Gå til innhold

Hva er ditt favoritt spill som du har brukt alt for mye tid på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

I sommer gjør jeg ingenting så en dag kan fort gå bort på en rotasjon av Tibia (mmorpg), CoD 4 og Team Fortress 2. Tia går fort når man holder på med de to siste i hvert fall!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm jeg har 4 spill som har frarøvet meg alt for mye tid og som jeg finner meg spillene i tid og utide.

 

Super Castlevania 4 : Dette spillet har jeg spilt hvertfall 4 timer hvert år siden jeg første gang prøvde det på barneskolen hos en kompiss (Ca 1994). jeg spilte det seff mer enn 4 timer i året da, men jeg har liksom alltid hatt det spillet på samtilige maskiner jeg kan ha Emulatorer på.

 

Rollercoaster Tycoon : herregud jeg spilte dette mye før. Jeg hadde alle Exp packene og mye tid foran pcen.

 

Pokemon Blue : Gikk en hel sommer nesten hvor jeg hadde min gode gamle murstein i handa til en hver tid. Var litt sjukt egentlig.

 

Battlefield 2142 - herregud...seriøst, herregud. Da jeg var arbeidsløs var det dette og IRC tiden min gikk til.

Lenke til kommentar

Em... egentlig ganske mange :p

Halo 3 - Utalige timer morro

Pokemon Ruby - tror jeg rundet 300 timer der

Runescape - Sjønner fortsatt ikke hvorfor... men har noen perioder fortsatt :p

NFS Underground 2/Carbon- Jepp

 

++ en del andre spill som jeg har tilbrakt noen 100 timer i :)

Endret av jrmaster35
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Zelda:Ocarina of time og Fallout 3 er nok de konsoll spilla jeg har brukt mest tid på.

 

Men det jeg har soleklart spilt mest er nok WoW, huff...har rundt 200days played fra 2005 til 2009, har heldigvis sagt opp WoW kontoen og kommer nok aldri til å spille det igjen.

Endret av Saliph
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Begynner å bli en del timer i Mass Effect. Hadde det på xboks, men den kræsja for ofte og ble til slutt kasta. Solgte ME sammen med resten av spillene fordi jeg ikke hadde noe å spille det på. Kjøpte det senere på PC. Kjøpte til slutt en xboks elite og en ny kopi av ME. Jeg har aldri kjøpt to kopier av spill før, og har kjøpt tre kopier av ME. Jaja... (den tredje var en brukt kopi, men likevel...)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...