Gå til innhold

Er det galt å være mot innvandring?


Gjest medlem-82119

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er forsåvidt ikke mot innvandring, men er mot politikken som følges i dag i Europa. Hvis en innvandrer de første 3 årene utfører vold,vinning eller narkotikakriminalitet 2 eller 3 ganger burde personen hives på hue og rævva ut av landet og tilbake til landet sitt om det så betyr at personen vil bli drept som en følger av det.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Jeg er imot den høge innvandringa som er idag. Den kan gjerne for MIN del begrensast kraftig. Byen jeg bor i ser jo du utlendinger rundt hvært gatehjørne.

 

Når dessa tullingene kommer inn til Norge, og vi er så greie og gir dem norsk statsborgerskap, så kan dem for F*** oppføre seg(gjelder ikke alle, dem som oppfører seg er ikke tulling).

 

Skulle vært noe sånt som at dem som kom til Norge har sin og sin sjanse. Driver du kriminalitet - spørst hvor alvorlig den er - så skal dem evt få en advarsel, eller sendast tilbake der dem kom fra. Det trur eg hadde funka GANSKE så fint egentlig. Gir dem litt å frykte når dem kommer her, og ikke kan tru at dem kan drive på sånn dem vil, som dem dreiv med før dem kom hit :)

Lenke til kommentar
Jeg er imot den høge innvandringa som er idag. Den kan gjerne for MIN del begrensast kraftig. Byen jeg bor i ser jo du utlendinger rundt hvært gatehjørne.

 

Når dessa tullingene kommer inn til Norge, og vi er så greie og gir dem norsk statsborgerskap, så kan dem for F*** oppføre seg(gjelder ikke alle, dem som oppfører seg er ikke tulling).

 

Skulle vært noe sånt som at dem som kom til Norge har sin og sin sjanse. Driver du kriminalitet - spørst hvor alvorlig den er - så skal dem evt få en advarsel, eller sendast tilbake der dem kom fra. Det trur eg hadde funka GANSKE så fint egentlig. Gir dem litt å frykte når dem kommer her, og ikke kan tru at dem kan drive på sånn dem vil, som dem dreiv med før dem kom hit :)

 

Er ikke alle som kan dra tilbake da, så det blir ikke alltid helt rett det heller egentlig.

 

Er det galt å være mot innvandring? Moralsk sett, nei, men det er ikke snillt heller. Er det galt for norge å være mot innvandring? Ja, det tror jeg. Vi har nokk mye å hente på å slippe inn arbeidskraft, som er det eneste norge mangler for å bli en stormakt, egentlig.

 

Et litt mer interressant spørsmål er om nordmenn har en rett til å holde alle andre ute? Er å bli født inn i en posisjon det samme som å, på en moralsk tilfredstillende måte (dette blir dårlig formulert, menmen), hindre alle andre til samme posisjon? Det blir litt som monarki da, kongen blir født til statsleder og har da rett til å holde alle andre nede?

Lenke til kommentar
Godt poeng. Vanskelig å si hva jeg mener, sia jeg er imot innvandring på dem som oppfører seg dritt. Men er lsm ikke imot dem som er kjekke og hyggelige og klarer å oppføre seg.

 

Skulle ønske det gjekk an å plukke ut dem du ville ha inn i landet, nett som hva du vil plukke opp i godteposen :)

 

Ja, er i slike situasjoner man må spørre:

1. Er all innvandringen verdt de kriminelle handlingene til tross for økt arbeidskraft samt de som faktisk er hyggelige?

2. Eller skal vi "godta" de kriminelle handlingene innvandrerne gjør, inkludere de og finne andre metoder som kan motvirke kriminalitet(ikke at jeg har noen forslag)?

Lenke til kommentar
Godt poeng. Vanskelig å si hva jeg mener, sia jeg er imot innvandring på dem som oppfører seg dritt. Men er lsm ikke imot dem som er kjekke og hyggelige og klarer å oppføre seg.

 

Skulle ønske det gjekk an å plukke ut dem du ville ha inn i landet, nett som hva du vil plukke opp i godteposen :)

 

Ja, er i slike situasjoner man må spørre:

1. Er all innvandringen verdt de kriminelle handlingene til tross for økt arbeidskraft samt de som faktisk er hyggelige?

2. Eller skal vi "godta" de kriminelle handlingene innvandrerne gjør, inkludere de og finne andre metoder som kan motvirke kriminalitet(ikke at jeg har noen forslag)?

