Gå til innhold

Hvilken stil _liker_ du å se?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå som det først er snakk om jenter som kler seg pent her; Er en jente i klassen som virkelig vet å kle seg. Chelsea boots, loafers, chinos i alle høstfargene du kan tenke deg, tweedjakke, quilted og en oilskin som må være minst 20 år gammel (ser ihvertfall slik ut).

 

Skulle vært flere av dem :love:

Jeg hadde en slik dame i mitt kull på mitt første studieår. Hun kledde seg alltid veldig elegant, og kostbart. Burberry, Dior, Prada og Vuitton fra topp til tå, kombinert diamantringer på ikke noe mindre enn 1 carat, etter hva jeg kunne tyde.

 

Dessverre forsvant hun etter det første studieåret. Det er ikke bare klesstilen jeg savner, men også de enorme (sannsynligvis opererte) puppene som hun skamløst likte å fremheve.

Endret av SLIguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ser jenter med chelsea boots hele tiden. Ikke akkurat et unormalt skotøy hverken for gutter eller jenter...

 

Nå som det først er snakk om jenter som kler seg pent her; Er en jente i klassen som virkelig vet å kle seg. Chelsea boots, loafers, chinos i alle høstfargene du kan tenke deg, tweedjakke, quilted og en oilskin som må være minst 20 år gammel (ser ihvertfall slik ut).

 

Skulle vært flere av dem :love:

Jeg hadde en slik dame i mitt kull på mitt første studieår. Hun kledde seg alltid veldig elegant, og kostbart. Burberry, Dior, Prada og Vuitton fra topp til tå, kombinert diamantringer på ikke noe mindre enn 1 carat, etter hva jeg kunne tyde.

 

Dessverre forsvant hun etter det første studieåret. Det er ikke bare klesstilen jeg savner, men også de enorme (sannsynligvis opererte) puppene som hun skamløst likte å fremheve.

 

Øh, hørtes ikke akkurat ut som samme type, for å si det mildt...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Nå som det først er snakk om jenter som kler seg pent her; Er en jente i klassen som virkelig vet å kle seg. Chelsea boots, loafers, chinos i alle høstfargene du kan tenke deg, tweedjakke, quilted og en oilskin som må være minst 20 år gammel (ser ihvertfall slik ut).

 

Skulle vært flere av dem :love:

Kanskje like greit at det ikke er flere av dem. For da måtte jeg ha besøkt toalettet litt for ofte :ph34r:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...