Gå til innhold

Nå kan du ringe gratis hos Netcom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil det si at begge må sette opp hverandre som Bestevenner, eller holder det at en gjør det for at begge skal ringe/smse gratis til hverandre? Noen som har fått lagt inn tjenesten?

 

Det fungerer 1 vei...

Hvis Ola har Per som bestevenn ringer Ola til Per gratis, men ikke omvendt.

Men Per kan ha Kari som bestevenn da ringer Per gratis til Kari.

Og dersom Kari har Ola som bestevenn i tillegg, så ringer Ola gratis til Per, Per ringer gratis til Kari, og Kari ringer gratis til Ola. Iallefall slik som jeg forstod det. (da koster det penger for Kari å ringe Per.)

Lenke til kommentar
Noen som har fått det til å funke? Alstå, ringt den vennen og ikke betalt noe? Jeg ringte inn å bestillte det, men betaler fortsatt for å ringe/sende sms til den personen.

 

Nå vet jeg ikke hvilket abonnement du har, men ikke umulig at det blir gjort et fratrekk på kostnadene relatert til samtaler/sms med vennen din når faktura sendes ut.

 

For eksempel er det hos Telenor slik at når det gjelder fasttelefon som er inkludert i FriFamilie vil det ut som om disse samtalene ikke er gratis under "påløpte kostnader" på Telenors "Mine sider". Det som skjer er at dette blir først korrigert på fakturaen.

Lenke til kommentar

Fremdeles problemer med å bestille på MineSider iallefall. NetCom må virkelig ordne disse sidene sine.

 

Beklager, men en feil har oppstått

Feilen kan ha flere årsaker. Forsøk å oppdatere siden ved å trykke på F5.

Om dette ikke hjelper må vi be Dem om å forsøke senere.

Vi beklager de ulemper denne feilen måtte medføre.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...