 

1. Kan egentlig ikke utale meg sia jeg ikke har noen oversikt over utlendingenes arbeidskraft i Norge. Men generelt sett mener jeg - nei. Tror vi hadde overlevd uten, for å si det på den måten.

 

2. Skjønner hva du mener. Men problemet er vell at det ikke finst så mange forslag.. ?

 

Jeg er imot den høge innvandringa som er idag. Den kan gjerne for MIN del begrensast kraftig. Byen jeg bor i ser jo du utlendinger rundt hvært gatehjørne.

 

Når dessa tullingene kommer inn til Norge, og vi er så greie og gir dem norsk statsborgerskap, så kan dem for F*** oppføre seg(gjelder ikke alle, dem som oppfører seg er ikke tulling).

 

Skulle vært noe sånt som at dem som kom til Norge har sin og sin sjanse. Driver du kriminalitet - spørst hvor alvorlig den er - så skal dem evt få en advarsel, eller sendast tilbake der dem kom fra. Det trur eg hadde funka GANSKE så fint egentlig. Gir dem litt å frykte når dem kommer her, og ikke kan tru at dem kan drive på sånn dem vil, som dem dreiv med før dem kom hit :)

 

Er ikke alle som kan dra tilbake da, så det blir ikke alltid helt rett det heller egentlig.

 

Nei, sant det. Men om det hadde gått an å legge en slags trussel rundt detta, om dem gjør noe ulovlig. For selfølgelig har jo ingen av innvandrarane lyst tilbake til krig, sult, tørke etc..

Lenke til kommentar
Godt poeng. Vanskelig å si hva jeg mener, sia jeg er imot innvandring på dem som oppfører seg dritt. Men er lsm ikke imot dem som er kjekke og hyggelige og klarer å oppføre seg.

 

Skulle ønske det gjekk an å plukke ut dem du ville ha inn i landet, nett som hva du vil plukke opp i godteposen :)

 

Ja, er i slike situasjoner man må spørre:

1. Er all innvandringen verdt de kriminelle handlingene til tross for økt arbeidskraft samt de som faktisk er hyggelige?

2. Eller skal vi "godta" de kriminelle handlingene innvandrerne gjør, inkludere de og finne andre metoder som kan motvirke kriminalitet(ikke at jeg har noen forslag)?

 

1. Kan egentlig ikke utale meg sia jeg ikke har noen oversikt over utlendingenes arbeidskraft i Norge. Men generelt sett mener jeg - nei. Tror vi hadde overlevd uten, for å si det på den måten.

 

2. Skjønner hva du mener. Men problemet er vell at det ikke finst så mange forslag.. ?

 

Jeg er imot den høge innvandringa som er idag. Den kan gjerne for MIN del begrensast kraftig. Byen jeg bor i ser jo du utlendinger rundt hvært gatehjørne.

 

Når dessa tullingene kommer inn til Norge, og vi er så greie og gir dem norsk statsborgerskap, så kan dem for F*** oppføre seg(gjelder ikke alle, dem som oppfører seg er ikke tulling).

 

Skulle vært noe sånt som at dem som kom til Norge har sin og sin sjanse. Driver du kriminalitet - spørst hvor alvorlig den er - så skal dem evt få en advarsel, eller sendast tilbake der dem kom fra. Det trur eg hadde funka GANSKE så fint egentlig. Gir dem litt å frykte når dem kommer her, og ikke kan tru at dem kan drive på sånn dem vil, som dem dreiv med før dem kom hit :)

 

Er ikke alle som kan dra tilbake da, så det blir ikke alltid helt rett det heller egentlig.

 

Nei, sant det. Men om det hadde gått an å legge en slags trussel rundt detta, om dem gjør noe ulovlig. For selfølgelig har jo ingen av innvandrarane lyst tilbake til krig, sult, tørke etc..

 

 

Nettopp. Det eneste forslaget jeg har hørt, er denne "prøveperioden" for innvandrere i Norge. Men det tror jeg at politikkerne tenker er for dyrt, i og med det krever ganske mye, særlig arbeidskraft.

