Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mistet vel mange spillere etter at de PES mistet Champions League-rettighetene.

Det burde uansett ikke ha noe med selve prisen å gjøre. Det er uansett ett meget godt fotball spill og det var jo i mange år en god del bedre en FIFA selv om det har havnet litt i skyggen av FIFA de siste årene nå. Prisen på spillet var jo uansett satt sånn før spillet ble lansert her i landet da det ble lansert den 30 August.  Spillet burde ihvertfall ligge på rundt 399-499 i vanlig pris. 

Lenke til kommentar

Det burde uansett ikke ha noe med selve prisen å gjøre. Det er uansett ett meget godt fotball spill og det var jo i mange år en god del bedre en FIFA selv om det har havnet litt i skyggen av FIFA de siste årene nå. Prisen på spillet var jo uansett satt sånn før spillet ble lansert her i landet da det ble lansert den 30 August.  Spillet burde ihvertfall ligge på rundt 399-499 i vanlig pris. 

Ja er det jeg og mener :p SYKT. jeg trodde elkjøp hadde lagt ut feil pris, eller de tror det er 2018 modellen. Jeg kjøpte 3 stk isåfall haha

Lenke til kommentar

Animal Crossing Wild World

Ace Attorney Apollo Justice

Mario Kart DS

New Super Mario Bros

Pokemon Diamond

Pokemon Pearl

Pokemon White

Golden Sun Dark Dawn

Mario & Luigi Partners in Time

 

Alle til Nintendo DS

20 kroner stykket

Fretex

De har vel ikke ps4 spill på fretex? jeg har sett pc spill og gameboy 

Lenke til kommentar

Liker ikke at jeg støtter modellen, men ble Destiny 2 Forsaken + Annual pass upgrade til 639 til sammen (349 for dlcen og resten for annual pass). Var vel ca 10t med campaign (realistisk sett 8, men du måtte grinde litt bounties i starten for å få lov til å begynne med campaignen)... Fornøyd med contentet og gameplayet, men ikke med prisen og den eventuelle trenden dette kan være med å starte... (RDR 2 kjører jo også litt samme med fullpris for collector's edition men UTEN spillet -.- )

Lenke til kommentar

Destiny 2 - Expansion Pass til 161 kr på PS store

Siden Destiny 2 er gratis for oss PS+ medlemer denne måneden så la jeg ved Expansion Pass også, like greit og ha med hele pakka hvis jeg først skal prøve det ut ;) 

 

Har også bestilt meg Yakuza Kiwami til PS4 hos Gamezone til 288 kr. Tenkte det var greit og ha det aller første Yakuza spillet i samlingen også, når jeg også har bestilt meg  Yakuza Kiwami 2 (Steelbook Edition) til 388 hos Komplett. Så nå har jeg Yakuza Zero, Yakuza Kiwami , Yakuza Kiwami  2 Yakuza 4 t(il ps3) og Yakuza 6: The Song of Life. Mangler bare Yakuza Kiwami 3 og eventult Yakuza Kiwami 5 hvis disse kommer ut her i vesten så har jeg hele samlingen :p 

 

Så over til ett annet spill, falt for fristelsen når det kom til RDR2, ble vist Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition til 899 til ps4 hos komplett, på meg også :p

 

Også til slutt xxD 

 

Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition på Steam til 359 kr ;) 

 

 

Sånn nå må jeg seriøst roe meg litt ned når det kommer til innkjøp av spill :S :O 

Lenke til kommentar

Destiny 2 - Expansion Pass til 161 kr på PS store

Siden Destiny 2 er gratis for oss PS+ medlemer denne måneden så la jeg ved Expansion Pass også, like greit og ha med hele pakka hvis jeg først skal prøve det ut ;)

 

