Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]JENTER! Ville dere datet/blitt sammen med en sånn gutt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finnes ingen stygge jenter;p kanskje utseendemessig, men kan jo være pen inni også? og de hotte omvendt? ;)

OG JEG ER IKKE HOMO, er bare min måte å tenke på ;)

 

Men så er det ikke akkurat ofte man gidder å bruke tid på å undersøke som den stygge jenta man ser på byen egentlig er pen innvendig.

 

med den innstillinga ja;) det spørs da;) jeg møtte en jente på bibloteket en gang(gikk i samme markedsføring klasse som meg, men aldri snakket med før), og hun smilte det brede smilet, så mot meg og sa "hei!",falt jeg litt for jenta.

Vi hadde noe på gang, men det ble ikke noe, siden jeg ikke var til stedet den gang og mistet henne for en annen. ALLE jeg kjenner mente hun var stygg og ikke bra for meg, men allikevel snakket jeg med henne og falt for hun;) og siden hun nå har en annen, betyr jo at hun har jo evnen til å dra gutter, selv om hun er "stygg" for de fleste:p

Lenke til kommentar
Hun er sikkert laus, det er det eneste jeg kan forklare det med.

 

 

ikke kall hun det!:p

hun er ikke det, veldig søt, pen, grei og smart jente;)

 

Det stråler jo ikke akkurat selvtillit om du må spørre om noen jente kunne ha falt for en fyr som deg? Du er jo en ganske gjennomsnittsperson (ikke vondt ment)...

 

Så du burde ikke ha noen probz ;)

 

det kan godt hende:p lever etter kardemomme reglene:p neida, hehe:p

prøver bare å ikke tenke høyt om meg:p

Lenke til kommentar
Hun er sikkert laus, det er det eneste jeg kan forklare det med.

 

 

ikke kall hun det!:p

hun er ikke det, veldig søt, pen, grei og smart jente;)

 

Det stråler jo ikke akkurat selvtillit om du må spørre om noen jente kunne ha falt for en fyr som deg? Du er jo en ganske gjennomsnittsperson (ikke vondt ment)...

 

Så du burde ikke ha noen probz ;)

 

det kan godt hende:p lever etter kardemomme reglene:p neida, hehe:p

prøver bare å ikke tenke høyt om meg:p

 

Hva er kardemommereglene?

Lenke til kommentar
Hun er sikkert laus, det er det eneste jeg kan forklare det med.

ikke kall hun det!:p

hun er ikke det, veldig søt, pen, grei og smart jente;)

 

Men da sier du jo at hun er søt og pen, hvilket betyr at hun ikke er stygg likevel.

 

Hva er kardemommereglene?

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

Lenke til kommentar
Hun er sikkert laus, det er det eneste jeg kan forklare det med.

ikke kall hun det!:p

hun er ikke det, veldig søt, pen, grei og smart jente;)

 

Men da sier du jo at hun er søt og pen, hvilket betyr at hun ikke er stygg likevel.

 

Hva er kardemommereglene?

Man skal ikke plage andre, man skal være grei og snill, og for øvrig kan man gjøre hva man vil.

 

jepp;) pen og søt personlighet;) men poenget mitt er at det finnes alltid en for noen:)

Lenke til kommentar
ikke kall hun det!:p

hun er ikke det, veldig søt, pen, grei og smart jente;)

 

Høres ut som hun har "full pakke" da... The whole shebang! :D

 

 

for meg var hun det;) men for de fleste vennene mine mener hun er støgg, men hvem bryr seg om andres meninger, når mann har falt for en?

Lenke til kommentar
ikke kall hun det!:p

hun er ikke det, veldig søt, pen, grei og smart jente;)

 

Høres ut som hun har "full pakke" da... The whole shebang! :D

 

 

for meg var hun det;) men for de fleste vennene mine mener hun er støgg, men hvem bryr seg om andres meninger, når mann har falt for en?

Virker litt rart for meg at en person med den holdningen du viser der, som er veldig bra, lager en slik tråd som dette.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
ikke kall hun det!:p

hun er ikke det, veldig søt, pen, grei og smart jente;)

 

Høres ut som hun har "full pakke" da... The whole shebang! :D

 

 

for meg var hun det;) men for de fleste vennene mine mener hun er støgg, men hvem bryr seg om andres meninger, når mann har falt for en?

Virker litt rart for meg at en person med den holdningen du viser der, som er veldig bra, lager en slik tråd som dette.

 

jeg hadde møtt "veggen" da jeg starta tråden;)

men nå har jeg finni svar til det jeg var usikker på om livet og sånn(å fytti hørtes som en emo)

og jeg startet tråden fordi jeg har blitt dumpet/avvist for mange ganger på rad, derfor;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...