Lenke til kommentar
Godt poeng. Vanskelig å si hva jeg mener, sia jeg er imot innvandring på dem som oppfører seg dritt. Men er lsm ikke imot dem som er kjekke og hyggelige og klarer å oppføre seg.

 

Skulle ønske det gjekk an å plukke ut dem du ville ha inn i landet, nett som hva du vil plukke opp i godteposen :)

 

Ja, er i slike situasjoner man må spørre:

1. Er all innvandringen verdt de kriminelle handlingene til tross for økt arbeidskraft samt de som faktisk er hyggelige?

2. Eller skal vi "godta" de kriminelle handlingene innvandrerne gjør, inkludere de og finne andre metoder som kan motvirke kriminalitet(ikke at jeg har noen forslag)?

 

1. Kan egentlig ikke utale meg sia jeg ikke har noen oversikt over utlendingenes arbeidskraft i Norge. Men generelt sett mener jeg - nei. Tror vi hadde overlevd uten, for å si det på den måten.

 

2. Skjønner hva du mener. Men problemet er vell at det ikke finst så mange forslag.. ?

 

Jeg er imot den høge innvandringa som er idag. Den kan gjerne for MIN del begrensast kraftig. Byen jeg bor i ser jo du utlendinger rundt hvært gatehjørne.

 

Når dessa tullingene kommer inn til Norge, og vi er så greie og gir dem norsk statsborgerskap, så kan dem for F*** oppføre seg(gjelder ikke alle, dem som oppfører seg er ikke tulling).

 

Skulle vært noe sånt som at dem som kom til Norge har sin og sin sjanse. Driver du kriminalitet - spørst hvor alvorlig den er - så skal dem evt få en advarsel, eller sendast tilbake der dem kom fra. Det trur eg hadde funka GANSKE så fint egentlig. Gir dem litt å frykte når dem kommer her, og ikke kan tru at dem kan drive på sånn dem vil, som dem dreiv med før dem kom hit :)

 

Er ikke alle som kan dra tilbake da, så det blir ikke alltid helt rett det heller egentlig.

 

Nei, sant det. Men om det hadde gått an å legge en slags trussel rundt detta, om dem gjør noe ulovlig. For selfølgelig har jo ingen av innvandrarane lyst tilbake til krig, sult, tørke etc..

 

 

Nettopp. Det eneste forslaget jeg har hørt, er denne "prøveperioden" for innvandrere i Norge. Men det tror jeg at politikkerne tenker er for dyrt, i og med det krever ganske mye, særlig arbeidskraft.

 

Det er vell dyrare å la være? All samfunnsenergi som må leggast inn når noen gjør kriminalitet. Da tenker jeg på politi, retten, tid og peng det tar til å etterforske hver sak.

Lenke til kommentar

 

Godt poeng. Vanskelig å si hva jeg mener, sia jeg er imot innvandring på dem som oppfører seg dritt. Men er lsm ikke imot dem som er kjekke og hyggelige og klarer å oppføre seg.

 

Skulle ønske det gjekk an å plukke ut dem du ville ha inn i landet, nett som hva du vil plukke opp i godteposen :)

 

Ja, er i slike situasjoner man må spørre:

1. Er all innvandringen verdt de kriminelle handlingene til tross for økt arbeidskraft samt de som faktisk er hyggelige?

2. Eller skal vi "godta" de kriminelle handlingene innvandrerne gjør, inkludere de og finne andre metoder som kan motvirke kriminalitet(ikke at jeg har noen forslag)?

 

1. Kan egentlig ikke utale meg sia jeg ikke har noen oversikt over utlendingenes arbeidskraft i Norge. Men generelt sett mener jeg - nei. Tror vi hadde overlevd uten, for å si det på den måten.

 

2. Skjønner hva du mener. Men problemet er vell at det ikke finst så mange forslag.. ?

 

Jeg er imot den høge innvandringa som er idag. Den kan gjerne for MIN del begrensast kraftig. Byen jeg bor i ser jo du utlendinger rundt hvært gatehjørne.

 

Når dessa tullingene kommer inn til Norge, og vi er så greie og gir dem norsk statsborgerskap, så kan dem for F*** oppføre seg(gjelder ikke alle, dem som oppfører seg er ikke tulling).

