

Mr. Zero: Det hjelper oss veldig lite. Vi kan ikke finne ut hvorfor jenter ikke liker deg ved at du nevner opp dine interesser. Du har helt vanlige interesser som ikke burde hindre deg i å få kjæreste. Det vil bare definere hvem du får som kjæreste. Jeg har nevnt avholdenhet som et lite problem, men i den store sammenheng betyr det lite. Hvis en jente liker deg, stopper hun ikke å like deg selv om du avholds.

 

Det viktigste er dine sosiale egenskaper. Sannsynligvis vil ikke du klare å evaluere dine sosiale egenskaper selv og hva som bør korrigeres. Den eneste måten vi kan evaluere det, er ved at du skriver noen historier fra livet ditt som omhandler jenter. Du kan også få hjelp fra dine venner, siden de ser deg i aksjon. Det tredje alternativet er å søke litt rundt på internet og finne litt informasjon om hvordan du bør nærme deg jenter. På denne måten kan du finne ut hva du bør forbedre.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Min plan er å utdanne meg helt ferdig først før jeg finner meg noe kjæreste. Da har du mye mer tid til å fokusere på din egen ungdomstid i tillegg til de viktige studiene o.l. Når utdanningen din er ferdig, og du har kommet deg i arbeid, vil du ha to vinnende fordeler.

Dette synes jeg er en dårlig ide. Du trenger erfaring, og det får du igjennom å date jenter på videregående og på universitetet. Hvis du har ingen erfaring med jenter til du er 25 vil du ha to problemer. Mange av jentene du kjenner, vil allerede ha samboer og kanskje til og med barn og du har ingen erfaring og det kan bli tungt å bygge opp erfaringen igjen.

 

Den taktikken kan veldig lett føre til at du ender opp alene, og er dermed ikke noe å satse på.

 

Jeg kjenner en person som er lege, har et flott ryddig hus og har en god økonomi. Han bodde hjemme under studiene og fikk seg aldri kjæreste, og er nå 50 år og forsatt jomfru. Det er ikke sånn at en stabil økonomi og god jobb vil føre til at du får kjæreste. Du må faktisk ha sosiale egenskaper, og det kan jeg love deg at han ikke har.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar
Mr. Zero: Det hjelper oss veldig lite. Vi kan ikke finne ut hvorfor jenter ikke liker deg ved at du nevner opp dine interesser. Du har helt vanlige interesser som ikke burde hindre deg i å få kjæreste. Det vil bare definere hvem du får som kjæreste. Jeg har nevnt avholdenhet som et lite problem, men i den store sammenheng betyr det lite. Hvis en jente liker deg, stopper hun ikke å like deg selv om du avholds.

 

Det viktigste er dine sosiale egenskaper. Sannsynligvis vil ikke du klare å evaluere dine sosiale egenskaper selv og hva som bør korrigeres. Den eneste måten vi kan evaluere det, er ved at du skriver noen historier fra livet ditt som omhandler jenter. Du kan også få hjelp fra dine venner, siden de ser deg i aksjon. Det tredje alternativet er å søke litt rundt på internet og finne litt informasjon om hvordan du bør nærme deg jenter. På denne måten kan du finne ut hva du bør forbedre.

 

ska vi se: jeg har datet.... 3 jenter på ordentlig.... eehh. Hun ene ser meg som en venn(hun rotet med min barndomsvenn), hun andre mente at vi ikke passa sammen, noe som jeg mentet selv(datet begge samtidig, men tenkte mest på hun første:p). jeg er ingen playa, tro meg. mens hun tredje flyttet... deretter har kjærlighetslivet bare gått proporsjonalt nedeover:)

Lenke til kommentar
ska vi se: jeg har datet.... 3 jenter på ordentlig.... eehh. Hun ene ser meg som en venn(hun rotet med min barndomsvenn), hun andre mente at vi ikke passa sammen, noe som jeg mentet selv(datet begge samtidig, men tenkte mest på hun første:p). jeg er ingen playa, tro meg. mens hun tredje flyttet... deretter har kjærlighetslivet bare gått proporsjonalt nedeover:)

Høres ut som normale problemer for rolige gutter. Dem er snille og alt det der, og kunne sikkert blitt en bra kjæreste for ei lykkelig jente. Men problemet ligger av at dem ikke viser seg. Man må være interessant for å få drag. Om ikke jenta har det moro når hun er med deg, så blir du bare nok en kjedelig venn med lite energi. Finn på noe gøy istedenfor å synke sammen i et prinsippielt, kjedelig og ensomt liv

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

Altså interesser har vel ikke så mye å si egentlig, eneste jeg vet om hvordan du er av den teksten der er at du er rolig. Og selvfølgelig er det jenter som faller for gutter som er rolige, men sjarm, personlighet, utseende osv er mye viktigere og det er ikke lett å fortelle noen om de er en jentene vil falle for. Jeg er ganske sikker på at ALLE jenter kan falle for en gutt med de interessene osv om han har rett personlighet, utseende etc.

