Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine nye spill :

CoD 4: Modern Warfare |Gratis

CoD: Modern Warfare 3 |59.99 Euro

Death to spies

Death to spies: Moment of truth

Crysostasis(wtf)

NecroVision

NecroVision:Lost Company |39.99 Euro

Need for speed:Shift| 5 Euro

Singularity |29.99 Euro

Killing Floor|17.99 Euro

Fra steam.

 

Og

Fifa 10 & Metro 2033(xbox360) for 200 kr.

Expert Forus

Lenke til kommentar

Resistance 3 special edition fra Gamestop. 700kr.

 

MP - 6/10. Helt ok multiplayer som gir en grei underholdning frem til BF3 kommer. Noe problematikk med lagg, sync problemer per idag, men det blir jobbet med og 2 patcher har kommet allerede. Bra at de har gått tilbake til 8vs8.

 

SP (coop online) - 8+/10. Imponert over det livlige miljøet rundt deg som frisker veldig opp. Får en bra følelse av at man virklig kjemper seg igjennom tøffe forhold. Gjerne se mer av det i kommende spill. Historien er grei, grafikken er meget pen, og stort pluss for at det er COOP mulighet både offline og online.

Endret av Dennis Aron
Lenke til kommentar

Far Cry 2 til 3-4 euro eller noe på Steam

 

Spilte det hos en venn når det kom ut for noen år siden, og på tross av at det ikke var det beste spillet var det likevel morsomt. Tenkte at det var verdt det for ca. 30 kroner

 

Meen, når jeg spiller det nå kom jeg på at det eneste som var litt morsomt var skytingen og det å tenne på ting. Problemet er at begge disse elementene nå er utdaterte, så det eneste som gjorde spillet morsomt er ikke lenger noe å skryte av (snarere tvert i mot). Skrudde av etter en time og tror ikke jeg gidder å spille det mer.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...