Gå til innhold

Tråden om og med t-skjorter


Anbefalte innlegg

Det der er vel plain, white så vidt jeg vet, kosta $2.50 ekstra, og det tar jeg faen meg ikke råd til :p

Kosta meg $4.00 å få de opp i 2XL også.

 

Men, men.

Søss kom hjem med gave til meg nå fordi jeg er syk, ei knall-turkis t-skjorte =D

Skikkelig herlig, selv om det eneste plagget jeg har som matcher den, er en like knall-turkis bokser typen hennes gav meg til jul for et par år siden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Er på utkikk etter helt plaine ensfargede t-skjorter. Og da ifra Norge. Fant disse på LaRedoute. 3 for 150kr! Med størrelser opp til 3XL og 9 forskjellige farger. Noe som passer meg bra siden jeg skal bruke det til ski kjøring.

 

Men som vanlig er det et men, det står " Lengde ca. 70 cm" Vil det si at det er 70 cm lengde på Small også går den oppover, eller er alle 70 cm i lengden med hvor mer du går opp i størrelser så blir de bare bredere? Siden, jeg trenger lange. Altså Long-tees.

 

Hvis noen som vet om noen andre norske butikker som selger lange ensfargede t-skjorter og langermete så setter jeg pris på det.

 

Her er de jeg snakket om foresten

1: T-skjorte

2: Langermet

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar

Tenkte å bestille tskjorter, har allerede bestilt en Foo Fighters tskjorte fra Rockshop.no, men når jeg ser på listene her så blir jeg frista til så mer.

 

Det jeg lurer på er; jeg liker relativt tettsittende tskjorter, hater "løse" tskjorter, uten at de er for store eller for små. Det vil si at jeg er ute etter tskjorter som er av et slags tettsittende materiale, men ikke for tettsittende, det aller viktigste er at de er ganske sittende nederst, slik at ikke tskjorten flyr løst ved livet.

 

Hva burde jeg se etter; stoff, noe annet som beskriver dette?

 

Noe ala roma draktene, bare uten fotballdrakt looket/feelingen.

Endret av Tufte
Lenke til kommentar
Det sier seg jo litt selv.

Ja, de blir både bredere og lengere.

 

Ringte de og spurte for å være helt sikker. Og de sa hvis det stod en lengde på de, blir de bare bredere og ikke lengre. Såå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Noen andre som har noen forslag med norske sider som selger enfargede t skjorter online eller butikk.

Endret av GreVeen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Jeg bestilte en t-skjorte der. Ble $7,50 i frakt (så vidt jeg husker), så t-skjortene er på ingen måte billige.

Ca 50 kroner i frakt fra USA er ikke dyrt, vel? oO

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det er sant.

Jeg føler allikevel at prisen veier litt opp i og med at det er mange råflotte design, samtidig som det er skjorter du ikke får kjøpt noe annet sted(?).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det er sant.

Jeg føler allikevel at prisen veier litt opp i og med at det er mange råflotte design, samtidig som det er skjorter du ikke får kjøpt noe annet sted(?).

Jepp, det er en overkommelig pris. Men blir fort dyrt når en har lyst på de fleste de har til salgs! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...