Gå til innhold

Spotify til konsoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Originaltittelen var

Spotify til Iphone

Så kjekt å se at hardware.no-nettverket fortsatt bruker "iPhone" (ja, iPhone, ikke Iphone) som trafikk-trekker.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Får satse på at det kommer til PS3 relativt fort ^^,

Stasjonær pc, synes å bli mer og mer unødvendig for min del i alle fall. Kun bildebehandling.

Skrevet

På Amobil er tittelen "Spotify til Iphone", men i artikkelen står det ingen ting spesifikt om iPhone. Der står det kun at Spotify kommer til mobiler. Dette luker mer og mer VG.no.

Skrevet

Står forøvrig at man må ha en invitasjon for å kunne bruke Spotify. Hva skjedde med 99kr/mnd-delen og man får Spotify uten reklame-delen?

Skrevet
Står forøvrig at man må ha en invitasjon for å kunne bruke Spotify. Hva skjedde med 99kr/mnd-delen og man får Spotify uten reklame-delen?

Dette fungerer stadig, bare en glipp fra forfatteren.

Gleder meg til dette kommer til PS3!

Skrevet

Satt og tenkte på dette i går kveld faktisk, om det fantes noen måte å få Spotify inn på PS3-en. Hadde jo vært fantastisk for fest, for eksempel. Og musikkspilleren på PS3OS suger jo. :)

Skrevet

Synes dette er et bra svar på despotify fra Spotify-folkene. Litt som i NRKbeta sin ånd.

Dette kan bli bra både til Squeezebox og PS3

Gjest Slettet-b5747
Skrevet

S60v5! *Drømme*

Skrevet

Dette stemmer jo selvfølgelig 100%. Er rettet nå!

Skrevet

Så utrolig tabloid/VG å skrive at det er til Iphone når telefonen ikke er så mye som nevnt i artikkelen :thumbdown:

Grunnen til at jeg ikke leser VG er nettopp denne typen tabloidvirksomhet. Det er nesten til at man kan kalle det løgn...

Og så kommer Amobil busende etter og skal sakte begynne med tabloid, bare for å trekke flere lesere?... Nei takk.

Skrevet
Dette blir fett. ;)

Den finnes da fortsatt? https://www.spotify.com/en/products/premium/order/account/

Jeg refererte til artikkelen som ble lagt ut på forsiden til HW, men nå er den rettet så det er ikke noe problem lengre. Gleder meg til dette kommer til PS3!

Da var det jeg som missforsto. ;)

Skrevet

hvorfor retter ingen overskriften til artikkelen - "Spotify til Iphone"- Når iphone ikke har noe med artikkelen å gjøre, bilde av ps2? forventet litt mer kvalitet fra dere..

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...