Gå til innhold

New World Order har blitt en realitet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel litt tynt å validisere konspirasjonteoriene på at media bruker uttrykket.

 

I konspirasjonsverdenen skal det langt mindre til for å føre bevis. Stoltenbergs snakk om månelanding for eksempel er visstnok et klart bevis på at Norge deltar i hemmelig utvikling av elektromagnetiske våpen som skal utplasseres på månen.

 

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/02/hvem-skyter-fra-manen/

Endret av Leviath
Lenke til kommentar
så... hvis dette med NWO stemmer, hvordan kan man best forberede seg på apokalypse?

 

Aluminiumshatter tror jeg funker fjell. :D

 

 

 

 

 

...Men sånn seriøst, så driver jeg med litt "survivalism" på si'. Jeg ler av de aller fleste konspirasjonsteoriene der ute, dog. Grunnen til at jeg "forbereder" meg er fordi jeg mener dagens samfunn gjør enkeltindividet så totalt avhengig av nettopp samfunnet rundt, og vil da gjøre at veldig mange stryker med om essensielle institusjoner svikter. Jeg mener ethvert menneske burde kunne "basic" førstehjelp, overlevelsesteknikk i naturen og områdene rundt seg, kunne tilberede mat riktig, kunne kle seg riktig til å overleve et (eller flere) døgn ute i villmarka, osv.

Samtidig synes jeg det er underlig at det ikke finnes opplæring i hvordan man skal forholde seg om det skjer et atomangrep. Husker jeg så et kjempebra foredrag på youtube om akkurat dette, og foreleseren hadde kokt ned mange av de... ganske overdrevne videoene fra femtitallet til et knippe enkle ting man kan gjøre for å berge livet hvis ei atombombe går av i nærheten.

 

Selv om det kanskje aldri skjer at noe av dette trengs, synes jeg virkelig det å være "forberedt" på å klare seg selv er viktig.

 

 

Dette med å drepe 90% av befolkningen er jo bare crap (så lenge de ikke tenkte å nuke Kina og India). Hvordan skulle de kunne tjene seg pissrike om det ikke finnes folk til å arbeide for dem, eller som kan kjøpe varene? Norden/Europa kunne jo fungert fortsatt om alle verdensdeler ble utslettet, men om 90% av alle mennesker OVER ALT døde, ville hele verden gått tilbake til steinalderen.

Lenke til kommentar

se på det på den måten at 2/3 av verden befolkning lever i fattigdom. de har dårlige levevilkår, dårlig styre og veldig dårlige forutsettninger for å forbedre seg. i tilleg står mange av disse fattige landene for lite for verdensmarkedet.

forestill deg nå at vi fjerner folkene i disse landene. verden blir lite påvirket. det som da er igjen vil være lettere å kontrollere.

 

NWO er en styreform som kan virke bedre enn mye av det vi har idag, men som vanlig, så er krever de beste løsningene radikale tiltak som folk vil nekte å akseptere.

Lenke til kommentar
se på det på den måten at 2/3 av verden befolkning lever i fattigdom. de har dårlige levevilkår, dårlig styre og veldig dårlige forutsettninger for å forbedre seg. i tilleg står mange av disse fattige landene for lite for verdensmarkedet.

forestill deg nå at vi fjerner folkene i disse landene. verden blir lite påvirket. det som da er igjen vil være lettere å kontrollere.

 

NWO er en styreform som kan virke bedre enn mye av det vi har idag, men som vanlig, så er krever de beste løsningene radikale tiltak som folk vil nekte å akseptere.

 

Of course. Veldig kynisk sett hadde jo nakkeskudd til uføretrygdede også vært positivt for resten av samfunnet. Ser logikken, men som du sier er det moral som stopper oss fra å gjøre slikt.

Lenke til kommentar
jeg tror rikspøbel liker meg.. lol

Det tror ikke jeg, men det har vel heller lite med saken å gjøre.

 

Noe som er litt betryggende med alle verdens problemer er at de alltid naturlig finner sin egen losning.

Enten det er vold eller mere fredelige losninger, problemet forsvinner alltid..

 

Bare en tanke

Ikke fullt så betryggende om naturen skulle finne ut at løsningen er å utrydde menneskeheten.

Lenke til kommentar
Jeg antar han sikter til at ett av "målene" ved den såkalte new world order konspirasjonen er at jorden er svært overpopulert og at populasjonen må reduseres til en brøkdel av det den er nå (i.e. folk må dø).

 

Ja, og det er jo ikke nødvendigvis en konspirasjon. Det er vel bare brutale fakta?

Lenke til kommentar
jeg tror rikspøbel liker meg.. lol

Det tror ikke jeg, men det har vel heller lite med saken å gjøre.

 

Noe som er litt betryggende med alle verdens problemer er at de alltid naturlig finner sin egen losning.

Enten det er vold eller mere fredelige losninger, problemet forsvinner alltid..

 

Bare en tanke

Ikke fullt så betryggende om naturen skulle finne ut at løsningen er å utrydde menneskeheten.

 

Jo det er sant..

 

 

Astralnoise..

Jeg liker veldig godt innleggene dine i traden.. Er enig i omtrent alt du sier.

Jeg syntes dagens samfunn dekapasiterer endel folk i forhold til overlevelse.

Alle burde egentlig kunnet de tingene du nevner, blandt andre ting, slik at menneskeheten hadde mer mulighet for a overleve i storre nummer skulle den store katastrofen skje.

Alle har blitt ganske avhengig av dagligdags luksus og komfort.. Noe som er bra pa mange mater for menneskeheten, men kanskje ikke sa bra under ww3 :p

Lenke til kommentar
Jeg antar han sikter til at ett av "målene" ved den såkalte new world order konspirasjonen er at jorden er svært overpopulert og at populasjonen må reduseres til en brøkdel av det den er nå (i.e. folk må dø).

 

Ja, og det er jo ikke nødvendigvis en konspirasjon. Det er vel bare brutale fakta?

 

At jorda er overbefolket er nok fakta ja. Det er det vel få som bestrider. Men at en gruppe skyggemenn aktivt går inn for å ta livet av dem som ikke trengs, og iverksetter populasjonskontroll er en konspirasjonsteori..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...