Gå til innhold

Spotify til konsoll


Anbefalte innlegg

hvorfor retter ingen overskriften til artikkelen - "Spotify til Iphone"- Når iphone ikke har noe med artikkelen å gjøre, bilde av ps2? forventet litt mer kvalitet fra dere..

 

 

Hvis du går inn via Spillverket, der jeg er skribent, så vil du se at overskriften er Spotify til konsoll.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[utviklerverktøyet] vil gjøre det mulig for utviklere å programmere tjenesten inn i alt fra telefoner til TV og selvsagt, konsoller.
Kanskje en liten idé å skumlese APIet først?

 

Libspotify Terms of Use

[...]

1. Definitions

[...]

“Approved Device” means desktops, laptops and netbook PCs and such other devices that we permit as notified to you from time to time. Approved Device does not include any mobile wireless handset or any other internet-enabled device that is designed to be handheld.

Dette betyr i praksis at vi ikke kommer til å se programvare for mobiltelefoner utenom det Spotify utvikler selv. Jobb-annonsene sier det kommer klienter for både iPhone/iPod og Android mens Symbian ser ut til å være glemt (jeg tipper de har startet på en WM-klient med "inhouse-kompetanse"). Det kommer sannsynligvis klienter for Iphone/iPod, Android, Symbian og WM (det siste har jeg ikke noe bevis for).

 

For mye å håpe på en klient til Sony Ericsson UIQ også tror dere?
Tviler sterkt på at vi vil se en UIQ3-klient. Det kan til og med være de "hopper over" S60v3, og går rett til S60v5 og Symbian^2.

 

Kjenner jeg blir provosert av at iPhone skal dominere denne saken. Dette handler utelukkende om en API for Linux-maskiner, og når artikkelen ikke nevner jobb-annonsen skal man kunne holde seg for god til å måtte trekke frem eple-skrotet kun for noen ekstra sideklikk.

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Dette betyr i praksis at vi ikke kommer til å se programvare for mobiltelefoner utenom det Spotify utvikler selv. Jobb-annonsene sier det kommer klienter for både iPhone/iPod og Android mens Symbian ser ut til å være glemt (jeg tipper de har startet på en WM-klient med "inhouse-kompetanse").

Den siden er oppdatert siden forrige gang jeg så den. Da søkte de bare etter S60 (symbian)-utviklere, så jeg tror ikke det er glemt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...