 

Skulle vært noe sånt som at dem som kom til Norge har sin og sin sjanse. Driver du kriminalitet - spørst hvor alvorlig den er - så skal dem evt få en advarsel, eller sendast tilbake der dem kom fra. Det trur eg hadde funka GANSKE så fint egentlig. Gir dem litt å frykte når dem kommer her, og ikke kan tru at dem kan drive på sånn dem vil, som dem dreiv med før dem kom hit :)

 

Er ikke alle som kan dra tilbake da, så det blir ikke alltid helt rett det heller egentlig.

 

Nei, sant det. Men om det hadde gått an å legge en slags trussel rundt detta, om dem gjør noe ulovlig. For selfølgelig har jo ingen av innvandrarane lyst tilbake til krig, sult, tørke etc..

 

 

Nettopp. Det eneste forslaget jeg har hørt, er denne "prøveperioden" for innvandrere i Norge. Men det tror jeg at politikkerne tenker er for dyrt, i og med det krever ganske mye, særlig arbeidskraft.

 

Det er vell dyrare å la være? All samfunnsenergi som må leggast inn når noen gjør kriminalitet. Da tenker jeg på politi, retten, tid og peng det tar til å etterforske hver sak.

 

 

Tja, det spørs selvfølgelig på hvilke kriminelle handlinger det står i. Men skal man ha denne prøveperioden, vil det koste mye. Det er det ingen tvil om. Men som du sier, kan det være det er dyrere å la være. Det er ikke et regnestykke jeg vil sette meg ned med iallefall.

Endret av roberteh
Redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon.
Lenke til kommentar

 

Kan vel helt ærlig si at jeg er imot invandrere, de som sier at de er akkurat like lovlydige som oss andre juger jo for seg selv. Jeg vet ikke alle er sånn, men når jeg sier invandrere tenker jeg med en gang de som snakker gebrokkent norsk, henger kun med andre utleninger og puler på fjortisjenter. Kan vel ikke akkurat si jeg er begeistret for dem og det er ikke sjelden jeg ser de lage bråk ut av ingenting.

 

I helga som var så var jeg på et utested og møtte på en gammel kjenning som er veldig pratsom og utadvent osv. Vi stod uttafor å prata litt og da kommer det en utlending forbi og kompisen min roper "halla, går det bra eller?" Jeg skjønner jo at man ikke kødder sånn med utlendinger og det kom ikke som noen overraskelse at han fyra opp og dytta til kompisen min ba han dra til helvete og truet han med diverse. Altså hadde dette vært en Norsk person ville han aller mest sannsynelig bare gått eller kødda tilbake.

 

Var også på kino på fredagskvelden og der kom det to utlendinger som tydeligvis skulle på fest da de hadde med seg alkohol inn i kinosalen, og de prater høylytt så hele salen hører hva de prater om mens filmen går. Sitter å prater om hasj at de skulle røyke etterpå og de hadde ikke fått seg noe mornings og ja=p Etter ikke lang tid er det flere so mblir irriterte og ei jente ber han holde kjeft, og da blir han dritsur og slenger diverse gloser og kommentarer om at kvinner ikke kan ha meninger og bestemme over mannfolk og blablabla, da fyrer typen til jenta opp og det blir faen meg nesten slosskamp inne i kinosalen. Ender med at han ene utlendingen blir sittenes å kaste popkorn på typen hennes, mens han prater i telefon med en kompis under halve filmen. For ikke å nevne alle gangene de byttet plasser, rader, gikk inn og ut osv. Han ene hadde klart å miste nøkkelen til bilen sin så de startet leteaksjon der inne også. Selv synes jeg de var ganske underholdene da filmen sugde uansett, men herreguuuud hvor er folkeskikken? hahaha

 

På jobben har vi også noen, blandt annet en vaskehjelper som stjal panteflasker til flere hundre kroner, en mobil og diverse småting. Synes også han han som nå går på trygd pga løsmiddelskade er litt morsom i og med at han jobber inne på et kontrollrom og befant seg ikke i nærheten av noen av løsemiddelene vi har her på jobb. Makan til skattesnyltere =p når det gjelder skattesnylting er det mange nordmenn som er ille og, og det irriterer meg så jævli at JEG må betale for at de jævla tullingene skal få lov til å drive dank hjemme.