Lenke til kommentar
Løgn. Om ein ikkje er skipsredersønn, aksjemeglar, lege eller flykaptein så er det rett og slett ikkje håp. Og det er faen ikkje kødd eingong.

Fint å se at du lever opp til signaturen din. Men det du sier blir ikke mer sant av den grunn. Penger trenger ikke å bety noe som helst, hvis du er tiltrekkende på andre områder.

Lenke til kommentar

Tråden er blitt rapportert med forslag om at avholdsdebatten skilles ut som en egen tråd. En rask gjennomlesning antyder at det ikke er så enkelt å få til, siden det er såpass mye småkrangel i den.

 

Så foreløpig har jeg rett og slett fjernet den fra tråden, fra et forhåpentlig passende punkt. Jeg kan ikke love at det blir en ny tråd av det, men om noen har et sterkt ønske om det får de heller sende meg en PM.

 

Så kan dere vende tilbake til trådstarter og hans spørsmål i denne tråden.

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Penger trenger ikke å bety noe som helst, hvis du er tiltrekkende på andre områder.

Sant nok, dersom ein er ute etter sloppy seconds. Men for all del, om jentene berre er ute etter pengar så kan dei dra til helvete.

Du kan ihvertfall gjøre et forsøk på å argumentere for misogynien din da, mann. Baserer du uttalelsene dine på egne erfaringer?

Lenke til kommentar
Er man sloppy seconds dersom man ikke har ræva full av penger?

Eg meinte det motsette, altså at det er umogleg å hooke opp med hotte jenter (nei, ikkje glamourmodell-ish jenter) dersom ein SJØLV ikkje drit pengar.

 

Sex og singelliv-generasjonen av jenter har eit umetteleg behov for pengar, jordisk gods og status. Og så klart, om ein ikkje har eitt av yrka som eg nevnte ovanfor, eventuelt er ein keeg skipsredersønn, så er det rett og slett game over.

 

Og nei kalinken eg baserer ikkje dette på eigne erfaringar, men på fornuft. Dykk må jo ha skylappar på som ikkje har skjønt dette tidlegare.

Lenke til kommentar
Tråden er blitt rapportert med forslag om at avholdsdebatten skilles ut som en egen tråd. En rask gjennomlesning antyder at det ikke er så enkelt å få til, siden det er såpass mye småkrangel i den.

 

Så foreløpig har jeg rett og slett fjernet den fra tråden, fra et forhåpentlig passende punkt. Jeg kan ikke love at det blir en ny tråd av det, men om noen har et sterkt ønske om det får de heller sende meg en PM.

 

Så kan dere vende tilbake til trådstarter og hans spørsmål i denne tråden.

 

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

 

Geir :)

 

Ikke akkurat en reaksjon, så jeg tar det her.

 

Om du en gang lager en ny tråd av det, kan du melde i fra om det her? Takk.

Lenke til kommentar
Eg meinte det motsette, altså at det er umogleg å hooke opp med hotte jenter (nei, ikkje glamourmodell-ish jenter) dersom ein SJØLV ikkje drit pengar.

 

Sex og singelliv-generasjonen av jenter har eit umetteleg behov for pengar, jordisk gods og status. Og så klart, om ein ikkje har eitt av yrka som eg nevnte ovanfor, eventuelt er ein keeg skipsredersønn, så er det rett og slett game over.

 

Du burde slutte å gå for de hotte jentene, da. Stygge jenter har kjærlighet å gi bort de også.

Lenke til kommentar
Er man sloppy seconds dersom man ikke har ræva full av penger?

Eg meinte det motsette, altså at det er umogleg å hooke opp med hotte jenter (nei, ikkje glamourmodell-ish jenter) dersom ein SJØLV ikkje drit pengar.

 

Sex og singelliv-generasjonen av jenter har eit umetteleg behov for pengar, jordisk gods og status. Og så klart, om ein ikkje har eitt av yrka som eg nevnte ovanfor, eventuelt er ein keeg skipsredersønn, så er det rett og slett game over.

 

Og nei kalinken eg baserer ikkje dette på eigne erfaringar, men på fornuft. Dykk må jo ha skylappar på som ikkje har skjønt dette tidlegare.

Det der er fjas og du vet det selv. Om det du seier er sant har tydligvis flesteparten av vennene mine skulte kontoer på the cayman`s.. Ellers er det ingen forklaring på hvorfor de har pene kjærester/samboere. Eller meg selv for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Eg meinte det motsette, altså at det er umogleg å hooke opp med hotte jenter (nei, ikkje glamourmodell-ish jenter) dersom ein SJØLV ikkje drit pengar.

 

Sex og singelliv-generasjonen av jenter har eit umetteleg behov for pengar, jordisk gods og status. Og så klart, om ein ikkje har eitt av yrka som eg nevnte ovanfor, eventuelt er ein keeg skipsredersønn, så er det rett og slett game over.

 

Du burde slutte å gå for de hotte jentene, da. Stygge jenter har kjærlighet å gi bort de også.

 

finnes ingen stygge jenter;p kanskje utseendemessig, men kan jo være pen inni også? og de hotte omvendt?;)

OG JEG ER IKKE HOMO, er bare min måte å tenke på;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...