Gå til innhold

Tråden om og med t-skjorter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som vet om zazzle er til å stole på`? Har et par t-skjorter der som jeg vil ha!

 

Rimelig sikker på at Zazzle er til å stole på. Vet om flere folk som har bestilt fra den siden. Bestilte selv noen t-skjorter og en genser fra .co.uk-siden på tirsdag tror jeg det var, og pakken er nå sendt ut. Valgte ekspress-shipping for å være sikker på at pakken kom frem i tide (før jeg flytter).

Endret av GSP<3
Lenke til kommentar

Noen her som vet om zazzle er til å stole på`? Har et par t-skjorter der som jeg vil ha!

 

Rimelig sikker på at Zazzle er til å stole på. Vet om flere folk som har bestilt fra den siden. Bestilte selv noen t-skjorter og en genser fra .co.uk-siden på tirsdag tror jeg det var, og pakken er nå sendt ut. Valgte ekspress-shipping for å være sikker på at pakken kom frem i tide (før jeg flytter).

 

 

Jess, da er det bare å kjøre på da! Når jeg får penger vel og merke...

Lenke til kommentar

Hvilke nettside er best for å designe egne t-skjorter? og hva burde jeg huske på før jeg bestiller dem, siden jeg har aldri shoppet klær fra nettet.

 

Jeg har bestilt 1 gang fra spreadshirt, og jeg må si jeg er fornøyd med kvaliteten. Trykket har ikke tegn til slitasje enda heller, selv om den har blitt vasket opp en del ganger nå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...