 

Synes at de burde få en prøvetilatelse på 3-5 år sånn at hvis de brøt loven eller får noe på rullebladet så ryker dem rett ut igjen. Da kunne faktisk de som har kommet til Norge og klart å tilpasse seg slik vi lever uten å ty til vold og faenskap.

 

 

Haha, ler meg ihjel, kaste popcorn og iverksette en leteaksjon i kinosalen :p.

 

(Er selv en andregenerasjonsinnvandrer og blir til tider oppgitt over dumhetene enkelte utlendinger så vel som etniske nordmenn gjør)

Endret av roberteh
Redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon.
Lenke til kommentar

Det er lov å bli oppgitt, det blir vi alle til tider. Men det hadde således vært enda bedre for debatten og tråden som sådan og du kom med noen motargumenter til det du kaller "dumt". Man skal kunne påpeke, respektere og kommentere også de meninger man ser på som irrasjonelle. Sett at man har argumenter.

 

:)

Lenke til kommentar
Er ikke alle som kan dra tilbake da, så det blir ikke alltid helt rett det heller egentlig.

Hvorfor ikke ? Er det krig og flyplassene er stengt kan de sitte i fengsel til situasjonen roer seg og de kan sendes tilbake. Hvis det er særdeles stor risikio for at de blir drept ved returninger så.. Har jeg absolutt null medfølelse.

Vet hvertfall at jeg selv, hvis jeg hadde vært i en slik situasjon og kom til et land som Norge, ville benyttet meg av anledningen og gjort noe ut av det enn å ty til kriminialiet.

Lenke til kommentar
Vet hvertfall at jeg selv, hvis jeg hadde vært i en slik situasjon og kom til et land som Norge, ville benyttet meg av anledningen og gjort noe ut av det enn å ty til kriminialiet.

Ja, jøss. Ikke noe er så enkelt som å sette seg selv inn i situasjoner man mest sannsynlig aldri vil oppleve. Vi er jo alle empatiske vesener.

 

Hvis det er særdeles stor risikio for at de blir drept ved returninger så.. Har jeg absolutt null medfølelse.

Eller ikke...

Endret av walløe
Lenke til kommentar

Hvis en person får beskjed om at han VIL bli sendt tilbake til hjemlandet og vet med seg selv hva det fører til, og alikevell tyr til kriminalitet av en alvorlig grad ( og fortsetter selv etter 1-2 advarsler ), da har jeg ingen medfølelse. Hvis det betyr at jeg ikke har empati, so be it. Det er personen selv som legger opp til det.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Flott at vi har klart å holde debatten saklig.

Var på påsketur i Oslo, og hadde håpet å kunne gå i fred de dagene men neida.

En pakistaner-guttegjeng var ute etter bråk og prøvde å fucke opp stemningen, heldigvis dro de videre da de så at jeg ikke ville sloss.

Jeg synes bare det er besynderlig at slike opplevelser KUN skjer med innvandrere, har til nå ALDRI opplevd å møte slike idioter som er norske.

Som det kommer frem så ble det montert lys i undergangene på grunn av så mye voldtekt.

Kan jo tolkes på mange måter:

-Isteden for å øke straffene og ta gjerningsmennene og kaste dem ut fortest mulig så setter man opp lys og lar offrene klare seg selv

-Man innrømmer, og aksepterer, at det er så mange voldtekter at man må sørge for mer lys

-For å forhindre voldtekt så prøver man med mer lys isteden for å banke livskiten av gjerningspersonene

-Man sørger for at offeret blir voldtatt i lyset isteden for mørket

 

http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/article2454059.ece

 

Jeg tror heller ikke på statistikken, og frykter at den manipuleres for å unngå rasismeanklager.

Av den volden og bråket jeg ser og opplever så er i praksis alt utført av innvandrere.

Jeg er også DRIT lei av at innvandrerne slenger med leppa og kaller damene for horer og menn for alt mulig.

Hvis JEG hadde slengt sånn med leppa til en innvandrer hadde jeg vel havnet på glattcella, men innvandrerne kan tydeligvis uhindret gjøre dette.