Har også bestilt meg Yakuza Kiwami til PS4 hos Gamezone til 288 kr. Tenkte det var greit og ha det aller første Yakuza spillet i samlingen også, når jeg også har bestilt meg  Yakuza Kiwami 2 (Steelbook Edition) til 388 hos Komplett. Så nå har jeg Yakuza Zero, Yakuza Kiwami , Yakuza Kiwami  2 Yakuza 4 t(il ps3) og Yakuza 6: The Song of Life. Mangler bare Yakuza Kiwami 3 og eventult Yakuza Kiwami 5 hvis disse kommer ut her i vesten så har jeg hele samlingen :p 

 

Så over til ett annet spill, falt for fristelsen når det kom til RDR2, ble vist Red Dead Redemption 2 Ultimate Edition til 899 til ps4 hos komplett, på meg også :p

 

Også til slutt xxD 

 

Middle-earth: Shadow of War Definitive Edition på Steam til 359 kr ;)

 

 

Sånn nå må jeg seriøst roe meg litt ned når det kommer til innkjøp av spill :S :O 

Er så jævlig mange YAKUZA spill jeg blir svimmel hahah, men fine kjøp då! 

Lenke til kommentar

Virker som Power har en kampanje av det "stille" slaget på spill? Jeg sorterte ihvertfall etter spill "på lager" på Sørlandssenteret, og benyttet reserver og hent i butikk. Hver gang jeg har vært i butikken, så har de aldri hatt billige spill i hyllene. Men å reservere på nett gir visst, stikk i strid med reklamen, helt andre priser? Uansett endte jeg opp med et par PS4 spill:

 

Valkyria Revolution, Limited Edition - 99,-

Mass Effect Andromeda - 99,-

Final Fantasy XIV Online, The Complete Edition - 99,-

Utawarerumono Mask of Deception - 99,-

Utawarerumono Mask of Truth - 199,-

Danganronpa V3 - 199,-

 

Jeg rakk ikke sjekke, men regner med at om jeg bare hadde vandret inn i butikken og kikket i hyllene, så hadde det vært full pris på disse. Kanskje er det slik med andre Power butikker også? Så tipset er altså å sjekke pris på nett for spill "på lager" på din lokale Power butikk. Det var en haug av spill til 99,- Til flere platformer.

 

Så et lite hjertesukk: Hoved grunnen til at jeg følger denne tråden er for å få tips til gode tilbud som jeg så forhåpentligvis også kan benytte meg av. Så de som "tipser" om at de har kjøpt på Gamestop for "bare" 199,- Men pluss 2 spill de hadde liggende å slenge, hjelper i grunnen ikke så mye. Eller 349,- For Spider-Man på Gamestop igjen, bare... Jeg har jo ikke bestilt "Collectors edition" som de ikke kunne levere likevel slik at de i stedet ga meg 300 Kr i avslag. Så prisen på Gamestop for Spider-Man er jo da visselig 649,- For alle andre...

 

DKC's tips om Fretex var i grunnen ganske bra (for meg) selv om jeg ikke kan gå på nærmeste Fretex og handle samme spill til samme pris. Men det var bra fordi jeg ikke en gang har tenkt tanken om at man kan finne billige spill der. Så kanskje jeg tar en tur innom neste gang jeg går forbi. :) Også at noen har funnet kanskje sjeldne spill på finn.no kan være en kjekk påminnelse innimellom, og det er jo koselig å dele heldige/gode kjøp man har gjort. Men jeg tenker man ikke trenger oppdatere denne tråden med hvert eneste spill man kjøper på finn.no. Med mindre det er nettopp noe slikt som et sjeldent spill.

 

Ikke meningen å kjefte på, eller henge noen ut altså. Men nå er jo ikke dette noen diskusjons tråd, så siden ingen av oss kan diskutere spillene vi har kjøpt i denne tråden uansett. Gir det ikke da mer mening om vi lar dette være en nokså ren tilbuds tips tråd? Og at tipsene ihvertfall i hovedsak er noe alle kan benytte? :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...