Gå til innhold

Tråden om og med t-skjorter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullt klar over det. Jeg har selv en grense som strekker seg svært langt etter manges mening, og når jeg skrev at jeg blir kvalm så var det ikke ment bokstavelig talt, men jeg ser virkelig ikke hva som er så morsomt med en t - skjorte med det motivet. Jeg har ledd når stand - up komikere har spøkt rundt det, men er ikke de fleste enige i at dette er litt drøyt?

 

Uansett:

 

Noen som vet om flere nettsider bortsett fra thinkgeek.com og idiot.no som selger typiske "geek t - shirts"?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...
$9 salg hos Threadless i dag.

 

pokker, den gikk jeg glipp av. dvs det er fortsatt salg, men nå er det 12$ pr skjorte.

 

www.designbyhumans.com har også førjulssalg, med 12, 15 og 17 pr. t-skjorte. Da går det to skjorter i en pakke under toll-grensen, og det gjør det adskillig mer levelig å handle der. Salget varer til ut mandag. Hvis noen vil handle der kan de bruke rabattkoden jeg fikk, U1WG3G, og få 10% ekstra rabatt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe t-skjorter fra http://www.6dollarshirts.com/t-shirts/.

 

Men jeg skjønner virkelig ikke noe av størrelsene. De må jo nesten være i inch, og en inch er 2,54 centimenter. Da jeg målte meg selv kom jeg fram til at jeg er 36 inches bred og 23 inches høy (overkropp).

 

Men dette blir helt, helt, helt feil i forhold til størrelsene på t-skjortene. Small, som er den minste størrelsen, er 18 bred og 28 lang. Jeg sier bare WTF. Hva er det som har skjedd med størrelsene her?

 

Er kroppen min helt deformert, eller er det noe veldig rart med størrelsene?

Lenke til kommentar
Hei. Jeg har tenkt å kjøpe t-skjorter fra http://www.6dollarshirts.com/t-shirts/.

 

Men jeg skjønner virkelig ikke noe av størrelsene. De må jo nesten være i inch, og en inch er 2,54 centimenter. Da jeg målte meg selv kom jeg fram til at jeg er 36 inches bred og 23 inches høy (overkropp).

 

Men dette blir helt, helt, helt feil i forhold til størrelsene på t-skjortene. Small, som er den minste størrelsen, er 18 bred og 28 lang. Jeg sier bare WTF. Hva er det som har skjedd med størrelsene her?

 

Er kroppen min helt deformert, eller er det noe veldig rart med størrelsene?

 

Du er nok fullstendig deformert, ja. Dobbelt så bred som amerikanske tskjorte-størrelser? Og de sier amerikanere er feite... :p

 

Nei, seriøst: Den måten de fleste slike sjapper oppgir størrelse på - og som sikkert 6dollarshirts også bruker selv om de ikke skriver det helt tydelig - er at de oppgir bredde og høyde på selve t-skjorten. Det er meningen at du skal finne en tskjorte som passer deg, legge den ut flatt, og måle bredden. Du har antagelig målt omkretsen på brystkassen din, og det blir omtrent dobbelt så mye.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...