 

http://debatt.aftenposten.no/item.php?Grou...ThreadID=269615

 

http://www.ssb.no/ssp/utg/9903/1.shtml

 

En annen ting jeg lurer veldig på er jo om ikke politiet ble jævlig overarbeidet etter at det begynte å bli jævlig mange innvandrere, spesielt i oslo.

Hadde vært moro å sett en graf som sammenlignet antall innvandrere med kriminalitetsutviklingen og underbemanningen, eventuelt sett hvor mye av politiets ressurser som blir brukt på hhv innvandrere og nordmenn.

Det er jo en fristende tanke å tenke at uten innvandrere ville politiet hatt ressurser til å ta seg av hverdagskriminaliteten og faktisk gjennoppbygget litt tillit i befolkningen.

Jeg har diskutert denne saken med MANGE nå, og de aller fleste føler seg IKKE trygge lenger i Oslo og grunnen til det er voldelige og kriminelle innvandrere.

Jeg opplever også at folk tar hensyn til hvor de går og hva de gjør for å unngå innvandrere og flere og flere oppfatter Oslo som en krigssone/overlatt til innvandrerne.

Uansett, når folk ikke lenger føler seg trygge i sin egen by i sitt eget land så har det gått for langt.

For meg så handler det nå om et valg mellom innvandrere ELLER nordmenn, når innvandrerne har vist at de ikke kan innordne seg i samfunnet og følge lover og regler som er selvsagte for alle nordmenn.

 

Denne er forsåvidt interressant:

 

http://ajnorge.0catch.com/Norge/KrimYrkeSosial.htm

Endret av medlem-82119
Lenke til kommentar
Var på påsketur i Oslo, og hadde håpet å kunne gå i fred de dagene men neida.

En pakistaner-guttegjeng var ute etter bråk og prøvde å fucke opp stemningen, heldigvis dro de videre da de så at jeg ikke ville sloss.

Jeg synes bare det er besynderlig at slike opplevelser KUN skjer med innvandrere, har til nå ALDRI opplevd å møte slike idioter som er norske.

Jaha. Jeg opplevde bygdetullinger, norske som få, som skulle lage bråk med meg og noen venner på påsketur sist fredag. Disse idiotene var definitivt norske, og gikk ikke videre uten å prøve å sloss. Om det rasisme bak vet ikke jeg, men det kan hende bygdeungdom ikke er glad i urbane, utdannede og vellykkede nordmenn, uavhengig av hudfarge.

 

Hva gjelder Oslo, så har jeg svært sjelden opplevd bråk, det gjelder i alle områder av byen, til alle døgnets tider og i all slags stemning. Den siste pakistaneren som krysset mine fotspor var en jeg besøkte på et sykehus, men det var kun fordi jeg tenkte hun ville ha besøk. Ikke husker jeg noen hijab heller.

 

Forresten, de du har snakket med som mener Oslo er en krigssone, hvor mange av dem har bodd i byen, hvor mange kjenner den godt? Hvor er disse krigssonene, er det på Adamstuen eller Linderen, eller kanskje retning Rodeløkka? Hva med Gamle Stovner? Og hva legger du i begrepet krigssone? Hvilke krigserfaringer sitter du igjen med fra din påsketur, som ikke er noe annet enn du ikke havnet i slosskamp med noen norsk-pakistanere? Jeg omtaler ikke påskefjellet som noen krigssone bare fordi innavlede bønder lager bråk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Tja, har venner som ble ranet av mørkhudede rundt carl bernhard, karl johan (spes nedre del er vel kjent for å være utrygg), jeg overnattet på grønland og opplevde en som tiltet og måtte hentes i ambulanse, videre var det pakistanergjen som yppet rundt sentrum scene området, ellers så har vi jo nyhetsbildet.

Ellers så kjenner jeg til endel tilfeller hvor innvandrere har ranet og slått ned i naboblokker osv til folk jeg kjenner.

 

http://www.aftenposten.no/nyheter/oslo/article2668582.ece

 

http://blogg.codeofsilence.org/?p=5054

 

http://www.leserglede.com/zett-utenfra/kri...lo-uakseptabel/

 

Å gå for dypt inn i enkeltsakene fører bare til represalier for de det gjelder.

Spaserer man rundt i Oslo ser man seg over skuldera fordi man er redd for å bli ranet eller få en pistol mot skallen, er det sånn vi vil ha det?????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...