Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hår vokser fort. (på hodet!)


Gjest NJida

Anbefalte innlegg

Gjest NJida

Noen sin hårvekst er vel mer ekstrem enn andres. Men min er veldig ekstrem! Om jeg klipper meg kort, som jeg liker er det rimeligt langt igjen etter to uker! Og etter 1 månede er det en MYE!

 

Finnes det noen måter å stoppe den ekstreme hårveksten? eller er det nothing to do?

 

Skallet er ingen alternativ.. Avhengig av voks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_sd_*
Skaff deg en hårklipper hvor du kan velge mellom ulike lengder... effektiv trimming og billig i lengden...

 

Nei. Maskinkort hår er ikke helt min greie. :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_sd_*
Med litt trening så trenger det ikke bli maskinkort selv om du bruker maskin... Men skjønner at treningsperioden ikke er fristende ;)

 

Er ikke noe finasielt problem.. Men er bare irriterendes at det skal vokse så fort...

Lenke til kommentar

Jeg også.... Vil kalle dette et luksusproblem.

 

Ellers er det nok best å få seg en venn eller venninne som kan/har lyst å klippe hår. Tid bruker du jo uansett hvem som klipper og hvor du klipper. Fins nok få midler du kan bruke for å gjøre at veksten blir mindre, om det fins noen vil jeg ikke anbefale dette.

Lenke til kommentar

Har klippet meg privat (ofte selv) siden begynnelsen av 70-talet jeg. Var hos frisør i 1973 siste gang.

 

Ingen problem det, de selger flotte hårklippere på Europris o.l som har sånne forskjellige forlengere. Klipper så jamt og fint at en frisør kunne ikke drømt om å få det bedre.

 

Frisør er bortkastede penger jeg har spart tusenvis på :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...