Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Mirrors Edge på Elkjøp. Vet ikke helt om det var værdt det enda.. Har spilt det igjennom, men spillet er så ensformig.. Og når man er ferdig, så er man ferdig liksom.. Ikke noe mer enn å prøve det igjen på vanskelig, eller å prøve time trial (bare å komme seg fra a til b på fortest mulig tid.)

 

Før jeg kjøpte det, kjøpte jeg Far Cry 2, som definitivt var værdt det. Selv om jeg var en idiot (!!!) som kjøpte det for 599 på expert, når det kosta 399 på elkjøp... -.-

Endret av Kallileo
Lenke til kommentar
Silent Hill 5 - Home Coming

 

Lurer litt på det... Er det bra?

 

Kan fortelle når jeg får det i posten :wee:

 

edit: Virket ok. Nå er det såpass mye dritt på PC'n min at den ikke greier å kjøre det optimalt, men liker stemningen, dog noe forvirrende gameplay. Kan vel ha noe med at jeg kastet meg direkte inn i 5'eren uten å ha prøvd noen før. Skal holde meg nøytral intill videre

Endret av Mr.Graves
Lenke til kommentar
Fallout 3 Collectors Edition PS3 versjon.

 

Har ikke ps3, noen som vil ha spillet?

 

 

Hvor kjøpte du det og hvor mye kostet det?

 

Siste jeg kjøpte tror jeg var patapon 2 til psp.

Game i Trondheim, 500 kr. Det var siste.

 

 

Idag skal jeg kjøpe meg crysis, GTA IV og muligens ett til.

Lenke til kommentar

Det var en hylle på game der det var ''kjøp to spill for 449 kr''-lapper på mange av spillene. Så jeg kjøpte burnout paradise: Ultimate box og call of duty 4. Stod lenge der før jeg til slutt fikk meg til å kjøpe det.

Er ikke helt sikker på om det var et bra kjøp enda. Og jeg får ikke spilt de før etter helgen siden jeg ikke er hjemme. Har hørt mye om at hvis du kjøper burnout paradise: Ultimate box så får man så mye for pengene. Men er litt i tvil siden det ikke er baner. Syntes det er så stress å måtte følge med på kartet og veien samtidig :p

Og call of duty 6 kommer jo om under 2 måneder og vet ikke hvor mye cod 4 blir spilt etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...