Gå til innhold

Kompletts Super Mandag! Spam= warn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg viste ikke om dette salget før i går kveld jeg hadde snekkret sammen en handleliste for ny pc oppgradering og tenkte jeg skulle slenge de gammle delene i gammle maskin . Hadde i Grunn lagt til et His 4870 kort til handlekurven men for 100kr mer fikk jeg ett x2 kort i stedet .. Takk komplett :new_woot: !!

 

Ser kortet mitt er sendt og på vei i dag veldig sterk kampanje av komplett selv om jeg bare fant en ting som jeg falt for var det meget spennende..

Lenke til kommentar
Fært som folk klager over tidspunkt da :p

 

Enten så ofrer man litt og får med seg gode tilbud, eller så lar man være!

Det er jeg helt enig i, skal det første være en event så kan man sitte litt for å få det med seg.

 

MEN å love 100-vis av varer å få folk til å klistre seg til skjermen i 6 hele timer og bare komme ut med noen titalls tilbud er ett hån mot kundene og deres dyrebare tid.

 

Selv kjøpte jeg kun 2 mus og 2 matter til totalt 60 kr, med flere 100 tilbud hadde jeg garantert kjøpt mer. Er likevel fornøyd med kjøpene mine.

 

Der må komplett uansett skjerpe seg!!

Lenke til kommentar

Synes dette var et fint tiltak jeg. Men ærlig talt, kontakte forbrukerrådet pga. noe som kan tolkes på 2 måter grenser til flisespikkeri spør du meg. Det høres jo nesten ut som om livene til enkelte står og faller på dette :hmm:

 

Jeg er iallefall godt fornøyd med et Gts250 til 600kr, selv om jeg ikke enda vet hva det skal brukes til, heh :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ser at det er en del som har antatt leveringsdato rundt 17/4 på de 4870x2-kortene. Vil Komplett kansellere de ordrene?

Selvfølgelig ikke, hvorfor skulle dem det?

Lenke til kommentar
De mente at de hadde hundrevis av produkter som skulle ut. Ikke nødvendigvis hundrevis av forskjellige produkter.

 

Hvis de mente det på den måten skulle det isåfall stått tusenvis, og ikke hundrevis. Så det var en bruker her som har sendt en sak på dette videre om slik markedsføring er lovlig, så får vi bare vente å se hva svaret blir :) Jeg reagaerte selv på det, og satt lenge å ventet på de siste 100-200 produktene som aldri kom. Alle oppfatter ting forskjellig, og det er tydelig at det er delte meninger om dette. Det er forståelig.

Lenke til kommentar
Ser at det er en del som har antatt leveringsdato rundt 17/4 på de 4870x2-kortene. Vil Komplett kansellere de ordrene?

Selvfølgelig ikke, hvorfor skulle dem det?

 

Jeg sendte nettopp en vennlig mail til Komplett for å høre hvorfor det vil ta 10 dager å få avgårde kortet mitt. Ser at noen allerede har fått det sendt så derfor begynner jeg å lure litt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...